Bij mij (afgelopen paar jaar):quote:Op zaterdag 31 mei 2014 11:01 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe de komende generatie 25+ dat gaat doen?
Wil je geen koophuis of geen hypotheek?quote:Op zaterdag 31 mei 2014 11:01 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Ik denk dat (een bepaalde groep) minder en minder een hypotheek zal gebruiken. Ik moet er zelf ook niet aan denken.
Dat heb ik gedaan.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 12:37 schreef arjan1112 het volgende:
of tot je 27ste thuis blijven wonen en 80% van je loon sparen/aflossen
Geen hypotheek.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 14:03 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Wil je geen koophuis of geen hypotheek?
Op FOK! is dat redelijk normaal, hoorquote:Op zaterdag 31 mei 2014 09:12 schreef Halcon het volgende:
[..]
Hebben veel mensen dan een groot stuk grond in het buitenland?
Briljant!quote:Op zaterdag 31 mei 2014 12:37 schreef arjan1112 het volgende:
Nog zo'n gaaf levenquote:
Ik help je wel bij je toekomstige zoektocht.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 19:05 schreef sitting_elfling het volgende:
Geen hypotheek.
Ik huur op dit moment particulier. Wachten tot ik iets leuks ga vinden.
Ja, vooral grond in Letland is momenteel erg 'booming'.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 20:06 schreef crashbangboom het volgende:
[..]
Op FOK! is dat redelijk normaal, hoor
Dat zullen er niet zo veel zijn, wel nog een flink aantal met 2e huis ergens.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 09:12 schreef Halcon het volgende:
[..]
Hebben veel mensen dan een groot stuk grond in het buitenland?
Was het niet bulgarije?quote:Op zaterdag 31 mei 2014 23:41 schreef FrankElst het volgende:
[..]
Ja, vooral grond in Letland is momenteel erg 'booming'.
Over hoeveel procent hebben we het dan?quote:Op zaterdag 31 mei 2014 23:44 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat zullen er niet zo veel zijn, wel nog een flink aantal met 2e huis ergens.
Dat lijkt me niet al te goed voor de ontwikkeling van onze jeugd. Wat mij betreft zou zelfs op kamers gaan meer moeten worden gestimuleerd, maar wanneer mensen ook na hun studie nog thuis moeten blijven wonen wordt het me te gek. Wanneer ik nu rond kijk zijn de mensen die tot hun 27ste en later nog bij hun ouders wonen niet bepaald de meest zelfstandige en volwassen types. Ik geloof niet dat we daar als maatschappij beter van gaan worden.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 12:37 schreef arjan1112 het volgende:
Dan moeten die zelfstandige en volwassen types ook maar accepteren dat niet alles tegelijk kan. Wat dat betreft is er inderdaad wat grondig misgegaan met de ontwikkeling van onze jeugd.quote:Op zondag 1 juni 2014 10:31 schreef Glencairn het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet al te goed voor de ontwikkeling van onze jeugd. Wat mij betreft zou zelfs op kamers gaan meer moeten worden gestimuleerd, maar wanneer mensen ook na hun studie nog thuis moeten blijven wonen wordt het me te gek. Wanneer ik nu rond kijk zijn de mensen die tot hun 27ste en later nog bij hun ouders wonen niet bepaald de meest zelfstandige en volwassen types. Ik geloof niet dat we daar als maatschappij beter van gaan worden.
Uiteraard zullen er uitzonderingen zijn, maar ik praat puur uit mijn eigen ervaring.
Exact mijn ervaring. Voor jezelf zorgen e.d. kan niet vroeg genoeg aangeleerd worden.quote:Op zondag 1 juni 2014 10:31 schreef Glencairn het volgende:
Uiteraard zullen er uitzonderingen zijn, maar ik praat puur uit mijn eigen ervaring.
quote:Op zondag 1 juni 2014 11:52 schreef blomke het volgende:
[..]
Exact mijn ervaring. Voor jezelf zorgen e.d. kan niet vroeg genoeg aangeleerd worden.
Al leer je macaroni koken op een 2-pitter op de gang en slaap je in een bezemkast; alles beter dan riant thuis wonen. (ja, kom maar op Hyaecendia)
en dan huur je je hele levenquote:Op zondag 1 juni 2014 11:52 schreef blomke het volgende:
[..]
Exact mijn ervaring. Voor jezelf zorgen e.d. kan niet vroeg genoeg aangeleerd worden.
Al leer je macaroni koken op een 2-pitter op de gang en slaap je in een bezemkast; alles beter dan riant thuis wonen. (ja, kom maar op Hyaecendia)
Als je ziet hoe ongelofelijk verzuurd en ontevreden sommigen zijn, zou je dat onderscheid wel eens kunnen maken, inderdaad. Blijft natuurlijk de vraag wat het gevolg is en wat de oorzaak.quote:Op zondag 1 juni 2014 15:38 schreef FrankElst het volgende:
Hahahaha, 'en dan huur je je hele leven'.
Het kopen van een huis is natuurlijk het ultieme levensgeluk
Ik huurde in m'n studententijd, darna kocht ik, mede omdat ik zelfstandig was geworden en m'n eigen boontjes kon doppen.quote:
Nee, nee....op m'n 25-ste een tussenwoning met 4 slaapkamers en een grote zolder.....voor de kweek...quote:Op zondag 1 juni 2014 17:18 schreef arjan1112 het volgende:
ja ja.... op je 22ste een enorme villa met 13 kamers gekocht zeker
Bizar.quote:Op zondag 1 juni 2014 17:43 schreef eriksd het volgende:
http://www.funda.nl/koop/(...)ncl-pp/omschrijving/
Binnen een week verkocht. Wat een prijs voor relatief bescheiden oppervlak.
Hoezo 'binnen een week verkocht' ? Het staat gewoon te koopquote:Op zondag 1 juni 2014 17:43 schreef eriksd het volgende:
http://www.funda.nl/koop/(...)ncl-pp/omschrijving/
Binnen een week verkocht. Wat een prijs voor relatief bescheiden oppervlak.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |