Wat is het echte studentenleven. Feestjes enzo bedoel je?quote:Op woensdag 28 mei 2014 20:54 schreef Novermars het volgende:
Op kamers gaan was echt mijn beste beslissing ooit. Alleen het idee al dat ik elke dag zou moeten pendelen...
En dan heb ik het nog niet eens over het échte studentenleven dat je mist als je nog bij je ouders woont.
Je hebt gelijk. Ik moet het goede voorbeeld geven.quote:Op woensdag 28 mei 2014 22:32 schreef Rezania het volgende:
[..]
[..]
Ga eens terug naar jullie hok.
SES / [SC] WO Rechten #737 - ATP PensionService A/S
Geen bijbaantje nee, wel een bestuursfunctie waar een kleine bestuursbeurs aan vast zit.quote:Op woensdag 28 mei 2014 22:25 schreef Fierce. het volgende:
[..]
Maar je woont nu op jezelf en je hebt geen bijbaantje ofzo, begrijp ik?
Ah okeee. Hoeveel studies volg je nu dan?quote:Op woensdag 28 mei 2014 22:38 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Geen bijbaantje nee, wel een bestuursfunctie waar een kleine bestuursbeurs aan vast zit.
Plan is 3 bachelors en 2 masters in 7 jaar.quote:Op woensdag 28 mei 2014 22:39 schreef Fierce. het volgende:
[..]
Ah okeee. Hoeveel studies volg je nu dan?
quote:Op woensdag 28 mei 2014 22:40 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Plan is 3 bachelors en 2 masters in 7 jaar.
Ach, binnen 10 jaar wordt dat de norm. Hoewel die koters 40 jaar krijgen om het af te lossen.quote:Op woensdag 28 mei 2014 22:43 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Met na afloop wel dus een studieschuld van een (ruime) halve ton
Naast al die studies doe je ook nog bestuur?quote:Op woensdag 28 mei 2014 22:38 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Geen bijbaantje nee, wel een bestuursfunctie waar een kleine bestuursbeurs aan vast zit.
Ik doe een parttime bestuur inderdaad. Er zijn bij ons heel veel verschillende bestuurs en medezeggenschapsfuncties, van 5 uur per maand tot full-time+++ (denk aan 50-60 uur per week) met ieder een eigen vergoeding.quote:Op woensdag 28 mei 2014 22:57 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Naast al die studies doe je ook nog bestuur?Of is dat part-time bij jullie?
50-60 is gewoon fulltime hoorquote:Op woensdag 28 mei 2014 22:58 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Ik doe een parttime bestuur inderdaad. Er zijn bij ons heel veel verschillende bestuurs en medezeggenschapsfuncties, van 5 uur per maand tot full-time+++ (denk aan 50-60 uur per week) met ieder een eigen vergoeding.
Die van mij kost ongeveer 10 uur per week.
Ik snap echt niet hoe jij genoeg tijd voor alles vindt. Ik doe alleen de opleidingscommissie en een commissie naast mijn ene studie, en ik heb sommige weken al amper vrije tijd.quote:Op woensdag 28 mei 2014 22:58 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Ik doe een parttime bestuur inderdaad. Er zijn bij ons heel veel verschillende bestuurs en medezeggenschapsfuncties, van 5 uur per maand tot full-time+++ (denk aan 50-60 uur per week) met ieder een eigen vergoeding.
Die van mij kost ongeveer 10 uur per week.
Meh, begrijp me niet verkeerd, bedankt voor het compliment, maar ik vind het makkelijk. Ik werk er hard voor maar werk me niet kapot en heb meeeeeer dan genoeg tijd om lekker te gamen en met vrienden random dingen te doen of gewoon hele dagen in bed te liggen en te niksen.quote:Op woensdag 28 mei 2014 23:03 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik snap echt niet hoe jij genoeg tijd voor alles vindt. Ik doe alleen de opleidingscommissie en een commissie naast mijn ene studie, en ik heb sommige weken al amper vrije tijd.Heb echt respect voor je dat je het volhoud.
Meh, van mijn part hoeven er niet minder mensen te gaan studeren. Maar ik hoop wel dat mensen voortaan beter na gaan denken over wat ze gaan studeren. Dat ze niet meer denken van 'Oh, dat klinkt wel leuk, ik probeer het wel even.', maar echt goed nadenken over wat ze gaan studeren. We hebben niks aan een surplus van communicatiewetenschappers nodig om maar wat te noemen.quote:Op woensdag 28 mei 2014 23:10 schreef Fierce. het volgende:
Ik vind het eigenlijk best prima dat er minder mensen gaan studeren vanwege het sociale leenstelsel! Dat dan weer wel.![]()
Ik had gewoon een bijbaan gezocht als ik jou was.
Niet mee eens.. studies, algemeen gesproken, haal je wat betreft kennis en vooral kunde eigenlijk amper rendement uit voor het aantal jaar wat je erin steekt.quote:Op woensdag 28 mei 2014 23:10 schreef Fierce. het volgende:
Ik vind het eigenlijk best prima dat er minder mensen gaan studeren vanwege het sociale leenstelsel! Dat dan weer wel.![]()
Ik had gewoon een bijbaan gezocht als ik jou was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |