Neequote:Op woensdag 28 mei 2014 23:13 schreef superniger het volgende:
[..]
Doe eens een linkje geven naar jouw muziek
Alsof die meisjes er eentje op zak hebben in het openbaar.quote:Op woensdag 28 mei 2014 23:15 schreef Evertjan het volgende:
[..]
je gaat ook niet naar een ID kaart vragen bij dat soort meisjes
dat ook dus eigenlijk is deze meneer onschuldigquote:Op woensdag 28 mei 2014 23:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alsof die meisjes er eentje op zak hebben in het openbaar.
Nee, hij heeft die meisjes niet verkracht. Ze stuurden vrijwillig foto's en hadden vrijwillig seks met hem.quote:Op woensdag 28 mei 2014 23:15 schreef alors het volgende:
[..]
Kijk jongens, superneger neemt weer een rebels standpunt in!
Is Willem Kieft er ook?quote:Op woensdag 28 mei 2014 23:16 schreef Ajacied422 het volgende:
Hansie heeft een lijntje coke genomen op de WC.
Met zo'n leeftijdsverschil heb je automatisch een overwicht dat het lastig nee zeggen is.quote:Op woensdag 28 mei 2014 23:16 schreef superniger het volgende:
[..]
Nee, hij heeft die meisjes niet verkracht. Ze stuurden vrijwillig foto's en hadden vrijwillig seks met hem.
#freefrankrquote:Op woensdag 28 mei 2014 23:16 schreef Evertjan het volgende:
[..]
dat ook dus eigenlijk is deze meneer onschuldig
Waar ik ook zo ontzettend moe van wordt is dat gezeik over Kiefts coke-gebruik. Ik bedoel, waar slaat dat nou op? Je ken toch gewoon normaal doen?quote:
Tsja, dat moet de rechter maar bepalen.quote:Op woensdag 28 mei 2014 23:17 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Met zo'n leeftijdsverschil heb je automatisch een overwicht dat het lastig nee zeggen is.
Ligt genoeg jurisprudentie.quote:Op woensdag 28 mei 2014 23:18 schreef superniger het volgende:
[..]
Tsja, dat moet de rechter maar bepalen.
Eerlijk gezegd vind ik je spelling een beetje teleurstellend. Ik kan wel begrijpen dat u en jij daar moe van worden, maar daar word ikzelf nog meer moe van. Iedere keer maar dat gezeik dat spelling niet zo boeiend is.quote:Op woensdag 28 mei 2014 23:17 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Waar ik ook zo ontzettend moe van wordt is dat gezeik over Kiefts coke-gebruik. Ik bedoel, waar slaat dat nou op? Je ken toch gewoon normaal doen?
Of anders een volksgericht.quote:Op woensdag 28 mei 2014 23:18 schreef superniger het volgende:
[..]
Tsja, dat moet de rechter maar bepalen.
Als we normaal waren zaten we hier niet.quote:Op woensdag 28 mei 2014 23:17 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Waar ik ook zo ontzettend moe van wordt is dat gezeik over Kiefts coke-gebruik. Ik bedoel, waar slaat dat nou op? Je ken toch gewoon normaal doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |