*belooft, bij afwezigheid van Ambrosius.quote:Op woensdag 28 mei 2014 23:04 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Je bent al lekker op dreef, dat beloofd wat voor de rest van de avond.
Je stemt toch niet louter voor je eigen positie?quote:Op woensdag 28 mei 2014 23:10 schreef superniger het volgende:
Lekker voor al die studenten die GL en D66 hebben gestemd.![]()
![]()
![]()
![]()
Nou samenvatting: Ilse is een teringwijfquote:Op woensdag 28 mei 2014 23:11 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Niet iedereen kijkt naar Unilever 4
Daarom hebben ze dit ook over de EU verkiezingen heen getild natuurlijk, lafjes hoor.quote:Op woensdag 28 mei 2014 23:10 schreef superniger het volgende:
Lekker voor al die studenten die GL en D66 hebben gestemd.![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 28 mei 2014 23:12 schreef Evertjan het volgende:
is het ook dolle duikavond als Hansie bij de EO zit?
Dolle duiknacht?quote:Op woensdag 28 mei 2014 23:12 schreef Evertjan het volgende:
is het ook dolle duikavond als Hansie bij de EO zit?
Waylon was er alleen maar bij omdat hij er wel aardig uit ziet. Ilse is de betere zangeres en de echte ster.quote:Op woensdag 28 mei 2014 23:12 schreef Elfletterig het volgende:
Ik snap niet dat mensen Waylon niet snappen. Komt misschien omdat ik zelf muzikant ben.
die is al 2 jaar geleden gestopt met voetballen alleen weten ze dat bij HSV nog nietquote:Op woensdag 28 mei 2014 23:12 schreef superniger het volgende:
vd vaart
dat die überhaupt bij selectie zat.
Doe eens een linkje geven naar jouw muziekquote:Op woensdag 28 mei 2014 23:12 schreef Elfletterig het volgende:
Ik snap niet dat mensen Waylon niet snappen. Komt misschien omdat ik zelf muzikant ben.
quote:Op woensdag 28 mei 2014 23:13 schreef superniger het volgende:
[..]
Doe eens een linkje geven naar jouw muziek
HC-banken?quote:Op woensdag 28 mei 2014 23:13 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Tijd niet geweest, hoop dat mijn meubels er nog staan.
Omdat hij zo dik is. Haha.quote:Op woensdag 28 mei 2014 23:13 schreef Elfletterig het volgende:
Grappig hoe het kan verkeren. Eerst was Wesley Sneijder op een zijspoor beland, nu kan Van Gaal met geen mogelijkheid om hem heen.
Ik had een hond. Die zal ondertussen wel uitgehongerd zijn.quote:Op woensdag 28 mei 2014 23:13 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Tijd niet geweest, hoop dat mijn meubels er nog staan.
je gaat ook niet naar een ID kaart vragen bij dat soort meisjesquote:Op woensdag 28 mei 2014 23:14 schreef superniger het volgende:
10 jaar is te veel. Die meisjes deden vrijwillig mee.
Ze vonden het anders zielig als hij onverrichter zaken weer terug moest.quote:Op woensdag 28 mei 2014 23:14 schreef superniger het volgende:
Waylon heeft genoeg kwaliteiten. Hij heeft zich gewoon aan dit project verbonden. Hij heeft gedaan wat hij moest doen, hij komt zijn verplichtingen na. Verder niet.quote:Op woensdag 28 mei 2014 23:13 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Waylon was er alleen maar bij omdat hij er wel aardig uit ziet. Ilse is de betere zangeres en de echte ster.
Kijk jongens, superneger neemt weer een rebels standpunt in!quote:Op woensdag 28 mei 2014 23:14 schreef superniger het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |