Even een UI-voorstel voor je gemaaktquote:Op woensdag 28 mei 2014 00:01 schreef opperkleurder het volgende:
[ afbeelding ]
De eerste bikini pics.
Dat maakt veel goedquote:Op woensdag 28 mei 2014 00:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dan mag je wel papa zeggen tegen Johan Derksen.
Goedgekeurd.quote:Op woensdag 28 mei 2014 00:03 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Even een UI-voorstel voor je gemaakt
[ afbeelding ]
Nee dankjequote:Op woensdag 28 mei 2014 00:03 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Even een UI-voorstel voor je gemaakt
[ afbeelding ]
Die is echt minder.quote:Op woensdag 28 mei 2014 00:06 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Dit is de andere dochter.
https://www.facebook.com/marieke.derksen.79
Not dun.quote:Op woensdag 28 mei 2014 00:06 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Dit is de andere dochter.
https://www.facebook.com/marieke.derksen.79
Een foto van de Dom plaatsen en eronder zetten dat het de Sint-Pieter is.quote:Op woensdag 28 mei 2014 10:27 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Dat was een grapje, Hans.
Dat moet jij zeggen, met die schijtlollige funny videos van je.quote:Op woensdag 28 mei 2014 11:13 schreef Lkw het volgende:
[..]
Een foto van de Dom plaatsen en eronder zetten dat het de Sint-Pieter is.
Wauw, dat is nog eens verfijnde humor, Sjaak.
Je haalt een paar mensen door elkaar Sjakie. Ik post nooit video's.quote:Op woensdag 28 mei 2014 12:46 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Dat moet jij zeggen, met die schijtlollige funny videos van je.
Ik heb er anders smakelijk om gelachen.quote:Op woensdag 28 mei 2014 11:13 schreef Lkw het volgende:
[..]
Een foto van de Dom plaatsen en eronder zetten dat het de Sint-Pieter is.
Wauw, dat is nog eens verfijnde humor, Sjaak.
Oh.... je bedoelt dat je citeert en dat het niet je eigen geintje was?quote:Op woensdag 28 mei 2014 15:39 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik heb er anders smakelijk om gelachen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |