Nou nee, alleen nog de constatering dat Van Doorn op Twitter door het slijk wordt gehaald, maar bijval krijgt uit moslimhoek. De tweedeling in de samenleving kan haast niet groter.quote:
Is dat Suikerbuik?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:55 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Leuke meid, heet die jongen Suikerbuik van zijn achternaam?
[ afbeelding ]
Die jongen heeft geen verdedigende middenvelder gespeeldquote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:55 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Leuke meid, heet die jongen Suikerbuik van zijn achternaam?
[ afbeelding ]
Je hebt zo'n fantastische naam om een mooie UI mee te maken...quote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:54 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Niet meer boos dat ik geen UI heb?
Niet boos, teleurgesteld. Want je bent zo'n leuke jongen verder.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:54 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Niet meer boos dat ik geen UI heb?
Geef even de facebook van die andere dochter dan.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:54 schreef Anti-vermoeidheid het volgende:
[..]
6 gemeenschappelijke vrienden
Misschien heeft ze nog leuke bikinipics achter de decoder, ik zou zeggen ga er voor!quote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:58 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Maar gaan we Anouska allemaal een vriendschapsverzoek sturen als VI-hooligans, of is dat niet zo rullevant?
In Egypte, zo te zien.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:59 schreef opperkleurder het volgende:
[ afbeelding ]
Samen met mevrouw Derksen
Ze heeft alles afgeschermd verderquote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:58 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Geef even de facebook van die andere dochter dan.
Misschien wil ze komen als speciale gast bij de VI Hooligans meet.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:59 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Misschien heeft ze nog leuke bikinipics achter de decoder, ik zou zeggen ga er voor!
Denk niet dat ze trek heeft in een massaverkrachtingquote:Op woensdag 28 mei 2014 00:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien wil ze komen als speciale gast bij de VI Hooligans meet.
Even meenemen naar de Presidential Suite, ja toch pik?quote:Op woensdag 28 mei 2014 00:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien wil ze komen als speciale gast bij de VI Hooligans meet.
Beter dan dat ze single is, want dat is toch de schrik van elke ouder? Dan gaat je dochter de kroeg in en de hele kroeg wil jouw dochter neuken.quote:Op woensdag 28 mei 2014 00:01 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Maar wat vind Johan van die gladjanus die het met zijn dochter doet?
Te skinnyquote:Op woensdag 28 mei 2014 00:01 schreef opperkleurder het volgende:
[ afbeelding ]
De eerste bikini pics.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |