ja, en dan was er níks gebeurt en had ik kunnen zeggen "haha inso, jij grappige jongen maar helaas"quote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:21 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Omdat ik het weghaalde ja, anders had hij het er laten staan.
Maar hij doet het wel want Kano is een moraalriddertje.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:22 schreef Typisch het volgende:
[..]
Had je in deze dan ook niet echt hoeven doen imo. Als het nou in DIG is waar een 40 jarige huismoeder vraagt wat te doen om Word te installeren...
En wat is daar de grap van dan?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:23 schreef JanCees het volgende:
[..]
Zit in je Windows map. Best essentieel maar tegenwoordig bijna onmogelijk om te verwijderen.
jij kwam hier nazi spelenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:21 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ohja, want het is mijn schuld allemaal
Naja als het nou bij iemand is die altijd loopt te kloten, dat is bij inso niet echt het gevoel. Zeker niet hier iig.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar hij doet het wel want Kano is een moraalriddertje.
geen ideequote:
niet het gevoel?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:23 schreef Typisch het volgende:
[..]
Naja als het nou bij iemand is die altijd loopt te kloten, dat is bij inso niet echt het gevoel. Zeker niet hier iig.
Maar goed, verder niet mijn terrein dus ik laat het hier bij.
Dat je het verneukt als je dat zou verwijderen.quote:
Oh hahaquote:
Wat heeft Yvonne er mee te makenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Yvonne laat ook maar weer eens zien hoe lachwekkend ze is
admins delen de bans uit toch?quote:
Typ kan jij achter de schermen ff een balletje opgooien denk dat Yvonne dit echt niet banwaardig zal vinden.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:22 schreef Typisch het volgende:
[..]
Had je in deze dan ook niet echt hoeven doen imo. Als het nou in DIG is waar een 40 jarige huismoeder vraagt wat te doen om Word te installeren...
Yvonne steunde Kano vorige keer ook onvoorwaardelijk.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh haha
Ja dus? Hebben de mods toch niks mee te maken?
En het is inderdaad niet eens in DIG maar in een SC![]()
Inderdaad.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:25 schreef Elan het volgende:
[..]
Typ kan jij achter de schermen ff een balletje opgooien denk dat Yvonne dit echt niet banwaardig zal vinden.
Jij weet ook dat Inso juist altijd iedereen helpt.
Yvonne is er niet eens atm geloof ik.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh haha
Ja dus? Hebben de mods toch niks mee te maken?
En het is inderdaad niet eens in DIG maar in een SC![]()
Geen idee wie de andere admins zijn danquote:
Ja, dus zal Yvonne het wel geweest zijn.quote:
Dit dus.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:25 schreef wietparkiet het volgende:
system32 verwijderen is de oudste grap in de geschiedenis van het internet als je daar intrapt ben je gewoon dom
Kan alleen mijn mening geven en dat doe ik ook, maar is dus verder niet mijn topic/forum dus zal weinig uithalen. Heb geen superFOK!powers.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:25 schreef Elan het volgende:
[..]
Typ kan jij achter de schermen ff een balletje opgooien denk dat Yvonne dit echt niet banwaardig zal vinden.
Jij weet ook dat Inso juist altijd iedereen helpt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |