Alsof jij het erg vindt als mensen dingen in je gat stoppenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
KANO ZIE JE DIT?!
Serieus. Zo gaat het iedere keer.
Daley Blindquote:
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:46 schreef Elan het volgende:
[..]
Alsof jij het erg vindt als mensen dingen in je gat stoppen
Is niet gelijk aan schelden.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:45 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
[..]
Dit soort opmerkingen zijn niet veel beter hoor internetridder
Ja, dat is voor mij mn warming up. Ik doe gewoon 6 minuten/2 km sloom en van mn fysiotherapeut moet ik ook beetje strekken en alles..quote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:45 schreef Typisch het volgende:
[..]
Warming-up doe ik niet.Gewoon rustig aan beginnen.
Hehehe, hoe hard loop jij dan op de 5km bijv?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, dat is voor mij mn warming up. Ik doe gewoon 6 minuten/2 km sloom en van mn fysiotherapeut moet ik ook beetje strekken en alles..
Maar daarna begint het echte werk pas en omdat ik zo'n horloge heb met GPS moet ik ook wel.
Was vorige zaterdag jarig.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:47 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
Leuk cadeautje voor je verjaardag Typisch!
Je loopt te provoceren dan moet je niet verwachten dat mensen je aardig en lief vindenquote:
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:47 schreef Etsu het volgende:
[..]
Kan je niet gewoon vanaf nu normaal doen? Zou je iedereen blij mee maken.
Oke, ik stop. Hallo, ik ben LETMEINquote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:47 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Je loopt te provoceren dan moet je niet verwachten dat mensen je aardig en lief vinden
of je stopt of je moet de consequenties aanvaarden
24:30 is mijn snelste tijdquote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:47 schreef Typisch het volgende:
[..]
Hehehe, hoe hard loop jij dan op de 5km bijv?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |