Hey, maar die heb jij voor jouw theorie ook niet, he?quote:
Ja, alhoewel zo'n feest dan waarschijnlijk niet makkelijk zal zijn geweest. Maar goed, het was maar een bedrijfsfeest. In mijn eigen ervaring duren dat soort optredens vaak ook maar een half uurtje ofzo. Kopenhagen was natuurlijk nog helemaal geen probleem.quote:En daarmee kon hij wel prima in Kopenhagen presteren en afgelopen week op een bedrijfsfeest spelen, maar een dagje België lukte dan weer niet?
twitter:JandeHoop twitterde op woensdag 28-05-2014 om 08:15:58Hier ook al niet #waariswaylon
reageer retweet
past wel bij hem; "het waren twee fantastische dagen"quote:Op woensdag 28 mei 2014 07:32 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
Zaterdagavond was Waylon nog op het personeelsfeest van Tempo team.
Als mensen dit soort dingen gaan tweeten is de bal definitief aan het rollen.quote:Op woensdag 28 mei 2014 08:19 schreef hole1988 het volgende:
twitter:JandeHoop twitterde op woensdag 28-05-2014 om 08:15:58Hier ook al niet #waariswaylon [ link | afbeelding ] reageer retweet
quote:Op woensdag 28 mei 2014 08:24 schreef franklop het volgende:
[..]
past wel bij hem; "het waren twee fantastische dagen"
twitter:morgenmagazin twitterde op woensdag 28-05-2014 om 08:28:35Beim #ESC machten sie den 2. Platz, jetzt sind sie bei uns im #MoMaCafe: @CommonLinnets Viel Spaß!
reageer retweet
twitter:melanchton1 twitterde op woensdag 28-05-2014 om 08:47:09Nee, hier ook niet #waariswaylon
reageer retweet
twitter:RichardHerle twitterde op woensdag 28-05-2014 om 08:52:50In deze caravan is hij ook niet! #waarisWaylon
reageer retweet
twitter:Conclusion twitterde op woensdag 28-05-2014 om 08:52:10Waylon zoek? Vrijdagavond schitterde #Waylon nog op het Conclusion bedrijfsfeest. #3FM #waariswaylon reageer retweet
quote:Op woensdag 28 mei 2014 08:24 schreef franklop het volgende:
[..]
past wel bij hem; "het waren twee fantastische dagen"
Vooral drugs.quote:Op woensdag 28 mei 2014 07:00 schreef Ole het volgende:
Nu ook op radio1. Er wordt gesuggereerd dat hij wellicht weer aan drank/drugs is.
Hij is ook niet echt zoek natuurlijkquote:Op woensdag 28 mei 2014 09:12 schreef Jane het volgende:
Trouwens, zaterdag treedt hij gewoon op in Groningen (dacht ik), hè? Ilse ook als het goed is. Dus 'zoek' is misschien wel een heel groot woord.
twitter:BurgerKingNL twitterde op woensdag 28-05-2014 om 09:28:17We hebben even gecheckt. Hier is hij ook niet. #waariswaylon http://t.co/l5Kq5mK5bi reageer retweet
Die bedrijven ook die nu proberen even mee te liften op deze 'trend'.quote:Op woensdag 28 mei 2014 09:22 schreef indaha het volgende:
Ik vind die Waar is Waylon tweets geweldig
Maareh... ik hoop echt dat het wel goed met hem gaat.twitter:BurgerKingNL twitterde op woensdag 28-05-2014 om 09:28:17We hebben even gecheckt. Hier is hij ook niet. #waariswaylon http://t.co/l5Kq5mK5bi reageer retweet
twitter:meisjemeessen twitterde op woensdag 28-05-2014 om 09:00:06#ZDF #Morgenmagazin Waar is @waylonline nou? Staat @IlseDeLange daar met iemand anders! @CommonLinnets http://t.co/hJLtXlv14w reageer retweet
Nou, ze stonden daar ook nog wel gewoon lief naar elkaar te zingen hoor.quote:Op woensdag 28 mei 2014 09:27 schreef vencodark het volgende:
Maar ergens verbaast het mij niet sinds die show bij Humberto. Hoe sommige hier iets vreemd zagen tussen Ilse en Waylon.
Daarom zeg ik ook al 124 keer en overal 'ik denk'quote:Op woensdag 28 mei 2014 07:38 schreef Jane het volgende:
[..]
Hey, maar die heb jij voor jouw theorie ook niet, he?
Tuurlijk, daar zijn ze dan nog wel professional genoeg voor, als ze toen al mot haddenquote:Op woensdag 28 mei 2014 09:40 schreef Jane het volgende:
[..]
Nou, ze stonden daar ook nog wel gewoon lief naar elkaar te zingen hoor.
Ik zie geen ruzie. En bij die signeersessie ook niet trouwens.
Hm, dat zijn dus al twee bedrijfsfeesten in een week waar hij wel gewoon kon optreden.quote:Op woensdag 28 mei 2014 07:32 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
Zaterdagavond was Waylon nog op het personeelsfeest van Tempo team.
Zoiets, ja.quote:Op woensdag 28 mei 2014 09:45 schreef Greys het volgende:
En als klopt wat anderen hier zeiden, dat zij hem beschermt omdat hij zelf niet meer wilde/kon, dan werkte hij daar toen dus nog (logisch) netjes aan mee maar weet hij nu niet meer wat hij moet zeggen, ofzo.
Ja, misschien wel. Maar misschien ook gewoon niet gedacht dat mensen (wij!) er zo bovenop zouden zitten? Bij alle optredens in NLD was hij er tot nu toe wel bij, he?quote:Dan had hij haar moeten blijven back-uppen dat ze gelijk heeft en zich niet in stilzwijgen hullen, dat was dan heel onverstandig. Had desnoods iemand van je management af en toe iets laten twitteren, zodat het daar niet zo doods was geworden.
Nee in Eibergen was hij er ook niet bijquote:Op woensdag 28 mei 2014 09:51 schreef Jane het volgende:
[..]
Zoiets, ja.
[..]
Ja, misschien wel. Maar misschien ook gewoon niet gedacht dat mensen (wij!) er zo bovenop zouden zitten? Bij alle optredens in NLD was hij er tot nu toe wel bij, he?
Welke alle optredens in NLD dan?quote:Op woensdag 28 mei 2014 09:51 schreef Jane het volgende:
[..]
Zoiets, ja.
[..]
Ja, misschien wel. Maar misschien ook gewoon niet gedacht dat mensen (wij!) er zo bovenop zouden zitten? Bij alle optredens in NLD was hij er tot nu toe wel bij, he?
Oh nee, you're right. Sorry!quote:Op woensdag 28 mei 2014 09:53 schreef indaha het volgende:
[..]
Nee in Eibergen was hij er ook niet bij![]()
https://twitter.com/olteibergen
Eibergen was wel als commom linnets maar weer met JB en Jakequote:Op woensdag 28 mei 2014 09:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Welke alle optredens in NLD dan?
Na het signeren, dat vlak na thuiskomst was, en RTL Late Night hebben we hem niet meer gezien, toch? Die andere optredens waren toch van haar zelf, in Eibergen en bij de Nachtwacht enzo? Of in elk geval, die waren zonder hem. Of heb ik een paar gezamenlijke gemist?
En niet alleen wij zaten er bovenop hoor, op FB werd het ook al snel een ding onder elk bericht van TCL
Oh dat wist ik niet, dacht dat dat 'gewoon' Ilse was.quote:Op woensdag 28 mei 2014 09:56 schreef indaha het volgende:
[..]
Eibergen was wel als commom linnets maar weer met JB en Jake
jij hebt al vaker dingen goedgehad. Alles is mogelijkquote:Op woensdag 28 mei 2014 10:10 schreef Greys het volgende:
OHOFFFFFFFFFFF....
*deelt nog wat speculaasjes uit*
Zou zijn vriendin heel jaloers zijn en dat hij van haar een tijdje thuis moet blijven en dat hij haar niet kwijt wilde en er dus maar gehoor aan hebben gegeven?
(Die had hij nog niet zo heel lang, toch? Of wel? Geen idee).
Haha, lol.quote:Op woensdag 28 mei 2014 10:10 schreef Greys het volgende:
OHOFFFFFFFFFFF....
*deelt nog wat speculaasjes uit*
Zou zijn vriendin heel jaloers zijn en dat hij van haar een tijdje thuis moet blijven en dat hij haar niet kwijt wilde en er dus maar gehoor aan hebben gegeven?
(Die had hij nog niet zo heel lang, toch? Of wel? Geen idee).
twitter:Duckstadkrant twitterde op woensdag 28-05-2014 om 10:38:25MEDEDELING: De zanger Away-lon is ook niet in Duckstad. #waariswaylon reageer retweet
Dat dikgedrukte geeft mij het gevoel dat Waylon wordt bedankt voor de bewezen diensten en nu een end op kan flikkeren zodat Ilse aan haar carrière kan werken.quote:Hij zit niet in de wasmachine, niet op de wc, ook niet in de bus en in de keuken van nieuwslezer Jan de Hoop is hij ook niet te bekennen. Twitteraars zoeken massaal naar Waylon nadat media vanochtend meldden dat de zanger al een week om onbekende redenen verstek laat gaan bij optredens van The Common Linnets.
Veel internetters nemen de vetgedrukte kop Waar is Waylon? die de voorpagina van De Telegraaf vanochtend sierde op de hak door foto's van onbeduidende plekken op Twitter te plaatsen begeleid met #waariswaylon. De hashtag is momenteel trending in Nederland. Ook een aantal BN'ers doet mee met de internet meme.
'Niet in mijn bed #waariswaylon', twittert bijvoorbeeld Sylvie Witteman. 'Hier ook al niet', luidt de update van nieuwslezer Jan de Hoop, bij een foto van zijn aanrecht. Royalty-verslaggever Marc van der Linden schrijft dat hij 'toch maar even in de kast heeft gekeken #waariswaylon.'
Vervangen door muzikant
Vanochtend kwam het nieuws naar buiten dat Waylon ontbrak toen The Common Linnets promotieoptredens gaven in België en in Wenen. De rol van Waylon werd opgevuld door de talentvolle Amerikaanse muzikant Jake Etheridge. Samen met hem trekt Ilse DeLange nu Europa door om het zo succesvolle album te promoten waaraan ook Waylon driftig meeschreef.
Het is onduidelijk wat er aan de hand is. Het management van Waylon meldt dat de zanger op dit moment niet wenst te reageren 'op alles wat er nu gebeurt'.
Of dat hij de druk niet aankan en aan de snuif is geraakt / afkickt. Dan zou het ook een 'normale' reactie zijn..quote:Op woensdag 28 mei 2014 10:56 schreef roos85 het volgende:
[..]
Dat dikgedrukte geeft mij het gevoel dat Waylon wordt bedankt voor de bewezen diensten en nu een end op kan flikkeren zodat Ilse aan haar carrière kan werken.
bron
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |