Haatblankequote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:03 schreef Anti-vermoeidheid het volgende:
Clarence is weggepieft door Berlusconi
Alleen Arno en Wieke kunnen met Johans looks omgaan.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:03 schreef Mani89 het volgende:
Mijn hemel wat een landloper zit daar aan tafel!
Ja, dames en heren, hij is niet dood, hier is hij dan: Anton Heijboer, welkom!quote:
Is dat Anton Heijboer?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:03 schreef Mani89 het volgende:
Mijn hemel wat een landloper zit daar aan tafel!
Een beetje Truckers on Ice ja toch? Haha!quote:
Abdelkaderquote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:04 schreef OProg het volgende:
Wanneer gaat deze ook een Arabische voornaam aannemen?
Abdullah van Doorn ofzo?
Je bent in vorm he? En keihard lachen om je eigen flauwe grapjes!quote:
Die spelers mogen hem niet denk ikquote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:04 schreef Elfletterig het volgende:
Seedorf heeft het bij AC Milan veel beter dan zijn voorganger. Die pakte namelijk 22 punten uit 19 wedstrijden. De ploeg stond 11e in de tussenstand.
Seedorf pakte 35 punten in 19 wedstrijden. Op basis van de tweede seizoenshelft was AC Milan vierde.
Jij houdt niet van sport.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:04 schreef Elfletterig het volgende:
Seedorf heeft het bij AC Milan veel beter dan zijn voorganger. Die pakte namelijk 22 punten uit 19 wedstrijden. De ploeg stond 11e in de tussenstand.
Seedorf pakte 35 punten in 19 wedstrijden. Op basis van de tweede seizoenshelft was AC Milan vierde.
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:05 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Die spelers mogen hem niet denk ik
HAHAHAHHAAHA ach ja als ik er zelf maar lol om heb.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:05 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Je bent in vorm he? En keihard lachen om je eigen flauwe grapjes!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |