Die van mij plast overal hoor ! Heeft het wel door, maar het poepen moet en zal in het potjequote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:17 schreef Skoap het volgende:
KZ wat gaaf
L liep laatst naakt in de badkamer en plaste zo de vloer onder en had het niet eens door. Gaat hier nog wel ff duren denk ik...
Nee! Al helemaal niet om dat voeten best snel groeien in het begin (tenminste wat ik las op internet)quote:Op woensdag 28 mei 2014 08:54 schreef Spirit82 het volgende:
HA Lot, ik ga meteen zoeken gezien onze smaak
Ik was wel al bij normale schoenenwinkels geweest, maar die mensen leken er nog minder van af te weten dan ik, dus dat voelde niet fijn. Er zit in een dorp verderop wel een echte kinderschoenenwinkel, maar ik vind 60¤ voor eerste schoentjes ook weer een beetje overdreven, of ben ik nou een krent?
Voor eerste schoentjes als ze echt kunnen lopen zou ik het zeker uitgeven.quote:Op woensdag 28 mei 2014 08:54 schreef Spirit82 het volgende:
Ik was wel al bij normale schoenenwinkels geweest, maar die mensen leken er nog minder van af te weten dan ik, dus dat voelde niet fijn. Er zit in een dorp verderop wel een echte kinderschoenenwinkel, maar ik vind 60¤ voor eerste schoentjes ook weer een beetje overdreven, of ben ik nou een krent?
Edit: l0t wat doe jesuperleuke schoentjes maar ook duuurrrr
Ik ben heel erg voor goede schoenen. Hier dus altijd dure schoenen. Nou heb ik zelf "lastige" voeten. Ik zou nooit schornen 2de hands kopen.quote:Op woensdag 28 mei 2014 08:54 schreef Spirit82 het volgende:
Edit: l0t wat doe jesuperleuke schoentjes maar ook duuurrrr
Ohhh wow!!! Gewoon opeens los! Wat knap!quote:Op woensdag 28 mei 2014 08:52 schreef L0t.. het volgende:
Spirit, wij hebben Shoesme babyflex schoentjes voor haar gekocht. Die zijn geschikt voor als ze beginnen met lopen, superflexibele zool maar wel net iets meer steun.
J. stond er meteen heel stevig op. Enne...sinds zaterdag loopt ze ineens hele stukken los![]()
zoooo gaaf en schattig
Ik wilde nog een filmpje posten en een Efteling-update doen maar ik kom er gewoon niet aan toe.
Is niet te voorspellen! Wij hadden ook goede schoenen als eerste schoentjes, van een euro of 50. Maar daar heeft ze wel de basis mee gelegd om goed te kunnen leren lopen. Ze heeft er denk ik zo'n 3 maanden op gelopen toen werden ze te klein. Maar! Die schoentjes waren maat 20 (oké, vielen klein) en ze draagt nu schoenen maat 21 (we zijn 10 maanden verder). Kortom, daar kan niemand een antwoord op geven denk ikquote:Op woensdag 28 mei 2014 10:22 schreef Spirit82 het volgende:
Maar hoe lang doen ze dan met schoenen? Wat Skoap zegt, mijn kind groeit als kool dus die voetjes ook! Zij. Ze dan niet binnen 2 maanden uit die schoentjes gegroeid?
Luc zijn eerste paar dus wel. Na 2 maand had hij nieuwe nodig...quote:Op woensdag 28 mei 2014 10:22 schreef Spirit82 het volgende:
Maar hoe lang doen ze dan met schoenen? Wat Skoap zegt, mijn kind groeit als kool dus die voetjes ook! Zij. Ze dan niet binnen 2 maanden uit die schoentjes gegroeid?
Yep die beide merken heeft Luc ook gehad. En zover ik weet zijn dat goede schoenen.quote:Op woensdag 28 mei 2014 10:31 schreef Cathmar het volgende:
Ik slaag heel goed voor schoentjes bij Van Haren (Elefanten) of Scapino (Dr Visser).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |