quote:Op woensdag 28 mei 2014 12:41 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Omdat die feromonen er voor zorgen dat je blaf geil wordt. Evolutie en zo.
1.4km lopen in de tussentijd.quote:Op woensdag 28 mei 2014 12:49 schreef Bapple het volgende:
ben ik weer #pauzes van 20 minuten #toughlife
huh?quote:
Ja ja, ik ben al verbeterd door 2Nutz, daar hoef jij echt niet op mee te liften danwel het nog eens extra in te wrijvenquote:Op woensdag 28 mei 2014 12:49 schreef Gridlok het volgende:
[..]![]()
![]()
:"""")))):"":"::'';":"-0))___))))))))
Grapje hoor Gridlok, jij bent even fantastischquote:Op woensdag 28 mei 2014 12:49 schreef Gridlok het volgende:
[..]![]()
![]()
:"""")))):"":"::'';":"-0))___))))))))
wil ik wel een hapje vanquote:Op woensdag 28 mei 2014 12:24 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Mn maag brandt van de hete pepers. Best feeling eveeerrrr
Vieze kannibaalquote:
Maakt niet uit, dit is een leermoment, geen faal.quote:Op woensdag 28 mei 2014 12:58 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ja ja, ik ben al verbeterd door 2Nutz, daar hoef jij echt niet op mee te liften danwel het nog eens extra in te wrijven![]()
![]()
.
Zo moet je het zien iddquote:Op woensdag 28 mei 2014 13:01 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Maakt niet uit, dit is een leermoment, geen faal.
Gewoon een positieve opbouw geven en dan is niks verloren, gewoon de jeugd een goede drive geven voor dit leven weet je.quote:
Jij bent een bodemloze put wat betreft inspiratie.quote:Op woensdag 28 mei 2014 13:04 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Gewoon een positieve opbouw geven en dan is niks verloren, gewoon de jeugd een goede drive geven voor dit leven weet je.
Ach, toen John Lenon om inspiratie kwam vragen gaf ik hem de magic mystery tour.quote:Op woensdag 28 mei 2014 13:05 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jij bent een bodemloze put wat betreft inspiratie.
quote:Op woensdag 28 mei 2014 13:10 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ach, toen John Lenon om inspiratie kwam vragen gaf ik hem de magic mystery tour.
1.4 mijlquote:Op woensdag 28 mei 2014 13:26 schreef Gridlok het volgende:
[..]
1.4km is dan ook wel een hele inspanning.
Wie?quote:
Yep! Braddie in tha house!quote:
Wie nog meer?quote:
jij jij jij! kkuser!quote:
Jij bent echt EliVerend. Oh nee, enerverend. Daar moest ik even aan denken. Hihiquote:Op woensdag 28 mei 2014 13:36 schreef VeerEli het volgende:
Dan is z'n niveau wel echt nog verder achteruit gegaan, gewoon. Voor zover dat mogelijk is.
Racist.quote:Op woensdag 28 mei 2014 13:41 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja al die andere pubers met het niveau van een pinda.
Hehehequote:Op woensdag 28 mei 2014 13:41 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja al die andere pubers met het niveau van een pinda.
2NutZ.quote:Op woensdag 28 mei 2014 13:43 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hehehe![]()
mooi verwoord.
Maar met namen is het leuker, dan gaan ze zich hier zelf misschien weer verdedigen enzodus
hehe ;p
Dit is zowiezo Braddie niet.quote:Op woensdag 28 mei 2014 13:36 schreef Bapple het volgende:
[..]
Jij bent echt EliVerend. Oh nee, enerverend. Daar moest ik even aan denken. Hihi
Nu een kusje?
Ah mijn nieuwe trouwe 'ikhaatjouzohard-fan'quote:Op woensdag 28 mei 2014 13:46 schreef wickedmen het volgende:
[..]
2NutZ.
Klopt trouwens ook nog en is geen troll.
hihi was een goeie he van mijquote:Op woensdag 28 mei 2014 13:50 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ah mijn nieuwe trouwe 'ikhaatjouzohard-fan'denk dat je nog wat inkoppertjes hebt gemist.. ms even teruglezen ouwe neus
Nee jij bent denk ik nog achterlijker dan wickedmenquote:
Insinueer je hiermee dat ik een onbekend iemand die 24/7 op FOK! posts maakt vol frustraties en/of uitlokking haat en dat ik ook zijn fan ben, iemand die bij mij in hetzelfde rijtje past als Dima?quote:Op woensdag 28 mei 2014 13:50 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ah mijn nieuwe trouwe 'ikhaatjouzohard-fan'denk dat je nog wat inkoppertjes hebt gemist.. ms even teruglezen ouwe neus
Baasquote:Op woensdag 28 mei 2014 13:55 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee jij bent denk ik nog achterlijker dan wickedmen
waaromquote:Op woensdag 28 mei 2014 13:55 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee jij bent denk ik nog achterlijker dan wickedmen
wat heb jij tegen mij, braddaquote:Op woensdag 28 mei 2014 13:46 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Dit is zowiezo Braddie niet.
Kutkloon.
Dima is best ok xDquote:Op woensdag 28 mei 2014 13:56 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Insinueer je hiermee dat ik een onbekend iemand die 24/7 op FOK! posts maakt vol frustraties en/of uitlokking haat en dat ik ook zijn fan ben, iemand die bij mij in hetzelfde rijtje past als Dima?
Jammer had verwacht dat je mij wel hoger had ingeschat.
Even serieus.quote:
Echt heel apart dat je dat verwachtquote:Op woensdag 28 mei 2014 13:56 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Jammer had verwacht dat je mij wel hoger had ingeschat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |