je wilde toch prtscrn?quote:
wat mag nietquote:
sorry baasquote:Op woensdag 28 mei 2014 12:13 schreef 2NutZ het volgende:
Die scheve ij's ook![]()
Maar moest wel glimlachen man
Ja, ik zeg toch leuk.quote:
Geeft niet, kan gebeurenquote:
?quote:
alleen 'leuk'? -_-quote:
Ja, daar moet je het mee doen.quote:
kalote wijfquote:
<3quote:
lekker bakje vis hier. doeiquote:Op woensdag 28 mei 2014 12:18 schreef Stimorol- het volgende:
Rijst met hete kip als lunch.Arme collega's met broodje kaas
jequote:Op woensdag 28 mei 2014 12:21 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Boeit mij overigens niks dat je weer post hoor, moet je toch zelf weten?
quote:Op woensdag 28 mei 2014 12:22 schreef Bapple het volgende:
[..]
je
wie de fuck is braddie; lijkt op bradda van het filmpje stone island..
mee eens!quote:
Dezequote:Op woensdag 28 mei 2014 12:18 schreef Stimorol- het volgende:
Rijst met hete kip als lunch.Arme collega's met broodje kaas
Dadelijk lekker in de baas z'n tijd pruttelen op de pot.quote:Op woensdag 28 mei 2014 12:24 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Mn maag brandt van de hete pepers. Best feeling eveeerrrr
quote:Op woensdag 28 mei 2014 12:26 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Dadelijk lekker in de baas z'n tijd pruttelen op de pot. [ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:
Ja echt geweldig, even weer territorium afbakenen door middel van geur- en remsporen achter te laten.quote:
Feromonen.quote:Op woensdag 28 mei 2014 12:34 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja echt geweldig, even weer territorium afbakenen door middel van geur- en remsporen achter te laten.
Waarom?quote:Op woensdag 28 mei 2014 12:39 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik word altijd helemaal gek als ik een ovulatie ruik.
Omdat die feromonen er voor zorgen dat je blaf geil wordt. Evolutie en zo.quote:
Boektalk. Probeer het allemaal eens in het echt i.p.v er over te lezen.quote:Op woensdag 28 mei 2014 12:41 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Omdat die feromonen er voor zorgen dat je blaf geil wordt. Evolutie en zo.
Onzin. Er is wetenschappelijk onderbouwd dat zelfs mensen feromonen ruiken en daar biochemisch op reageren.quote:Op woensdag 28 mei 2014 12:41 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Boektalk. Probeer het allemaal eens in het echt i.p.v er over te lezen.
Heeft hij al gedaan. Meisje bedwelmd met ghb en toen wat feromonen in de lucht gespoten.quote:Op woensdag 28 mei 2014 12:41 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Boektalk. Probeer het allemaal eens in het echt i.p.v er over te lezen.
Waarom neuk je haar niet ipv de appeltaart dan?quote:Op woensdag 28 mei 2014 12:42 schreef BlauweTijger het volgende:
Over geil worden gesproken. Over 18 minuten staat er hier een chick met appeltaartspulletjes
Fixed.quote:Op woensdag 28 mei 2014 12:42 schreef BlauweTijger het volgende:
Over geil worden gesproken. Over 18 minuten staat er hier een chick met appeltietjes
Jij wordt geil van appeltaart?quote:Op woensdag 28 mei 2014 12:42 schreef BlauweTijger het volgende:
Over geil worden gesproken. Over 18 minuten staat er hier een chick met appeltaartspulletjes
Mijn argument ''boektalk" ontkrachten met boektalkquote:Op woensdag 28 mei 2014 12:42 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Onzin. Er is wetenschappelijk onderbouwd dat zelfs mensen feromonen ruiken en daar biochemisch op reageren.
Jij snapt het niet he.quote:Op woensdag 28 mei 2014 12:43 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Waarom neuk je haar niet ipv de appeltaart dan?
Hmm half. Dat meisje helpt ook.quote:Op woensdag 28 mei 2014 12:43 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Jij wordt geil van appeltaart?
En nu ga je in een keer doen alsof je het niet lekker vond?quote:Op woensdag 28 mei 2014 12:42 schreef Chai het volgende:
[..]
Heeft hij al gedaan. Meisje bedwelmd met ghb en toen wat feromonen in de lucht gespoten.
quote:Op woensdag 28 mei 2014 12:42 schreef Chai het volgende:
[..]
Heeft hij al gedaan. Meisje bedwelmd met ghb en toen wat feromonen in de lucht gespoten.
Oja, ik was vergeten dat jij natuurlijk zo veel levenservaring hebt. Sorry.quote:Op woensdag 28 mei 2014 12:43 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Mijn argument ''boektalk" ontkrachten met boektalk
Excuses aanvaard. Maar niet zo dom praten in vervolgquote:Op woensdag 28 mei 2014 12:45 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Oja, ik was vergeten dat jij natuurlijk zo veel levenservaring hebt. Sorry.
quote:Op woensdag 28 mei 2014 12:41 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Omdat die feromonen er voor zorgen dat je blaf geil wordt. Evolutie en zo.
1.4km lopen in de tussentijd.quote:Op woensdag 28 mei 2014 12:49 schreef Bapple het volgende:
ben ik weer #pauzes van 20 minuten #toughlife
huh?quote:
Ja ja, ik ben al verbeterd door 2Nutz, daar hoef jij echt niet op mee te liften danwel het nog eens extra in te wrijvenquote:Op woensdag 28 mei 2014 12:49 schreef Gridlok het volgende:
[..]![]()
![]()
:"""")))):"":"::'';":"-0))___))))))))
Grapje hoor Gridlok, jij bent even fantastischquote:Op woensdag 28 mei 2014 12:49 schreef Gridlok het volgende:
[..]![]()
![]()
:"""")))):"":"::'';":"-0))___))))))))
wil ik wel een hapje vanquote:Op woensdag 28 mei 2014 12:24 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Mn maag brandt van de hete pepers. Best feeling eveeerrrr
Vieze kannibaalquote:
Maakt niet uit, dit is een leermoment, geen faal.quote:Op woensdag 28 mei 2014 12:58 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ja ja, ik ben al verbeterd door 2Nutz, daar hoef jij echt niet op mee te liften danwel het nog eens extra in te wrijven![]()
![]()
.
Zo moet je het zien iddquote:Op woensdag 28 mei 2014 13:01 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Maakt niet uit, dit is een leermoment, geen faal.
Gewoon een positieve opbouw geven en dan is niks verloren, gewoon de jeugd een goede drive geven voor dit leven weet je.quote:
Jij bent een bodemloze put wat betreft inspiratie.quote:Op woensdag 28 mei 2014 13:04 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Gewoon een positieve opbouw geven en dan is niks verloren, gewoon de jeugd een goede drive geven voor dit leven weet je.
Ach, toen John Lenon om inspiratie kwam vragen gaf ik hem de magic mystery tour.quote:Op woensdag 28 mei 2014 13:05 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jij bent een bodemloze put wat betreft inspiratie.
quote:Op woensdag 28 mei 2014 13:10 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ach, toen John Lenon om inspiratie kwam vragen gaf ik hem de magic mystery tour.
1.4 mijlquote:Op woensdag 28 mei 2014 13:26 schreef Gridlok het volgende:
[..]
1.4km is dan ook wel een hele inspanning.
Wie?quote:
Yep! Braddie in tha house!quote:
Wie nog meer?quote:
jij jij jij! kkuser!quote:
Jij bent echt EliVerend. Oh nee, enerverend. Daar moest ik even aan denken. Hihiquote:Op woensdag 28 mei 2014 13:36 schreef VeerEli het volgende:
Dan is z'n niveau wel echt nog verder achteruit gegaan, gewoon. Voor zover dat mogelijk is.
Racist.quote:Op woensdag 28 mei 2014 13:41 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja al die andere pubers met het niveau van een pinda.
Hehehequote:Op woensdag 28 mei 2014 13:41 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja al die andere pubers met het niveau van een pinda.
2NutZ.quote:Op woensdag 28 mei 2014 13:43 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hehehe![]()
mooi verwoord.
Maar met namen is het leuker, dan gaan ze zich hier zelf misschien weer verdedigen enzodus
hehe ;p
Dit is zowiezo Braddie niet.quote:Op woensdag 28 mei 2014 13:36 schreef Bapple het volgende:
[..]
Jij bent echt EliVerend. Oh nee, enerverend. Daar moest ik even aan denken. Hihi
Nu een kusje?
Ah mijn nieuwe trouwe 'ikhaatjouzohard-fan'quote:Op woensdag 28 mei 2014 13:46 schreef wickedmen het volgende:
[..]
2NutZ.
Klopt trouwens ook nog en is geen troll.
hihi was een goeie he van mijquote:Op woensdag 28 mei 2014 13:50 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ah mijn nieuwe trouwe 'ikhaatjouzohard-fan'denk dat je nog wat inkoppertjes hebt gemist.. ms even teruglezen ouwe neus
Nee jij bent denk ik nog achterlijker dan wickedmenquote:
Insinueer je hiermee dat ik een onbekend iemand die 24/7 op FOK! posts maakt vol frustraties en/of uitlokking haat en dat ik ook zijn fan ben, iemand die bij mij in hetzelfde rijtje past als Dima?quote:Op woensdag 28 mei 2014 13:50 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ah mijn nieuwe trouwe 'ikhaatjouzohard-fan'denk dat je nog wat inkoppertjes hebt gemist.. ms even teruglezen ouwe neus
Baasquote:Op woensdag 28 mei 2014 13:55 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee jij bent denk ik nog achterlijker dan wickedmen
waaromquote:Op woensdag 28 mei 2014 13:55 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee jij bent denk ik nog achterlijker dan wickedmen
wat heb jij tegen mij, braddaquote:Op woensdag 28 mei 2014 13:46 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Dit is zowiezo Braddie niet.
Kutkloon.
Dima is best ok xDquote:Op woensdag 28 mei 2014 13:56 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Insinueer je hiermee dat ik een onbekend iemand die 24/7 op FOK! posts maakt vol frustraties en/of uitlokking haat en dat ik ook zijn fan ben, iemand die bij mij in hetzelfde rijtje past als Dima?
Jammer had verwacht dat je mij wel hoger had ingeschat.
Even serieus.quote:
Echt heel apart dat je dat verwachtquote:Op woensdag 28 mei 2014 13:56 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Jammer had verwacht dat je mij wel hoger had ingeschat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |