heldquote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:40 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik heb dat toentertijd gedaan toen de laatste film uit kwam in de bios. Marathon in de bios, met de laatste film die om 0:00 ging draaien.
De eerste film begon de avond er voor. Ik geloof dat we in totaal 27 uur in de bios hebben gezeten.
ik snap ook niet dat ze van dat dunne boekje 3 films moeten maken erg saai zoquote:
dat gaat me net ietsje te verquote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:43 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat is Casu Marzu, niet uit Frankrijk maar uit Sardinie.
geldquote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:44 schreef Pavement het volgende:
[..]
ik snap ook niet dat ze van dat dunne boekje 3 films moeten maken erg saai zo
dat weet ik niet maar ze zei dat ze iedere kaas eet dus ik dacht die dan ookquote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:43 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat is Casu Marzu, niet uit Frankrijk maar uit Sardinie.
idd eerst iets doen dan pas weet je of het leuk isquote:
we kunnen m ook centraal streamen in een google hangout met al onze webcams aan.. lekker broek op de enkelsquote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:39 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Kunnen we over stemmen ofzo welke film
Omdat het geld verdient.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:44 schreef Pavement het volgende:
[..]
ook star trek seriesquote:
ik stem voorquote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:45 schreef Joezi het volgende:
[..]
we kunnen m ook centraal streamen in een google hangout met al onze webcams aan.. lekker broek op de enkels
jij wil gelijk weer andere dingenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:45 schreef Joezi het volgende:
[..]
we kunnen m ook centraal streamen in een google hangout met al onze webcams aan.. lekker broek op de enkels
iets met bananen toch ?quote:
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:46 schreef isax het volgende:
of een docu?
Woodstock (1970) - IMDb
zitten tieten in
nee want dan vind ik het alleen maar weer jammer dat ik er niet bij was of in die tijd leefdequote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:46 schreef isax het volgende:
of een docu?
Woodstock (1970) - IMDb
zitten tieten in
mmm en behaarde vrouwenokselsquote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:46 schreef isax het volgende:
of een docu?
Woodstock (1970) - IMDb
zitten tieten in
of meloenenquote:
ik doe wel mee hoor. zeg maar welke en ik zoek hem opquote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:47 schreef BoonDockSaint het volgende:
Utopianen slapen dan kunnen wij toch gezamelijk een film kijken voor wie dat leuk vind
waarom kijk je zulke dingenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:48 schreef isax het volgende:
[..]
of meloenen
serieus ik kijk best veel arthouse films
dus een van mijn eerste was een koreaanse geloof ik
ging over dat meloenen goedkoper was dan water dus iedereen aan de meloenen
zat een scene in waar de gast de vrouw neukt met een meloen op zijn kop
oh en de meloen eerst opvreet tussen der benen.
alleen nooit meer kunnen vinden hoe die hete
toen ik dat hoorde wist ik eigenlijk al genoeg ja, het is ook eigenlijk 1 film, zo langdradig en saai zijn die films.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:44 schreef Pavement het volgende:
[..]
Tian bian yi duo yun (2005) - IMDbquote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:48 schreef isax het volgende:
[..]
of meloenen
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:48 schreef isax het volgende:
[..]
of meloenen
Ik ga hier over nadenken en kom er later op terugquote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:48 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ik doe wel mee hoor. zeg maar welke en ik zoek hem op
wel een beetje een leuk hoor
en zeker geen drama of chickflick
geen horror, zo lang die maar in een van de netflix databases staat.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:47 schreef BoonDockSaint het volgende:
Utopianen slapen dan kunnen wij toch gezamelijk een film kijken voor wie dat leuk vind
huh komt er nog een deel 3?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:49 schreef Baconbus het volgende:
[..]
toen ik dat hoorde wist ik eigenlijk al genoeg ja, het is ook eigenlijk 1 film, zo langdradig en saai zijn die films.
is goed, hou ik je aan, ga ik ook ff rondneuzen wat ik nog niet gezien hebquote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:49 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik ga hier over nadenken en kom er later op terug
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:50 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oldeuboi (2003) - IMDb
Wel eens gezien?![]()
oh ok dan, het is je vergevenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:50 schreef isax het volgende:
[..]
is geniaal![]()
ik heb ook ooit een film gezien over pinguins en schaamhaar
ik was wel stoned.
dat is een heel goed plan maar dan wel een beetje verschillende type filmsquote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:53 schreef BoonDockSaint het volgende:
Dus zeg maar keuze uit 3 films de meeste stemmen geld en dan zet iedereen die tegelijk op
toen ik hem zag lag ik dus in bed met een zak chipsquote:
Ja gewoon Blockbustersquote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:54 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
dat is een heel goed plan maar dan wel een beetje verschillende type films
ik ben niet van arthouse en dat soort toestanden gewoon blockbusters zijn wel leuk
heel weird ja, maar goed dat je erbij heb gezegd dat je stoned wasquote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:54 schreef isax het volgende:
[..]
toen ik hem zag lag ik dus in bed met een zak chips
was leeg aan het eind van de film
zo fucking weird
toen was ik nuchterquote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:55 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
heel weird ja, maar goed dat je erbij heb gezegd dat je stoned was
De scene moeten we eens een keertje na doenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:54 schreef isax het volgende:
[..]
toen ik hem zag lag ik dus in bed met een zak chips
was leeg aan het eind van de film
zo fucking weird
surequote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:58 schreef Joezi het volgende:
[..]
De scene moeten we eens een keertje na doen
werkte het?quote:Op woensdag 28 mei 2014 00:00 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik heb deze wel eens gekeken met een FOK!ker. Zeer kazig, en toen ik de DVD kocht zaten er dus ook twee van die anaglyph rood-blauw 3D brilletjes bij
dat is pas echt 3d!quote:Op woensdag 28 mei 2014 00:00 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik heb deze wel eens gekeken met een FOK!ker. Zeer kazig, en toen ik de DVD kocht zaten er dus ook twee van die anaglyph rood-blauw 3D brilletjes bij
Daar weet babu meer overquote:Op woensdag 28 mei 2014 00:02 schreef ChocoFan het volgende:
is de laatste xmen al uit. geloof het niet toch
nog ff wachten dus, zuchtquote:Op woensdag 28 mei 2014 00:02 schreef Joezi het volgende:
[..]
Daar weet babu meer overBijna geloof ik
denk het niet. heb hem gezien op netflix.quote:Op woensdag 28 mei 2014 00:02 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Die is schitterend. Heb je de low-budget rip-off wel eens gezien?
[ afbeelding ]
Incl crappy CGI Mecha-Hitler.
De regisseur, Alfonso Cuaron, doet echt toffe dingen met long shots.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:59 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Die vond ik ook verrassend goed. Die scenes in de ruimte zagen er echt tof uit.
Verhaal van Gravity is niet heel boeiend. Wel spannend. Maar mijn god die film ziet er mooi uit. 100% CGI, maar damn. Damn.quote:Op woensdag 28 mei 2014 00:00 schreef Joezi het volgende:
[..]
doe heb ik ook nog liggen, wat is er goed aan? Heb je ook MOON gezien?
Ja maar nog steeds alleen camquote:Op woensdag 28 mei 2014 00:02 schreef Joezi het volgende:
[..]
Daar weet babu meer overBijna geloof ik
kut, dat doe ik echt niet meer, dan wacht ik wel ffquote:Op woensdag 28 mei 2014 00:04 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ja maar nog steeds alleen cam
[ afbeelding ]
Ik moet het eerlijk gezegd nog uitproberenquote:
ik krijg migraine door die beesten.quote:Op woensdag 28 mei 2014 00:04 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik moet het eerlijk gezegd nog uitproberen
Met m'n rood-groen kleurenblindheid werkt de rode lens voor mij meestal gewoon ruk.
Ja ik had vooraf verwacht dat ik 't niet zo leuk zou vinden vanwege zoveel CGI, maar die long shots deden 't.quote:Op woensdag 28 mei 2014 00:04 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Verhaal van Gravity is niet heel boeiend. Wel spannend. Maar mijn god die film ziet er mooi uit. 100% CGI, maar damn. Damn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |