misschien heeft ie hier last vanquote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:05 schreef Joezi het volgende:
* Joezi trekt broek op enkels en slingert de streams aan
ik ben fanquote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:08 schreef isax het volgende:
[..]
ik loop er vaak langs als ik dichting de dam loop![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:10 schreef isax het volgende:
[..]
soms is het niet mijn ding maar nu wel![]()
zal ik even langs lopen om mijn duimpjes op te steken?
ik een blowquote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:12 schreef isax het volgende:
nadeel van goede muziek:
krijg zin in een peuk
ging over een man die tegen 't koningshuis ging protesteren. werd snel afgeschilderd als gekkie en de show ging weer door.quote:
triestquote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:19 schreef Baconbus het volgende:
[..]
ging over een man die tegen 't koningshuis ging protesteren. werd snel afgeschilderd als gekkie en de show ging weer door.
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:24 schreef isax het volgende:
[..]
amen.
zullen we gaan dansen?![]()
rijden gewoon met je busje de wallen op
we hebben hier alleen een alcohol verbod op straatquote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:25 schreef Pavement het volgende:
[..]maar ik ga ff pils pakken dans onderweg er naar toe
loopt maar een paar dagen achter geloof ik.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:28 schreef Joezi het volgende:
Late nacht met Seth op 3? is dat een beetje recent?
maak een komkommer salade altijd goed te doenquote:
dan moet ik opstaan en wil ik nietquote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:29 schreef Pavement het volgende:
[..]
maak een komkommer salade altijd goed te doen
past bij de lokatiequote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:30 schreef Joezi het volgende:
[..]
CHRIST! dat rood brand in mn ogen, wat een slechte site
het klinkt goed toch?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:31 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ik zie niets daar, hoor ze alleen maar
netflixquote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:32 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
jawel, denk dat ik maar een serie opzet ofzo
niet zo'n zin in muziek nu
Hola is bijna essentieel bij Netflix.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:33 schreef isax het volgende:
[..]
ik hou van netflix![]()
maar ik speel vals. heb hola.
wat is hola?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:33 schreef isax het volgende:
[..]
ik hou van netflix![]()
hola ken ik nietquote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:33 schreef isax het volgende:
[..]
ik hou van netflix![]()
het is gewoon essentieelquote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:34 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Hola is bijna essentieel bij Netflix.
zeau echt wel, ging voor een biertje kwam terug met kaas en sjips, nu weer terug voor bierquote:
en meer kaasquote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:35 schreef Pavement het volgende:
[..]
zeau echt wel, ging voor een biertje kwam terug met kaas en sjips, nu weer terug voor bier
toestandquote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:35 schreef isax het volgende:
[..]
hola unblocker
dan kan je andere regios gebruiken
dus soms zit ik op de netflix us en soms uk
ja of seriequote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:36 schreef BoonDockSaint het volgende:
We moeten een keer met zijn allen dezelfde film opzetten![]()
LotR 1t/m3 extended cut marathon.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:36 schreef BoonDockSaint het volgende:
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:36 schreef Braindead2000 het volgende:
We hadden het gisteren even over de irritantste nederlanders. Toevallig net bij RTL Latenight zaten 3 van de 5 irritanste. Humberto, Winston en Albert.
[ afbeelding ]
zolang het maar geen horror isquote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:36 schreef BoonDockSaint het volgende:
Het moest even sudderen, en ineens schiet het me te binnen, net voor ik stapelgek word.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:33 schreef Baconbus het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Eindelijk iemand .. ik had de hoop al opgegeven .. punten voor Mootie!!![]()
Warning this addon injects superfish malwarequote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:35 schreef isax het volgende:
[..]
hola unblocker
dan kan je andere regios gebruiken
dus soms zit ik op de netflix us en soms uk
Ken je La Haine?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:37 schreef mootie het volgende:
[..]
Het moest even sudderen, en ineens schiet het me te binnen, net voor ik stapelgek word.
regel jij het, zodat iedereen meedoet hier en hetzelfde wil kijken uiteraardquote:
mijn broer installeerd allesquote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:37 schreef Joezi het volgende:
[..]
Warning this addon injects superfish malwarekijk je wel uit
ik heb nu jong belegen, maar kaas is lekker mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm bijna alle die hele erge stink schimmel vind ik wat minderquote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:36 schreef isax het volgende:
[..]
wat voor een kaas vind je lekker?
denk echt dat we soulmates zijn!
dus mootie had hem toch goedquote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:37 schreef mootie het volgende:
[..]
Het moest even sudderen, en ineens schiet het me te binnen, net voor ik stapelgek word.
ik eet echt iedere kaasquote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:38 schreef Pavement het volgende:
[..]
ik heb nu jong belegen, maar kaas is lekker mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm bijna alle die hele erge stink schimmel vind ik wat minder
Hola is de populairste oplossing voor Netflix, het zal wel meevallen. Is een p2p proxy.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:37 schreef Joezi het volgende:
[..]
Warning this addon injects superfish malwarekijk je wel uit
is dit een democratie?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:39 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Kunnen we over stemmen ofzo welke film
ja inderdaadquote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:39 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Kunnen we over stemmen ofzo welke film
yeah nom nom kaas mmmm ik vind port salut lekker maar wel met mn neus dichtquote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:39 schreef isax het volgende:
[..]
ik eet echt iedere kaas![]()
meestal goede franse shit.
Ik heb dat toentertijd gedaan toen de laatste film uit kwam in de bios. Marathon in de bios, met de laatste film die om 0:00 ging draaien.quote:
ook met die vieze wurmpjes erinquote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:39 schreef isax het volgende:
[..]
ik eet echt iedere kaas![]()
meestal goede franse shit.
De Hobbit films heb ik eigenlijk nog niet gezien. Wel van plan al een tijd, maar ik hoor gemixte verhalen over 2.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:38 schreef Joezi het volgende:
[..]
haha kun je dat nu nog aanzien? Hoe is die 2e hobbit film eigenlijk?
ik zeg Lego Movie, heb ik nog niet gezienquote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:40 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ja inderdaad
wie wil welke film zien en kan ook een nieuwe zijn natuurlijk he
it's crap broquote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:41 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
De Hobbit films heb ik eigenlijk nog niet gezien. Wel van plan al een tijd, maar ik hoor gemixte verhalen over 2.
sjezus, waarom zou jequote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:40 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik heb dat toentertijd gedaan toen de laatste film uit kwam in de bios. Marathon in de bios, met de laatste film die om 0:00 ging draaien.
De eerste film begon de avond er voor. Ik geloof dat we in totaal 27 uur in de bios hebben gezeten.
ja had vroeger ook eens zoiets.. Maar heb nog geen behoefte aan netflixquote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:39 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Hola is de populairste oplossing voor Netflix, het zal wel meevallen. Is een p2p proxy.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |