Zit je nu op je eigen internet?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:21 schreef Crack_ het volgende:
Help, ik kan alleen op google.nl en forum.fok.nl en de rest van mn pagina's laden allemaal niet. Hoe kan dit en wat moet ik doen
Straks doet iemand het wel.quote:
Dan verdienen ze het. Want dan ben je achterlijk als een baviaan.quote:
Ik verwacht ook niet dat mensen achterlijk genoeg zijn om het te posten. Toch gebeurd het.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:22 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik verwacht toch niet dat mensen achterlijk genoeg zijn om dat te doen
Flush je dns eensquote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:23 schreef Crack_ het volgende:
Kan iemand helpen?Ik kan namelijk ook niet zelf zoeken wat ik moet doen want de pagina's doen het dus niet
![]()
ja! En andere pagina's laden gewoon niet. Als in: ze springen METEEN over op "deze pagina kan niet worden weergegeven blablabla"':'(quote:
Kan slechte verbinding zijn tijdelijk. Probeer even te reconnecten. Meestal is het dan over.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:23 schreef Crack_ het volgende:
Kan iemand helpen?Ik kan namelijk ook niet zelf zoeken wat ik moet doen want de pagina's doen het dus niet
![]()
gebeurtquote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:23 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik verwacht ook niet dat mensen achterlijk genoeg zijn om het te posten. Toch gebeurd het.
Nee, want google.nl en forum.fok.nl doen het gewoon normaal. Niks langzaam laden gewoon, dood en dood normaal terwijl andere pagina's nog geen eens ladenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kan slechte verbinding zijn tijdelijk. Probeer even te reconnecten. Meestal is het dan over.
Cash legenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja! En andere pagina's laden gewoon niet. Als in: ze springen METEEN over op "deze pagina kan niet worden weergegeven blablabla"':'(
Thanks.quote:
BAM! Thanksquote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
command prompt --> ipconfig /flushdns
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |