SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Speciale Bewoners: T-REX, Utokat & Knijntje (die het haasje is)![]()
![]()
Standaard POLL's in de spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier kun je de agenda vinden: UTO / Utopia Agenda
En dat terwijl Gio's "hoogtepuntje" nog moet komenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:44 schreef ledn81 het volgende:
Vanes wil gewoon roken. Haar puntje is behandeld en ze wil weg.
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:45 schreef Urb het volgende:
[..]
En dat terwijl Gio's "hoogtepuntje" nog moet komen
En de aktie punten toevoegenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:44 schreef Hunter het volgende:
[..]
Ja, en op het eind van de vergadering de besluiten doornemen
Ruud was het volgens mij.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:46 schreef Hunter het volgende:
Wie heeft er stinkvoeten volgens Vanessa?
Ik hoorde Nico zeggen dat ze zelf naar sigaretten meurt
Nee dat gaat gelukkig niet door.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:45 schreef Urb het volgende:
[..]
Bij dit hoogtepunt zijn bij mij de streams er weer uit geklapt!quote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:45 schreef Urb het volgende:
[..]
ze zal toch iets over dr camping moeten zeggen lijkt mijquote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:46 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
[..]![]()
Ik heb Marije deze hele centraal nog niet gehoord.
Dan zijn het niet alleen zijn voetenquote:
Wees blij.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:46 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Bij dit hoogtepunt zijn bij mij de streams er weer uit geklapt!
En voetballen en een hele voetbal lijnquote:
Had ze beter in de winter kunnen doenquote:
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:46 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
[..]![]()
Marije hoort er niet bij die heeft genoeg voor haar kiezen gehadquote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:46 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
[..]![]()
Voor dat laatste kan ze aankloppen bij Vod euh Lot, die heeft de rondingen alquote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:47 schreef Cir het volgende:
lau wil 336,-
voor dr mutsen/voetbal
ze wil een voetbal lijn beginnen
Het is goed hoor.quote:
Utopia ballen ?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:48 schreef LekkerSimpel het volgende:
Goede zet van Laura tijdens het WK, gaan die ballen als zoete broodjes, zeker weten, alleen noemt ze dat niet in haar betoog.
Yep!quote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:47 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ron had het snel door voordat er iets voor bouw besteld word krabbel van gio
Dat zijn dan vast plastic ballen.quote:
En daar is ineens wel geld voor, ik snap niet hoe het daar werkt hoor.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:48 schreef beequeen het volgende:
Ze hebben geen geld maar willen allemaal geld. Oh well, ik zal wel gek zijn.
Ze krijgt zo nog een trap na van Gio wss, als ie het nog aandurftquote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:47 schreef PTLe het volgende:
[..]
[..]
Marije hoort er niet bij die heeft genoeg voor haar kiezen gehad
vakantie geld,..quote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:48 schreef Voxs het volgende:
Hun fanbase moet nu toch wel straatarm zijn ondertussen?
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:48 schreef Pearlbitch het volgende:
Laura wil een budget aanvragen voor een voetballijn.
Gio: "Klinkt goed, kom straks nog maar even, dan gaan we even kijken naar de factuur."
Tja als dit het niveau van de President is.quote:
Die ¤2,50 nekt me altijd al.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:48 schreef Voxs het volgende:
Hun fanbase moet nu toch wel straatarm zijn ondertussen?
belastingteruggavequote:
Ja maar ze willen alles hebben voor de fanshoptopia.Word niet goed van al die spullen.quote:
Zal wel een vierkante bal zijn.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:49 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Laura een voetbal ontwerpen, natuurlijk, wat een dom wijf ...![]()
![]()
JdM koopt er iig wel 98quote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:49 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Laura een voetbal ontwerpen, natuurlijk, wat een dom wijf ...![]()
![]()
Das nie zooo moeilijk, de kan is zo goed als emptyquote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:50 schreef Pearlbitch het volgende:
Gio wil niet het onderste uit de kan halen
En volgens Billy is het "het onderste uit de pan halen"quote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:50 schreef Pearlbitch het volgende:
Gio wil niet het onderste uit de kan halen
ik cent haalquote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:50 schreef Boca_Raton het volgende:
Mag ik subsidie van de COS om dit nog aan te kunnen horen, deze stompzinnige discussies van het Centraal? Centraal Anaal ga ik het noemen.
Met Wietze in tha house (jammer) had dit met Aike toch heel mooi opgepakt kunnen worden, zou je denken en met de kennis van zaken die deze hiervan hebben. Was het niet dat er een teveel zit aan 'hersenloze', egocentrische, relschoppers die zoiets zolang die daar zitten, tegen zullen houden. Ook al zeggen ze soms, om de kijkers die tegen zijn weer om te krijgen, dat ze zich zullen beteren naar meer structuur ...quote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En de aktie punten toevoegen
Het is weer een zooitje dat hele centraal ppfffff
Hooguit 400 euro als ze voor 20 euro verkopen.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:48 schreef asco het volgende:
50 ballen verkopen voor 15 a 20 euro en dan heb je 1000 euro winst.
quote:
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:35 schreef LekkerSimpel het volgende:
Waarom reageren de President en vice-President niet?
Dit is zo een normale CENTRAAL.
Waarom denk je dat ze voor Gio hebben gestemd. Die vind alles goedquote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:49 schreef Bestweldonker het volgende:
Wat doen die presidenten nou eigenlijk?
Er is toch niets veranderd?
Iedereen probeert weer geld uit de kas te trekken!
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:51 schreef Paco55 het volgende:
[..]
Hooguit 400 euro als ze voor 20 euro verkopen.
Ik snapte ook al niet waar die 1000 vandaan kwamquote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:51 schreef Paco55 het volgende:
[..]
Hooguit 400 euro als ze voor 20 euro verkopen.
Dus dat ....quote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:51 schreef Urb het volgende:
Nou bedankt he Emil, lekker je maat te kakken zetten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |