quote:
niet dat het je wat aangaat.. maar ja enquote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:40 schreef Troel het volgende:
Waarom is dat nou meteen weer vies? Heb je het überhaupt wel eens geprobeerd?
ik zeg ook niet dat het grappig is, dequote:
Je kan het leren waarderen, Nikkie. David will be gentle...quote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:43 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
niet dat het je wat aangaat.. maar ja en
quote:
Ze had het tegen Remco, kut!quote:
whahaha jij ziet spoken manneke... en btw vorige week wilde je zelf nog.... jullie weten niet wat jullie willen..quote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:50 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Je kan het leren waarderen, Nikkie. David will be gentle...
nee piemol... ze had t tegen mij..quote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:55 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ze had het tegen Remco, kut!
edit: of niet? IK SNAP HET NIET MEER!
Daar zijn we mannen voorquote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:55 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
whahaha jij ziet spoken manneke... en btw vorige week wilde je zelf nog.... jullie weten niet wat jullie willen..
Wat wilde ik zelf? Ge-cornholed worden door D.?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:55 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
whahaha jij ziet spoken manneke... en btw vorige week wilde je zelf nog.... jullie weten niet wat jullie willen..
neuh mij doen...quote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:57 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Wat wilde ik zelf? Ge-cornholed worden door D.?Ik ben voor veel in, maar dat gaat me net iets te ver...
Remco is ongetwijfeld ook liefquote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:55 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ze had het tegen Remco, kut!
edit: of niet? IK SNAP HET NIET MEER!
dohquote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:59 schreef 100% Tukker het volgende:
Opera is trouwens wel een fijne browser voor m'n Android 2.3 anno 1845. Maar dat terzijde...
Ik loop altijd wat achter.quote:
ik ook niet...quote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:02 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik weet niet of je daar op zit te wachten.
generatie hequote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:04 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik loop altijd wat achter.Zo heb ik gisteren al m'n spaareuro's gewisseld voor Bitcoins en een laserdiscspeler gekocht.
Niet wachten, gewoon doenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:02 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik weet niet of je daar op zit te wachten.
Er zijn veel lieve mensen in Haaksbergen, dus de kans is groot dat jij het ook bentquote:
Het is denk ik makkelijker om toe te geven en het gewoon te doen, dan ben je van al het gezeur afquote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:11 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
zegge ga je ff ergens anders tegenaan bemoeien wil je...
Doe eens lief jijquote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:11 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
zegge ga je ff ergens anders tegenaan bemoeien wil je...
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:11 schreef Troel het volgende:
[..]
Er zijn veel lieve mensen in Haaksbergen, dus de kans is groot dat jij het ook bent
want?? Jij doet ook nooit lief.. dus en k ken dr niet eens dusquote:
ohh en jij kent mij en weet hoe ik in elkaar zit enzo???quote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:12 schreef Troel het volgende:
[..]
Het is denk ik makkelijker om toe te geven en het gewoon te doen, dan ben je van al het gezeur af
Dus als je iemand niet kent hoef je niet lief te doen? Bijzondere opvoeding genoten danquote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:13 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
want?? Jij doet ook nooit lief.. dus en k ken dr niet eens dus
Nee, maar ik kan wel een inschatting maken van het postgedrag van mensen die vinden dat je iemand moet neukenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:14 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
ohh en jij kent mij en weet hoe ik in elkaar zit enzo???
niet bij mensen die zich tegen mij aan bemoeienquote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:14 schreef Troel het volgende:
[..]
Dus als je iemand niet kent hoef je niet lief te doen? Bijzondere opvoeding genoten dan
nou ik beslis dat graag zelf if you dont mind..quote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:15 schreef Troel het volgende:
[..]
Nee, maar ik kan wel een inschatting maken van het postgedrag van mensen die vinden dat je iemand moet neuken
Mij als concurrentie zien is wel lief weer hoorquote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:16 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
niet bij mensen die zich tegen mij aan bemoeien![]()
En erbij jij is vrouw en vrouw is concurrentie![]()
Jij beslist wat anderen posten? Wauw, kun je me vertellen hoe je dat doetquote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:16 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
nou ik beslis dat graag zelf if you dont mind..
zut je al eerste rang?? Veel verder zal t niet gaan namelijk.. ik hou niet van ruzie...quote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Bitchfight bitchfight!
[ afbeelding ]
Herrie!quote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:18 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Uit de periode dat hij nog niet vastzat en om het onderwerp eens wat op te vrolijken:
ik doel meer op wie ik wel of niet wil neukenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:17 schreef Troel het volgende:
[..]
Jij beslist wat anderen posten? Wauw, kun je me vertellen hoe je dat doet
Als dit al bitchfight isquote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Bitchfight bitchfight!
[ afbeelding ]
ik ben niet liehiefffquote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:16 schreef Troel het volgende:
[..]
Mij als concurrentie zien is wel lief weer hoor![]()
Gewoon je ogen dicht doen, de kans is groot dat je er niets van merktquote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:19 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
ik doel meer op wie ik wel of niet wil neuken
wel waar... mah zo ben ik niet..quote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:19 schreef Troel het volgende:
[..]
Gewoon je ogen dicht doen, de kans is groot dat je er niets van merkt
(ok, die is wel heel flauw naar alle heren toe)
geen jam-worstelen?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:20 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
nou idd.. wil k op zn minst een chocoladebadgevecht![]()
Ja, of worstelen in de modder!quote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:20 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
nou idd.. wil k op zn minst een chocoladebadgevecht![]()
Yup, piemel uit de broek en in het vuistjequote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:18 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
zut je al eerste rang?? Veel verder zal t niet gaan namelijk.. ik hou niet van ruzie...
Da;s waar, het knarst niet zo tussen je tanden ook.quote:
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Yup, piemel uit de broek en in het vuistje
klopt..quote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:22 schreef Troel het volgende:
[..]
Da;s waar, het knarst niet zo tussen je tanden ook.
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:19 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Vanaf 4.47Lekker bierdrinktempo
Daarom verdien je een paar ferme tikken tegen de wang met de piemel van <insert random ToF'er>!quote:
Slagroom kloppen.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Yup, piemel uit de broek en in het vuistje
100% swaffelkoning toch?!quote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:25 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Daarom verdien je een paar ferme tikken tegen de wang met de piemel van <insert random ToF'er>!
Men moet wat als men alleen thuis isquote:
Jawel, je bent een schatjequote:
Als ze het echt lekker vinden.quote:
Het is ook iets minder bizarquote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:31 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Als ze het echt lekker vinden.En anders op het clitje tappen, dat is minder freaky en wordt derhalve altijd wel gewaardeerd.
Ligt er natuurlijk een beetje aan waarmee je het vergelijkt.quote:
Zo heel bizar is dat toch niet?quote:
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:48 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Zo heel bizar is dat toch niet?
Ik vind het wel geil als ze als een bezetene wanhopig naar die glimmende knots happen en jij ze dat pleziertje niet gunt.
Maar ik ben dan ook een beetje krank im kopf.
En ik ben nog maar bezig met m'n 2e wijntje.quote:
Ga maar schnell in een hoekje huilen!quote:
overdag niet.. savonds wel.. whyquote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:56 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
En ik ben nog maar bezig met m'n 2e wijntje.Kan je nagaan als je er een fles ingooit...
Nikkie, heb je morgen al wat te doen?
Sinds jij het blijft ontkennenquote:
Respect.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:11 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ga maar schnell in een hoekje huilen!
* Daywalk3r gaat hardlopen, douchen en sloapn! Morgen nog even 8 uur werken en dan laang weekend.
ik niet hoor naar is zo triest als je jezelf gaat quoten en er zelf antwoord op geeft..quote:
Zou wel grappig zijn.quote:Op woensdag 28 mei 2014 00:05 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
ik niet hoor naar is zo triest als je jezelf gaat quoten en er zelf antwoord op geeft..
quote:
Nu vertel je er ook wel wat meer bijquote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:48 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Zo heel bizar is dat toch niet?
Ik vind het wel geil als ze als een bezetene wanhopig naar die glimmende knots happen en jij ze dat pleziertje niet gunt.
Maar ik ben dan ook een beetje krank im kopf.
Lekker, lekker! Zaterdag wordt het wel redelijk lekker weer. Schijnt. Dus... ik zeg... cevapcici's!quote:Op woensdag 28 mei 2014 08:49 schreef Kreator het volgende:
Laatste dagje, 4 dagen vrij. Ben er wel aan toe.
Morgé.
quote:Op woensdag 28 mei 2014 08:55 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Lekker, lekker! Zaterdag wordt het wel redelijk lekker weer. Schijnt. Dus... ik zeg... cevapcici's!
Geen idee.quote:Op woensdag 28 mei 2014 09:06 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Dat ken ik niet. Wat moet ik me daarbij voorstellen?
hoii tukker... wat bedoelde je nou gister met koekhappen??quote:
Is toch leuk, zo'n feestje?quote:
Dat je mijn overduidelijke playersignalen niet oppikt.quote:Op woensdag 28 mei 2014 10:02 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
hoii tukker... wat bedoelde je nou gister met koekhappen??
hmm dus jij vind het normaal jezelf player te noemen.. is dat stoer ofzo??quote:Op woensdag 28 mei 2014 10:34 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Is toch leuk, zo'n feestje?
[..]
Dat je mijn overduidelijke playersignalen niet oppikt.
quote:Op woensdag 28 mei 2014 10:45 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
hmm dus jij vind het normaal jezelf player te noemen.. is dat stoer ofzo??
Je gaat aan de plastic man?quote:Op woensdag 28 mei 2014 10:46 schreef Nikkie_86 het volgende:
Nikkie moet nodig weer naar de sexshop want de mannen gaan zienderogen achteruit in aanzien..
Maar ik maak de lekkerste augurk in boterhamworst rolletjes van héél de wereld!quote:
wij vrouwen willen ook wat en met al die mannen die player wannabe spelen of niet weten wat ze willen hou ik t voorlopig mooi bij plastic... niks geen problemen behalve af en toe batterijen vervangen..quote:Op woensdag 28 mei 2014 11:17 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Er is hier maar één eckte playerbaas, en dat is Krea '450 centimeter' Tor...
[..]
Je gaat aan de plastic man?
[..]
Maar ik maak de lekkerste augurk in boterhamworst rolletjes van héél de wereld!![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 28 mei 2014 11:46 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
wij vrouwen willen ook wat en met al die mannen die player wannabe spelen of niet weten wat ze willen hou ik t voorlopig mooi bij plastic... niks geen problemen behalve af en toe batterijen vervangen..
quote:Op woensdag 28 mei 2014 15:35 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ooh god, Red "de verschrikkelijke" Baron is terug
Neuh, morgen rond de middag naar Borne, daar bbqquote:
Ben morgen wel vrij hoor, maar kan volgende week niet in M zijn dus ben er deze week :-)quote:Op woensdag 28 mei 2014 16:06 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Neuh, morgen rond de middag naar Borne, daar bbq![]()
Heb je geen vakantie dat je niet in Nijverdal bent?
hmm ja logisch..quote:Op woensdag 28 mei 2014 16:14 schreef norich het volgende:
[..]
Ben morgen wel vrij hoor, maar kan volgende week niet in M zijn dus ben er deze week :-)
En heb morgen toch geen plannen.
Senkjoe darling. Ik wens u hetzelfde.quote:Op woensdag 28 mei 2014 16:19 schreef Redbaron het volgende:
[..]
hmm ja logisch..
Nja dan wens ik u morgen een prettige dag toe
zie je wel... lief...quote:Op woensdag 28 mei 2014 16:19 schreef Redbaron het volgende:
[..]
hmm ja logisch..
Nja dan wens ik u morgen een prettige dag toe
Jij.quote:Op woensdag 28 mei 2014 16:47 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Geregistreerd 10 januari 2008. Wie is hier nou de newbie?
laatst was ie hier ook een keerquote:Op woensdag 28 mei 2014 16:48 schreef sjoemie1985 het volgende:
heb je nog niet eerder in tukkers op FOK geziendus hier een newbie.
Wat nou? Ik constateer alleen maar een feitquote:Op woensdag 28 mei 2014 16:53 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
he pas op he schaatsmannetjeik help je een ietsje...
ik zie wel dat je in 1 jaar tijd meer berichten hebt gepost dan ik in mijn hele fok carriërequote:
ik ben dan ook zeer gedrevenquote:Op woensdag 28 mei 2014 16:59 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]
ik zie wel dat je in 1 jaar tijd meer berichten hebt gepost dan ik in mijn hele fok carriëre![]()
![]()
ik ben ook geen newbie meer joh.. tot een jaar ben je newbie vind ikquote:Op woensdag 28 mei 2014 16:57 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Wat nou? Ik constateer alleen maar een feit
Nice! Gefeliciteerdquote:Op woensdag 28 mei 2014 17:12 schreef Nikkie_86 het volgende:
Woehoeeeeeee voor beide examens een 10!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
smakelijketenquote:Op woensdag 28 mei 2014 17:39 schreef rulerofdeath het volgende:
luitjes
eventjes eten en dan voort weer naar de hoeve
dank jequote:
hmm de hoeve is toch ook zijspan motorcross??quote:Op woensdag 28 mei 2014 18:34 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dank je
de halve haan was wel lekker.
nu maar weer eens naar de hoeve.
gaan er hier nog lui aankomend weekend naar de zomerfeesten in de hoeve?
duimen dan maar!!quote:Op woensdag 28 mei 2014 20:50 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Bestuursrecht herkansing gehad. Net als de vorige keer een goed gevoel, alleen nu een net iets beter gevoel. Nu weekend
quote:Op woensdag 28 mei 2014 20:50 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Bestuursrecht herkansing gehad. Net als de vorige keer een goed gevoel, alleen nu een net iets beter gevoel. Nu weekend
Zwanger van een klein D'tje?quote:Op woensdag 28 mei 2014 21:31 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Heb D net nog even gemeet. Ik ben dikker \m/
Nah, gewoon een zelfgedraaidequote:Op woensdag 28 mei 2014 21:59 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Dat wordt gevierd met een 'grote' van de Mix?
Was het maar zoquote:
Hardcore.quote:Op woensdag 28 mei 2014 22:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nah, gewoon een zelfgedraaide
Dus hoe laat ben je er zaterdag?quote:Op woensdag 28 mei 2014 11:17 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Er is hier maar één eckte playerbaas, en dat is Krea '450 centimeter' Tor...
[..]
Je gaat aan de plastic man?
[..]
Maar ik maak de lekkerste augurk in boterhamworst rolletjes van héél de wereld!![]()
[ afbeelding ]
DrMarten een newbie noemen in een Tukkertopicquote:Op woensdag 28 mei 2014 16:48 schreef sjoemie1985 het volgende:
heb je nog niet eerder in tukkers op FOK geziendus hier een newbie.
ik zie jou ook vaakquote:Op woensdag 28 mei 2014 22:46 schreef Troel het volgende:
[..]
DrMarten een newbie noemen in een TukkertopicDat kunnen enkel newbie's doen...
ja, dat is geluktquote:
mogguhhquote:Op donderdag 29 mei 2014 09:47 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Goeeeeeeeeeeeedemorgen op deze Hemelvaartsdag
* gooit glas water in d zn gezicht* nu wakker ??quote:Op donderdag 29 mei 2014 09:51 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Moet nog een beetje wakker worden
Koffiequote:Op donderdag 29 mei 2014 09:51 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Moet nog een beetje wakker worden
Het helpt welquote:Op donderdag 29 mei 2014 09:52 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
* gooit glas water in d zn gezicht* nu wakker ??
Goed ideequote:
quote:
ZWART met suikerquote:Op donderdag 29 mei 2014 10:14 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Rot op met je suiker man, koffie hoort zwart
jaa zeker ik heb bananensoes en moorkoppen of stroopwafels.quote:
Stroopwafelsquote:Op donderdag 29 mei 2014 10:18 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
jaa zeker ik heb bananensoes en moorkoppen of stroopwafels.
Deze man weet. Een straffe zwarte bak en daarna lekker schijten.quote:Op donderdag 29 mei 2014 10:14 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Rot op met je suiker man, koffie hoort zwart
quote:Op donderdag 29 mei 2014 10:20 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Deze man weet. Een straffe zwarte bak en daarna lekker schijten.
zeg ik ben aan t eten... straks schijt je maar raak...quote:Op donderdag 29 mei 2014 10:20 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Precies hetgeen wat ik nu ga doen na 2 zwarte bakken pleurquote:Op donderdag 29 mei 2014 10:20 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 29 mei 2014 10:22 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Een kwijlbakkie misschien.We krijgen subsidie voor Baron.
Moorkopquote:Op donderdag 29 mei 2014 10:18 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
jaa zeker ik heb bananensoes en moorkoppen of stroopwafels.
omdat feestdag enzo... kartplaza is openquote:Op donderdag 29 mei 2014 10:52 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Waarom is alles gesloten op hemelvaartsdag?
De Mc ookquote:Op donderdag 29 mei 2014 10:54 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
omdat feestdag enzo... kartplaza is open
quote:Op donderdag 29 mei 2014 10:54 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
De Mc ook
Behalve die in Nijverdal, die hebben alleen buitenmuren
Jupquote:Op donderdag 29 mei 2014 10:56 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]en bij kp kun je mij meeten en bij de mac jou??
joyyy komen ze bij jou eten en bij mij bowlen karten ed hihihiquote:
Ik vind het onzinquote:Op donderdag 29 mei 2014 10:54 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
omdat feestdag enzo... kartplaza is open
Andersom zou veel toffer zijnquote:Op donderdag 29 mei 2014 10:57 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
joyyy komen ze bij jou eten en bij mij bowlen karten ed hihihi
Vooral karten in de mac lijkt me grappig. Of met de kart door de drivequote:Op donderdag 29 mei 2014 10:58 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
bowlen bij D en eten bij mij?? Mag ook![]()
Karten tussen die tafeltjes doorquote:Op donderdag 29 mei 2014 11:00 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Vooral karten in de mac lijkt me grappig. Of met de kart door de drive
haha idddquote:Op donderdag 29 mei 2014 11:00 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Vooral karten in de mac lijkt me grappig. Of met de kart door de drive
of mc kroketquote:Op donderdag 29 mei 2014 11:42 schreef 100% Tukker het volgende:
Een McChicken zou nu niet verkeerd zijn.
Dat schiet lekker op zoquote:Op donderdag 29 mei 2014 13:39 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Godver wat een kutdag. Eerst 3 keer zeiknat geregend omdat ik iets moest hebben, wat ik eigenlijk bij de action wilde halen maar alles was dichtThuis eindelijk op de bank neergeploft onder het mom 'het wordt niks meer vandaag' word ik gebeld:'woar bi'j?' Eh, thuis 'Hoezo thuis? Je had om 12 uur moeten beginnen met werken'. Godverdomme. Er staat niets op mijn rooster in mijn mail over vandaag. Maargoed, met mn goede gedrag onderweg naar werk. Godvertyfusteringklotekutdag
![]()
Gisteravond D en nu jij. Bornequote:Op donderdag 29 mei 2014 14:49 schreef Redbaron het volgende:
in Borne. Vanavond bbq en nu tijd voor bier
Daarom gister al genoeg boodschappen gedaan om vandaag door te komen. Ga morgen wel weer even.quote:Op donderdag 29 mei 2014 15:04 schreef Troel het volgende:
Het was echt stervensdruk in de Jumbo, alsof iedereen dacht "goh, laten we even onze maandelijke boodschappen doen".
Ik was aan het opruimen geweest en dacht er even tussenuit te kunnenquote:Op donderdag 29 mei 2014 15:07 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Daarom gister al genoeg boodschappen gedaan om vandaag door te komen. Ga morgen wel weer even.
Ow wel? Ik durfde daar niet op te gokken..quote:Op donderdag 29 mei 2014 15:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Heuj, de Aldi is wel open, kan ik nog mooi ff iets halen, anders eet ik vanavond aardappels en worst zonder groente erbij
Nog redelijk dichtbij ook... blauwgrasquote:Op donderdag 29 mei 2014 14:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Gisteravond D en nu jij. Borne
Daar ben ik net nog voorbijgefietstquote:Op donderdag 29 mei 2014 15:34 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Nog redelijk dichtbij ook... blauwgras
Wat, sta je weer bij de Tambourijn?quote:Op donderdag 29 mei 2014 16:13 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Allegodenteringtyfus wat is het druk
Met dat lijf van jou verbrand je toch gauw een kilo of 3 per omwenteling van je benen op de fietsquote:Op donderdag 29 mei 2014 16:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Daar ben ik net nog voorbijgefietst
Helaas klopte de info niet, Aldi was gewoon dicht. Maar ach, ik heb weer wat beweging gehad.
Nee, bij de Mcquote:Op donderdag 29 mei 2014 16:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Wat, sta je weer bij de Tambourijn?
Of hang je de chef uit bij de mac?
quote:Op donderdag 29 mei 2014 16:14 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Met dat lijf van jou verbrand je toch gauw een kilo of 3 per omwenteling van je benen op de fiets
Ga tennis kijken dan. Keileukquote:Op donderdag 29 mei 2014 16:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Even aan bezigheidstherapie doen, anders zit ik me toch maar achter de computer te vervelen... de vogelkooi moet schoongemaakt worden
hier net zo.. my goddddquote:Op donderdag 29 mei 2014 16:13 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Bij ons ook. Recordomzet gedraaid vandaagquote:Op donderdag 29 mei 2014 16:13 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Fucking nicequote:Op donderdag 29 mei 2014 17:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Geen zin in aardappels schillen en doen enzo, dus vanavond wordt het stokbroodje ham/ei en stokbroodje gezond
Ik las serieus spermatentquote:Op donderdag 29 mei 2014 20:43 schreef ReMcOrE het volgende:
zo, leuke dag tot nu toe! Spartamet was echt weer geniaal, met veel gesleutel en gebreek onderwegook nog langs de Mac geweest, rond uurtje of 1 denk ik...
nu omkleden en naar de feesttent![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |