quote:
niet dat het je wat aangaat.. maar ja enquote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:40 schreef Troel het volgende:
Waarom is dat nou meteen weer vies? Heb je het überhaupt wel eens geprobeerd?
ik zeg ook niet dat het grappig is, dequote:
Je kan het leren waarderen, Nikkie. David will be gentle...quote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:43 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
niet dat het je wat aangaat.. maar ja en
quote:
Ze had het tegen Remco, kut!quote:
whahaha jij ziet spoken manneke... en btw vorige week wilde je zelf nog.... jullie weten niet wat jullie willen..quote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:50 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Je kan het leren waarderen, Nikkie. David will be gentle...
nee piemol... ze had t tegen mij..quote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:55 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ze had het tegen Remco, kut!
edit: of niet? IK SNAP HET NIET MEER!
Daar zijn we mannen voorquote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:55 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
whahaha jij ziet spoken manneke... en btw vorige week wilde je zelf nog.... jullie weten niet wat jullie willen..
Wat wilde ik zelf? Ge-cornholed worden door D.?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:55 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
whahaha jij ziet spoken manneke... en btw vorige week wilde je zelf nog.... jullie weten niet wat jullie willen..
neuh mij doen...quote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:57 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Wat wilde ik zelf? Ge-cornholed worden door D.?Ik ben voor veel in, maar dat gaat me net iets te ver...
Remco is ongetwijfeld ook liefquote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:55 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ze had het tegen Remco, kut!
edit: of niet? IK SNAP HET NIET MEER!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |