https://www.bitsim.net/quote:If you want to give Bitcoin a try for the first time or want somewhere to test out your trading strategies then we've made this site for you. There's no real money involved at all. Here you can buy and sell Bitcoin in the same way that you would on real exchanges. We have functionality for MtGox and Bitstamp with plans to add in more exchanges if there is enough interest. Using this site is 100% free with no plans to change that. Feedback is greatly appreciated!
quote:Op donderdag 24 april 2014 23:36 schreef Tourniquet het volgende:
Voor degenen die het interessant vinden, lange termijn analyse van de mogelijke BTC-prijs:
http://blackminer.com/longterm-technical-analysis-bitcoin-price/
twitter:JStuhlman twitterde op dinsdag 27-05-2014 om 20:05:50Dividend Paying Masternodes, CAIx Foundation, and first look into new client features. Details coming today. #CAIx reageer retweet
To teh moon it goes without mequote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:07 schreef smiths het volgende:
twitter:JStuhlman twitterde op dinsdag 27-05-2014 om 20:05:50Dividend Paying Masternodes, CAIx Foundation, and first look into new client features. Details coming today. #CAIx reageer retweet
We hadden het er vanmiddag nog over, alleen bijkopen.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:13 schreef Joosie200 het volgende:
Memo to myself: die paar centen winst is het niet waard als je een grotere winst kan pakken een half uurtje later
Ach, de schade tussen nu instappen @105 en 95 is kleiner dan niet instappen en zien dat ie dadelijk op 135 staat (ik zeg maar wat)quote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:14 schreef smiths het volgende:
[..]
We hadden het er vanmiddag nog over, alleen bijkopen.
Wel verleidelijk als je tussendoor andere winstpotenties ziet.
Het is nog niet te laat om in te stappen, maar tov de buy op 95 misschien wel minder aantrekkelijk.
Ik heb mijn buys verwijdert op 95k, dat word toch niets meer vandaag.quote:
Ik had juist verkocht om onder de 100 weer terug te kopen. Maar Caix kennende, kan dat straks wel weerquote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:18 schreef smiths het volgende:
[..]
Ik heb mijn buys verwijdert op 95k, dat word toch niets meer vandaag.
Wel jammer dat ik nu dus niet allin ben, maar alsnog wel rond de 1btc aan CAIx.
Vertel me dat je alsnog op 105 hebt gekocht, zou t lullig vinden als je nu de 11,8k ziet..quote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:15 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ach, de schade tussen nu instappen @105 en 95 is kleiner dan niet instappen en zien dat ie dadelijk op 135 staat (ik zeg maar wat)
Stap in joh, de vorige keer spurtte ie zo naar de 170quote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:18 schreef smiths het volgende:
[..]
Ik heb mijn buys verwijdert op 95k, dat word toch niets meer vandaag.
Wel jammer dat ik nu dus niet allin ben, maar alsnog wel rond de 1btc aan CAIx.
Vorige keer was er ook geen info over masternodes, las al iets op zijn twitter dat hij het had over een android wallet paar dagen terugquote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:19 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Stap in joh, de vorige keer spurtte ie zo naar de 170
Een duikeling terug naar 105 en ik ben weer aan boord. Gaat nog wel gebeurenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:19 schreef smiths het volgende:
[..]
Vertel me dat je alsnog op 105 hebt gekocht, zou t lullig vinden als je nu de 11,8k ziet..
Prima, maar pas als ik aan boord benquote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:25 schreef roislecxe het volgende:
Kom aan Caix![]()
Ga mijn verlies goed draaien alsjeblieft
Jij heb zat winsten gemaakt laatste 2 dagenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:25 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Prima, maar pas als ik aan boord ben
Zet je app vol alarmenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:26 schreef roislecxe het volgende:
Maar wat nu, ik wilde net een film gaan kijken, kan ik caix anderhalf uur laten lopen zonder order of mis ik dan het hoogtepunt en is het weer drama...
moeilijk moeilijk...
We kunnen vertrekken?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:20 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Een duikeling terug naar 105 en ik ben weer aan boord. Gaat nog wel gebeuren
Nu wel.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:31 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Nog niet.. hij heeft nog niet geduikeld naar 105
Ja, Mintpal heeft het er maar moeilijk mee met die DRK crash, XLB tuimeling en CAIX die vertrekken gaatquote:
Zelfde, 105quote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:34 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Op welke prijs heb je hem dan staan?
Oh shitquote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik had juist verkocht om onder de 100 weer terug te kopen. Maar Caix kennende, kan dat straks wel weer.
Meld je even wanneer je eruit bent? Wacht ik een nieuwe duikeling af, terwijl ik in een TGV zit die gaat vertrekken genaamd CAIXquote:
Klinkt omslachtig, waarom niet gewoon gelijk naar de maan?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:35 schreef roislecxe het volgende:
Tot over een uur of 2
Ik heb de tickets, nu nog even de trein die vertrekt richting de raket die naar de maan gaat...
Wees gerust: CAIX heeft een speciaal curantis waarborgfonds die fundering biedt tot 463 ipv 105 nuquote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:36 schreef curantis het volgende:
Wel een waarschuwing: Coins waar ik instap hebben de neiging om stuk te gaan met veel drama
Als iets te goed lijkt te zijn...quote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:37 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Wees gerust: CAIX heeft een speciaal curantis waarborgfonds die fundering biedt tot 463 ipv 105 nu
Naja, ik moet ook nog maar zien hoe dat idee uit gaat werken. Maar de dev heeft er vertrouwen in, gezien ie even met anderen 4 Nvidia Titans koopt en gaat opzetten voor een multipool, die walvissen geen kans meer moet geven door tegengas te gevenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:39 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Als iets te goed lijkt te zijn...
Lijkt me sterk dat nu CAIX kopen gegarandeerd geld * 4 is.
Fixedquote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:35 schreef roislecxe het volgende:
Tot over een uur of 2
Ik heb de tickets, nu nog even de trein die vertrekt richting edraket die naar de maan gaat...
Zul je zien dat ie morgenochtend gewoon weer alsof er niks aan de hand was op 250 staatquote:
Haha, trouwens nog bedankt voor de informatie die je hier zo nu en dan post met je bedenkingen over coins.quote:
Hij stijgt nu al doorquote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:46 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Zul je zien dat ie morgenochtend gewoon weer alsof er niks aan de hand was op 250 staat
Ik had nu al een hele BTC kunnen hebben als mijn DRK order werd gepakt.. CAIX doe je werk!quote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hij stijgt nu al door.
Maar ik ben er in ieder geval vanaf. Nu blijf ik er ook even vanaf, denk ik.
Gewoon in de gaten houdenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:50 schreef curantis het volgende:
Dit keer laat ik me niet gek maken. Als ie mijn huidige buys niet meer pakt, jammer dan, dan bekijk ik de raket wel met mijn budget-telescoop vanaf de grond
Graag gedaan! Dont shoot me als ik een keer mis zit, maar ik zit de laatste tijd telkens goed merk ik. Moet wel zeggen dat ik blij ben dat ik mezelf volgeladen had met CAIX waardoor ik gisteren en vandaag de bloedbaden ben ontlopen.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:47 schreef smiths het volgende:
[..]
Haha, trouwens nog bedankt voor de informatie die je hier zo nu en dan post met je bedenkingen over coins.
Ik reken het je ook zeker niet aan als je een keer mis zit, je zit laatste tijd aardig goed idd.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:53 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Graag gedaan! Dont shoot me als ik een keer mis zit, maar ik zit de laatste tijd telkens goed merk ik. Moet wel zeggen dat ik blij ben dat ik mezelf volgeladen had met CAIX waardoor ik gisteren en vandaag de bloedbaden ben ontlopen.
Na de eerste rit van 78 naar 168, gaat dit wederom een feestje worden.
Kun jij je username niet beter wijzigen naar "als"?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:48 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ik had nu al een hele BTC kunnen hebben als mijn DRK order werd gepakt.. CAIX doe je werk!
Tsja, de dev kan heel veel ideeën hebben maar ik wil het eerst wel eens zien.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:40 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Naja, ik moet ook nog maar zien hoe dat idee uit gaat werken. Maar de dev heeft er vertrouwen in, gezien ie even met anderen 4 Nvidia Titans koopt en gaat opzetten voor een multipool, die walvissen geen kans meer moet geven door tegengas te geven
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:54 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Kun jij je username niet beter wijzigen naar "als"?
Niet zo belangrijk toch?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:54 schreef smiths het volgende:
[..]
Ik reken het je ook zeker niet aan als je een keer mis zit, je zit laatste tijd aardig goed idd.
Hoeveel btc heb jij in CAIx gestopt als ik vragen mag?
is er een reden voor de crash?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:55 schreef DaMart het volgende:
Is Nattekat al gesignaleerd na de XLB-crash?.
Dus jij bent Samantha?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:57 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Niet zo belangrijk toch?
Zou 0,1 kunnen zijn maar ik kan je ook wijsmaken dat het 20 is en dat ik meestal zit te chatten met chatnaam Geile Samantha
Ik zie het doemscenario al: hij zag DRK dalen, kleine stijging bij XLB en is geswitched.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:55 schreef DaMart het volgende:
Laat maar komenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:00 schreef DaMart het volgende:
Die Caix-orders van 105 komen weer dichterbij.
twitter:JStuhlman twitterde op dinsdag 27-05-2014 om 21:00:48CAIx Masternodes are tiered and in no way similar to DRK masternodes. Creating a masternode becomes harder as time passes. #CAIx reageer retweet
DRK ging van 360 naar 2700 door het verhaal rond de masternodes.....quote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:05 schreef smiths het volgende:
twitter:JStuhlman twitterde op dinsdag 27-05-2014 om 21:00:48CAIx Masternodes are tiered and in no way similar to DRK masternodes. Creating a masternode becomes harder as time passes. #CAIx reageer retweet
Dus je bedoelt: Koop in nu het nog kan! ?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:08 schreef edraket31 het volgende:
[..]
DRK ging van 360 naar 2700 door het verhaal rond de masternodes.....
Wordt ook steeds meer getweet over CAIX
Kijk vooral NIET naar XLBquote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:13 schreef Nattekat het volgende:
Wtf dark... sell op een marginale winst, maar dat had Veel meer kunnen zijn. Kutwerk
Hij zat er niet in wegens drk crashquote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:55 schreef DaMart het volgende:
Duurt lang voor Caix teruggaat naar 95 dit keerquote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:15 schreef curantis het volgende:
Ik ga maar ff wat eten, dit is deprimerend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |