door geen drugs te gebruiken, dingen te doen die je leuk vind en daar goed in worden door kleine stappen te nemen en veel in het onderwerp te lezen en doen.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:02 schreef Krulletjes het volgende:
[..]
Precies dat is het dus ook, dat ik nergens plezier aan beleef. Althans misschien voor hooguit 2 dagen en dan geef ik het op. Ik wil graag groeien en goed worden in iets maar hoe doe je dat als je iets al zo snel zat bent? Ik zoek constant die trigger.
Ga eens drie maanden vier keer per week de sportschool in om je conditie en spierkracht te vergroten. Weet je gelijk waarom het de remedie is en wat voor soort mannetjes je nu benoemt.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:15 schreef bosa_kaba het volgende:
Grappig, die mensen altijd die denken dat de sportschool (of 'de gym', zoals ze het zelf stoer noemen) bij uitstek dé remedie is om je beter te voelen. Opgepompte gastjes die eerst niks waren lopen nu stoer te doen en denken dat iedereen net zo wilt zijn als hunTerwijl iedereen juist blij is dat ze niet zó zielig zijn. Grappig, doch triest tegelijk.
On topic: Lees de post boven mij (van Angst). Benoem vooral de positieve punten en werk vanuit hier verder.
Sporten helpt zoiezo al om je kop leeg te maken. Alleen daarvoor is sporten al lekker, nog beter is dat je er fit en gezond uitziet! Ben het eens met jou stelling.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:13 schreef Eyip het volgende:
[..]
Ga eens drie maanden vier keer per week de sportschool in om je conditie en spierkracht te vergroten. Weet je gelijk waarom het de remedie is en wat voor soort mannetjes je nu benoemt.
Gekke suggestie misschien, maar ga bijvoorbeeld eens naar een LARP (live action roleplay). Misschien dat veel mensen er lacherig over doen maar het is best een goede plek om je kwaliteiten te ontdekken en vrienden te maken.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:02 schreef Krulletjes het volgende:
Precies dat is het dus ook, dat ik nergens plezier aan beleef. Althans misschien voor hooguit 2 dagen en dan geef ik het op. Ik wil graag groeien en goed worden in iets maar hoe doe je dat als je iets al zo snel zat bent? Ik zoek constant die trigger.
Volgens de standaard R&P-crew is de sportschool zo'n beetje de oplossing voor ieder probleem.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:13 schreef Eyip het volgende:
[..]
Ga eens drie maanden vier keer per week de sportschool in om je conditie en spierkracht te vergroten. Weet je gelijk waarom het de remedie is en wat voor soort mannetjes je nu benoemt.
Squatten veranderde mijn leven!quote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:21 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Volgens de standaard R&P-crew is de sportschool zo'n beetje de oplossing voor ieder probleem.
Echt fantastisch inderdaad.quote:
Het is niet een oplossing voor elk probleem, voor haar wel een begin.quote:
Toen ik was gestopt met blowen, ging ik ook veel sporten. Maar na 2 maanden viel ik weer terug in me oude gewoontes. Hoe heb jij het voor elkaar gekregen om niet terug te vallen?quote:Op woensdag 28 mei 2014 11:18 schreef Cart_A1993 het volgende:
[..]
Het is niet een oplossing voor elk probleem, voor haar wel een begin.
Ze blowt voor het slapen gaan, anders kan ze niet slapen. Heb ik ook gehad. Zelf gestopt met blowen al een poosje maar kon ook niet slapen. Ben toen elke dag die ik vrij had savonds gaan sporten om ten eerste bezig te zijn, ten tweede om je energie kwijt te kunnen waardoor je dat jointje niet meer nodig hebt.
Zodra ze gestopt is met blowen zal ze zich al een ander mens voelen, en dan de rest aan kunnen pakken.
Blijven sporten, vriendin, tijdopvulling.quote:Op woensdag 28 mei 2014 12:35 schreef Krulletjes het volgende:
[..]
Toen ik was gestopt met blowen, ging ik ook veel sporten. Maar na 2 maanden viel ik weer terug in me oude gewoontes. Hoe heb jij het voor elkaar gekregen om niet terug te vallen?
Knap van je dat het je is gelukt! Ik moet ook iets gaan vinden waardoor ik niet weer terug val. Maar doordat ik altijd thuis zit en ook geen vrienden heb is het moeilijk om die afleiding te zoeken. Want ook al sport ik in de avond, na het sporten heb ik ook trek in die joint. Die energie en die trek blijft.quote:Op woensdag 28 mei 2014 12:39 schreef Cart_A1993 het volgende:
[..]
Blijven sporten, vriendin, tijdopvulling.
Zolang je tijd teveel hebt, ga je terugvallen. Heb ik zelf regelmatig gehad.
Daarom waak ik erop dat ik niet tevaak een hele avond thuis zit oid, want dan is een jointje erg verleidelijk.
Ook heb ik het aan de hoge klok gehangen dat ik ging stoppen met blowen en dat ik er echt vanaf wou blijven deze keer, vrienden van me hebben me ook gesteunt hierin.
Dan zit er denk ik helaas toch niks anders op als professionele hulp zoeken. Ik denk dat ik in jou situatie er ook niet af zou zijn gekomen zonder hulp moet ik toegeven.quote:Op woensdag 28 mei 2014 12:50 schreef Krulletjes het volgende:
[..]
Knap van je dat het je is gelukt! Ik moet ook iets gaan vinden waardoor ik niet weer terug val. Maar doordat ik altijd thuis zit en ook geen vrienden heb is het moeilijk om die afleiding te zoeken. Want ook al sport ik in de avond, na het sporten heb ik ook trek in die joint. Die energie en die trek blijft.
Dan is dat inderdaad denk ik nog de enige optie. Bedankt!quote:Op woensdag 28 mei 2014 12:51 schreef Cart_A1993 het volgende:
[..]
Dan zit er denk ik helaas toch niks anders op als professionele hulp zoeken. Ik denk dat ik in jou situatie er ook niet af zou zijn gekomen zonder hulp moet ik toegeven.
Sterkte!
Misschien heb je AD(H)D?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:32 schreef Krulletjes het volgende:
Ik ben altijd gewoon naar school gegaan, maar ben erachter gekomen dat ik mij totaal niet kan concentreren in grote groepen.
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:15 schreef bosa_kaba het volgende:
Grappig, die mensen altijd die denken dat de sportschool (of 'de gym', zoals ze het zelf stoer noemen) bij uitstek dé remedie is om je beter te voelen. Opgepompte gastjes die eerst niks waren lopen nu stoer te doen en denken dat iedereen net zo wilt zijn als hunTerwijl iedereen juist blij is dat ze niet zó zielig zijn. Grappig, doch triest tegelijk.
On topic: Lees de post boven mij (van Angst). Benoem vooral de positieve punten en werk vanuit hier verder.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |