verse tomatensoep met geroosterde broodjes en kaaschquote:
Tosti. Twijfel of ik voor ham of tonijn ga. Tonijn is lekkerder, maar meer werk en afwasquote:
Zo'n typisch iets dat mensen met kinderen eten.quote:
Klinkt als een goed dieet.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Niks toch.
VOlg het Ethiopisch hongerdieet.
Vreet die vliegen rond je mondhoeken dan maar op.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Niks toch.
VOlg het Ethiopisch hongerdieet.
Leugensch!!!quote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:05 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zo'n typisch iets dat mensen met kinderen eten.
[..]
Klinkt als een goed dieet.
Ja, mensen die nooit volwassen zijn geworden.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:05 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Leugensch!!!
Ook mensen zonder kinderen eten dat.
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:06 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, mensen die nooit volwassen zijn geworden.
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:06 schreef Myraela het volgende:
[..]
Typisch ja ?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:05 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zo'n typisch iets dat mensen met kinderen eten.
[..]
Klinkt als een goed dieet.
Volkoren wraps met pesto, boursin kruidenboter, komkommer,geroosterde pijnboompitten en gerookte zalmquote:
Ja sorry, ik ken alleen maar mensen met kinderen die dat als avondeten eten. Makkelijk en kinderen lusten het meestal wel.quote:
Ja, ik zonder kinderen eet dat nooitquote:
Ik vrees het ook. Want tonijn.quote:
Wij hadden ze wel eens als lunch. Als avondeten hadden we sowieso nooit brood.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:13 schreef Moeraskat het volgende:
wij hebben thuis nog nooit knakworsten op brood gegeten en al helemaal niet als avondeten /verwendnest
Echt? oh ik heb nog nooit een blik knakworsten bij ons thuis gezienquote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:15 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wij hadden ze wel eens als lunch. Als avondeten hadden we sowieso nooit brood.
Mijn kinderen lusten het geeneensquote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:09 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja sorry, ik ken alleen maar mensen met kinderen die dat als avondeten eten. Makkelijk en kinderen lusten het meestal wel.
. Oh, dat is zo geweldig, mogen mensen me snachts voor wakker maken.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:14 schreef Royco1 het volgende:
Is dat lekker een tosti met tonijn?
Toch maar eens een keer proberen dan.
Het klinkt wel goed.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:17 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
. Oh, dat is zo geweldig, mogen mensen me snachts voor wakker maken.
Eerst lekker tonijnsalade maken, brood, kaas, tonijn, kaas, brood.
Ik kan soep dus echt niet als avondeten zien.. Ook geen dikke soep als erwtensoepquote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:17 schreef JaniesBrownie het volgende:
Wij hebben wel eens soep en broodjes als avondeten![]()
Nu macaroni![]()
Wel eerst gedoucht (Ado had m aangezet toen ik thuis kwam) want ik was helemaal doorweekt
Misschien een rare vraag, maar waarom eet je het dan?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mijn kinderen lusten het geeneens![]()
Ik vind het zelf ook niet lekker
Dus eigenlijk is het gewoon brood
Is dat even toevallig, de knaks staan hier al op.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:06 schreef Myraela het volgende:
[..]
Toen ik stage in het centrum liep, wandelde ik iedere dag naar zo'n cafe waar ze die verkochten. Na de stage was ik arm, maar het was het zo waardquote:
No surprise there.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:19 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Is dat even toevallig, de knaks staan hier al op.
Zit Cafe Sterre er nog in de Bloemerstraat?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:19 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Toen ik stage in het centrum liep, wandelde ik iedere dag naar zo'n cafe waar ze die verkochten. Na de stage was ik arm, maar het was het zo waard
soep met broodjes is echt zo'n zondagsmaaltijd.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:17 schreef JaniesBrownie het volgende:
Wij hebben wel eens soep en broodjes als avondeten![]()
Nu macaroni![]()
Wel eerst gedoucht (Ado had m aangezet toen ik thuis kwam) want ik was helemaal doorweekt
Ik eet het ook nietquote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:19 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Misschien een rare vraag, maar waarom eet je het dan?
Geen idee, ik vond dat zo'n kuttent dat ik er nooit naar binnen ben gelopenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:22 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zit Cafe Sterre er nog in de Bloemerstraat?
Die had echt heerlijke tosti's en uitsmijters.
Ik heb ervoor gekozen om broodjes knakworst en tomatensoep te eten en snap dat het gevolg is dat mijn maag gevuld zal zijn maar ik bepaalde voedingstoffen mis in deze verrukkelijke maaltijd.quote:
daarom broodjes erbij.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:18 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik kan soep dus echt niet als avondeten zien.. Ook geen dikke soep als erwtensoep
een ik-heb-geen-tijd-om-echt-te-koken of feestje-'maaltijd'quote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:23 schreef Fascination het volgende:
[..]
soep met broodjes is echt zo'n zondagsmaaltijd.
nergens voor nodig ookquote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:31 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik heb ervoor gekozen om broodjes knakworst en tomatensoep te eten en snap dat het gevolg is dat mijn maag gevuld zal zijn maar ik bepaalde voedingstoffen mis in deze verrukkelijke maaltijd.
Veel volwassener dan dat wordt t echt niet Myr.
ik vind t heel lekker.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:37 schreef PBateman1978 het volgende:
Tonijn is een van de meest smerige dingen die ik ooit heb gegeten.
spruiten.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:39 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik vind t heel lekker.
Wat ik écht vies vind zou ik zo snel niet eens kunnen noemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |