sssttt!!quote:Op woensdag 28 mei 2014 15:07 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Probeer je Wyccie nou in je auto te praten?
Dingen moet je nooit proberen te behalen of te doen, je moet ze gewoon doen verdorie!quote:Op woensdag 28 mei 2014 16:18 schreef Njosnavelin het volgende:
Heb ik gekregen
En eerst maar eens een rijbewijs proberen te halen.
Ja dat is waar. Ik stel het al 7 jaar uitquote:Op woensdag 28 mei 2014 16:19 schreef hornage het volgende:
[..]
Dingen moet je nooit proberen te behalen of te doen, je moet ze gewoon doen verdorie!
quote:Op woensdag 28 mei 2014 16:19 schreef hornage het volgende:
[..]
Dingen moet je nooit proberen te behalen of te doen, je moet ze gewoon doen verdorie!
dacht dat jij 26 wasquote:Op woensdag 28 mei 2014 16:29 schreef wyccie het volgende:
Ik was bijna 26 toen ik voor het eerst rijlessen nam.
Ah, dan ben jij mijn voorbeeld.quote:Op woensdag 28 mei 2014 16:29 schreef wyccie het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/Cutaway_(filmmaking)quote:
Ik kan me er geen voor de geest halen. Tenminste niet in Ted die toch van Seth MacFarlane is.quote:Op woensdag 28 mei 2014 19:03 schreef wyccie het volgende:
Hehe, ik begrijp het wel. Wel wat ik dacht. Het zijn die random vreemde takes waardoor je even uit de serie stapt.
Dreamscenes?quote:Op woensdag 28 mei 2014 19:07 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik kan me er geen voor de geest halen. Tenminste niet in Ted die toch van Seth MacFarlane is.
happy Jezus gaat alsnog weg dag?quote:
quote:Op donderdag 29 mei 2014 11:29 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
happy Jezus gaat alsnog weg dag?
Oud...ik heb mijn lessen gratis gekregen op mijn 18/19de.quote:Op woensdag 28 mei 2014 16:29 schreef wyccie het volgende:
Heerlijk zo'n examen waar je alleen maar met ja of nee hoeft te antwoordenquote:Op donderdag 29 mei 2014 13:14 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Oud...ik heb mijn lessen gratis gekregen op mijn 18/19de.
Heerlijk! en toen had je niet uitgebreide theorielessen en daarna pas afrijden.
Eerst leren rijden,lessen volgen en dan afrijden,wat theoretische vragen beantwoorden in de auto,warme hand krijgen en horen dat je geslaagd was.
Goede vraag. Ik zou ermee stoppen, met heel die animatie.quote:Op donderdag 29 mei 2014 14:44 schreef Sands het volgende:
Wat is er de laatste jaren toch met animatie en taco's?![]()
Nee natuurlijk niet gekkie.quote:Op donderdag 29 mei 2014 14:54 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Goede vraag. Ik zou ermee stoppen, met heel die animatie.
The Lego Moviequote:Op donderdag 29 mei 2014 15:04 schreef dyonvbaal het volgende:
Wat is er met taco's dan? Ik kom ze nooit tegen
Het valt me niet opquote:Op donderdag 29 mei 2014 15:08 schreef Sands het volgende:
[..]
The Lego Movie
Despicable Me 2
Turbo
etc.
Die is grappigquote:
"Helpdesk voor ICT dummy's, u spreekt met hornage, zegt u het maar"quote:Op donderdag 29 mei 2014 18:47 schreef dyonvbaal het volgende:
Zijn er hier ICT'ers? Ja tochKan iemand me helpen?
Ik heb een memory leak, maar kan niet vinden waar ergens...quote:Op donderdag 29 mei 2014 19:18 schreef hornage het volgende:
[..]
"Helpdesk voor ICT dummy's, u spreekt met hornage, zegt u het maar"
"Hoe bedoelt u, ik heb een memory leak? Bent u vergeetachtig? Of gebeurt er iets met uw pc? een melding of iets dergelijks?"quote:Op donderdag 29 mei 2014 19:26 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik heb een memory leak, maar kan niet vinden waar ergens...
quote:Op donderdag 29 mei 2014 19:34 schreef hornage het volgende:
[..]
"Hoe bedoelt u, ik heb een memory leak? Bent u vergeetachtig? Of gebeurt er iets met uw pc? een melding of iets dergelijks?"
Buiten dat ik inderdaad vergeetachtig word, zal de leeftijd wel zijn. Loopt het geheugen van mijn computer jammer genoeg volledig vol waarna ik em opnieuw moet opstartenquote:Op donderdag 29 mei 2014 19:34 schreef hornage het volgende:
[..]
"Hoe bedoelt u, ik heb een memory leak? Bent u vergeetachtig? Of gebeurt er iets met uw pc? een melding of iets dergelijks?"
"Hoe weet u dat het geheugen volledig volloopt?"quote:Op donderdag 29 mei 2014 19:35 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Buiten dat ik inderdaad vergeetachtig word, zal de leeftijd wel zijn. Loopt het geheugen van mijn computer jammer genoeg volledig vol waarna ik em opnieuw moet opstarten
Never mind...quote:Op donderdag 29 mei 2014 19:37 schreef hornage het volgende:
[..]
"Hoe weet u dat het geheugen volledig volloopt?"
Ik wil serieus wel helpen, alleen hier kan ik nog niets meequote:
Hoe kom je erachter dat je geheugen vol loopt is nou niet bepaald de vraag waarmee je aangeeft dat je wil helpen. Taskmanager staat het geheugen op 90% nu dan niet omdat ik net opnieuw opgestart heb. Maar 38% begint ook alweer op te lopen.quote:Op donderdag 29 mei 2014 19:37 schreef hornage het volgende:
[..]
Ik wil serieus wel helpen, alleen hier kan ik nog niets mee
Welke Windows gebruik je?quote:Op donderdag 29 mei 2014 19:41 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Hoe kom je erachter dat je geheugen vol loopt is nou niet bepaald de vraag waarmee je aangeeft dat je wil helpen. Taskmanager staat het geheugen op 90% nu dan niet omdat ik net opnieuw opgestart heb. Maar 38% begint ook alweer op te lopen.
Alleen kan ik in taakbeheer niks zien over applicaties die te veel geheugen gebruiken. Die staan allemaal op de normale percentages. Maar intussen is er dus wel alweer 3GB aan geheugen weggesnoept door iets.
Nou heb ik een programma'tje geinstalleerd net. En daarin werd aangegeven dat alles in een non paged pool zit, maar ja dan kom ik nog niet verder
quote:Op donderdag 29 mei 2014 19:51 schreef hornage het volgende:
Als je kijkt in Task Manager bij processen dan kan je op de kolom Memory drukken. Alles wordt dan gesorteerd op Memory verbruik. Als het goed is zou je dan toch echt een proces moeten kunnen zien die flink wat aan het verbruiken is.
[ afbeelding ]
Wat bedoel je met gegevens binnenhalen?
Intussen zit ie rond de 4gb. En ik weet dat er niks vreemds te zien is. Maar het geheugen blijft wel vol lopen. Nee hij gaat niet haperen, dat begint pas als hij voorbij de 95% is.quote:Op donderdag 29 mei 2014 20:04 schreef hornage het volgende:
Ik kan niet alle processen goed lezen, maar ik zie opzich niets raars.
Gaat je pc trager werken oid tijdens het downloaden? Kan heel goed zijn dat je HD het niet trekt als je bijv boven de 1Mb/s aan het downloaden bent.
Nee, het was echt downloaden in het algemeen. Heb net voor de reboot BF3 via EA Origins gedownload en daar liep die ook me vol.quote:Op donderdag 29 mei 2014 20:23 schreef hornage het volgende:
En het is altbinz.exe die meer geheugen gaat verbruiken?
quote:Op vrijdag 30 mei 2014 19:09 schreef dyonvbaal het volgende:
Drukke dag geweest vandaag zeg... Het is bijna niet bij te houden
Allesquote:
Toppie Dyon, net lekker gegeten. Het weer vond ik niet zo heel lekker om ervoor naar buiten te gaan.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 19:11 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Alles? Van het lekkere weer genoten?
quote:Op vrijdag 30 mei 2014 19:15 schreef dyonvbaal het volgende:
Gewerkt en weer eens pech gehad dus weer later thuis dan de bedoeling was en zo.. maar ja hoort er allemaal bij. Volgende week van maandag tot vrijdag vrij dus dan kan ik helemaal tot rust komen
Nee, ik ga eigenlijk nooit uit... heel af en toe naar de film zoals gisterquote:Op vrijdag 30 mei 2014 19:26 schreef dyonvbaal het volgende:
Ga je nog naar 1 van de feestjes morgen?
Op de goffert is FortaRock en op de beerendonck is Emporiumquote:Op vrijdag 30 mei 2014 19:28 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Nee, ik ga eigenlijk nooit uit... heel af en toe naar de film zoals gister, maar wat is er dan te doen?
Alle 2 niet mijn smaak en dan d'r bij. Overdag moet ik ritje rijden en 's nachts bij de pomp voor een collega die wel naar FortaRock gaatquote:
Das ver weg, dat interesseert me dan weer niksquote:Op vrijdag 30 mei 2014 20:32 schreef picodealion het volgende:
Hoogte 80 festival in Arnhem gek. Mijn broertje speelt.
Sow, het heeft je goed te pakken is het nietquote:
Ik weet niet beter dan dat Safari niet aan Flash doet. Tegenwoordig wel?quote:Op vrijdag 30 mei 2014 19:52 schreef Robby87 het volgende:
Nu we toch een beetje in de helpdesk sfeer zitten, weet iemand hoe het kan dat m'n flashplayer in safari hapert bij Uitzending Gemist? (ik heb een macbook) Het geluid loopt wel door, alleen het beeld heeft continu ergens een hapering.
Jup. Lekker simpel maar erg vermakelijk. Ik hou van die gevatte dialogen.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 21:10 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Sow, het heeft je goed te pakken is het niet
quote:Op vrijdag 30 mei 2014 21:23 schreef Lemans24 het volgende:
District 9 gezien, zoveel beter dan verwacht!
Denk hetquote:Op vrijdag 30 mei 2014 21:19 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Ik weet niet beter dan dat Safari niet aan Flash doet. Tegenwoordig wel?
Apple productenquote:Op vrijdag 30 mei 2014 22:09 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Denk het
In Chrome heb ik 't niet pico, hmm... weird.
De iPods zijn anders altijd best fijn.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 10:02 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Apple producten(grapje, al zal ik nooit overgaan van windows naar apple)
True, al was mijn Creative labs jukebox ook zeker niet verkeerd. En het is dat die er naar 3 jaar mee ophield. Daardoor ben ik naar een ipod gegaan. Jammer genoeg is Itunes dan wel weer k*tquote:
Er staan maar 2 seizoenen op Netflix dus ik ben 'bij'. Ik heb nog een paar andere series op mijn lijst maar ik zal 't onthoudenquote:Op zaterdag 31 mei 2014 10:14 schreef dyonvbaal het volgende:
Pico, als je klaar bent met Suits (of bij bent), dan moet je ook echt Orphan Black gaan kijken. Echt een goede serie.
Welke andere series gaan er nog komen?quote:Op zaterdag 31 mei 2014 11:34 schreef picodealion het volgende:
[..]
Er staan maar 2 seizoenen op Netflix dus ik ben 'bij'. Ik heb nog een paar andere series op mijn lijst maar ik zal 't onthouden
Blacklist is ook wel aardig. Die kijk ik meer als luchtig vermaakquote:Op zaterdag 31 mei 2014 12:03 schreef picodealion het volgende:
Ik wil o.a. Fargo, The Black List en Hannibal een poging geven.
Jammer een Dating SC met alleen maar mannen..quote:
Prima serie, Billy Bob speelt echt een heerlijk personagequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |