hielp bij jou toch ook niet, werd je allen slanker vanquote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:17 schreef Joezi het volgende:
Ik zie ook al die gespierde mietjes in de bladen staan, ga me echt niet kapot trainen hoor..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb ook veel zwaar werk gedaan, maar daar schijn je vooral je spieren mee op te branden.. Veel vreten, rusten en anabolen zijn erg belangrijkquote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:22 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
hielp bij jou toch ook niet, werd je allen slanker van
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:25 schreef ChocoFan het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
sportschoolbinkiesquote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:26 schreef Joezi het volgende:
[..]
Heb ook veel zwaar werk gedaan, maar daar schijn je vooral je spieren mee op te branden.. Veel vreten, rusten en anabolen zijn erg belangrijk
foto!quote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:27 schreef Pavement het volgende:
[..]
sportschoolbinkies![]()
Opgepompte lucht, ik ben niet opgepompt wel breed en weinig vet (beetje buikje) maar daar moet ik wel veur trainen 4x per week anders moet ik echt mn eetpatroon gaan aanpassen
ik heb liever mannen die gespierd zijn door zwaar werk dan uit een sportschoolquote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:26 schreef Joezi het volgende:
[..]
Heb ook veel zwaar werk gedaan, maar daar schijn je vooral je spieren mee op te branden.. Veel vreten, rusten en anabolen zijn erg belangrijk
volgens mij maakt het je geen flikker uitquote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:30 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ik heb liever mannen die gespierd zijn door zwaar werk dan uit een sportschool
nee eigenlijk niet, als ze maar een lekkere functionerende piemel hebbenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:30 schreef Baconbus het volgende:
[..]
volgens mij maakt het je geen flikker uit
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:31 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
nee eigenlijk niet, als ze maar een lekkere functionerende piemel hebben
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:31 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
nee eigenlijk niet, als ze maar een lekkere functionerende piemel hebben
fotoquote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:33 schreef Pavement het volgende:
maar mager van mezelf ben ik helaas niet, vriend van me wel die sport niet vreet gigantisch en is gewoon mager en pezig
dat is altijd vet irritant als mensen alles kennen eten en niet aankomenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:33 schreef Pavement het volgende:
maar mager van mezelf ben ik helaas niet, vriend van me wel die sport niet vreet gigantisch en is gewoon mager en pezig
quote:
nee ik wil echt vleesquote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:34 schreef Pavement het volgende:
Maaruh choco is een 40cm trillende tarzan niet iets voor jouw, als ik een vrouw was liep ik 24/7 met zo'n jonge in mn flamoes
ik weet het. erg lastig ook allemaal grrrrquote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:34 schreef Baconbus het volgende:
[..]
genoeg mannen om je heen, kies er één
biefstukspies ? spekfakkel ?quote:
wat is er lastig aanquote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:35 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ik weet het. erg lastig ook allemaal grrrr
foeiquote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:36 schreef Joezi het volgende:
[..]
lol kreeg het ook even niet meer ongedaan
mot ik je nu weer dumpen?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:36 schreef Joezi het volgende:
[..]
lol kreeg het ook even niet meer ongedaan
bij twijfel is er geen relatiequote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:38 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
dat ik dacht dat ik een relatie had en het nu niet meer weet
Probeer babu eens een avondje uitquote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:38 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
dat ik dacht dat ik een relatie had en het nu niet meer weet
Dat is een flinke eer hoorquote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:41 schreef Baconbus het volgende:
[..]
da fuck, je kunt me niet zomaar uithuwelijken
fotooooquote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:42 schreef Baconbus het volgende:
[..]
ik weet niet, ik lig vrij goed in de markt![]()
take one for the SCquote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:42 schreef Baconbus het volgende:
[..]
ik weet niet, ik lig vrij goed in de markt![]()
das kut maar beter iets dan nietsquote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:44 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En ja, zo lang duurt het voordat dit topic geladen is via trein wi-fi
dankzij die verdomde giffers zeker!quote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:44 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
nsquote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:44 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
huh? nee joh dat is juist een grote eerquote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:45 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ben ik zo erg dan![]()
take one for the SCtssss
absoluut wel maar dat zag ik er ook inquote:
ja ja piemels zekerquote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:48 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
absoluut wel maar dat zag ik er ook in
ik heb een brede fantasiewolken zie ik ook van alles in
ik haak helemaal niet afquote:
en jij behandelt ons niet als vlees zekerquote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:50 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ik haak helemaal niet af
maar voelde mezelf ineens een stuk vlees omdat het voor de sc zou zijn dan
ja maar ik mag datquote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:52 schreef Joezi het volgende:
[..]
en jij behandeld ons niet als vlees zeker
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:53 schreef isax het volgende:
ik denk wat hoor ik
kijk naar buiten
[ afbeelding ]
hier is het ff droog nuquote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:54 schreef isax het volgende:
[..]
het regent echt fucked up hard nu
hollywood zou er jaloers om zijn.
dat is niet handig danquote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:01 schreef isax het volgende:
ik heb geen kaarsjes in huis bedenk ik
en er zijn veel stroomstoringen in mijn buurt
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:03 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
dat is niet handig dan
zal dat van de week maar ff halen dan
geen ideequote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:08 schreef Punkman het volgende:
weet iemand of een slangpilaar 8 mm de normale aansluiting is voor een gasfornuis.
Even een vraagje tussendoor ..
dan zou ik maar kaarsen gaan kopen en je telefoon opgeladen houdenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:07 schreef isax het volgende:
[..]
er zijn drie stroomstoringen hier in een week geweest
Had al op google gekeken, maar werd daar niet veel wijzer van.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:09 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
geen idee
sorry ben vrouw![]()
vast wel een man die het weet
en anders ff opzoeken op het internet
als niemand het weet kan ik even navragenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:10 schreef Punkman het volgende:
[..]
Had al op google gekeken, maar werd daar niet veel wijzer van.
waarom koop je niet gewoon een hele nieuwe slang?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:08 schreef Punkman het volgende:
weet iemand of een slangpilaar 8 mm de normale aansluiting is voor een gasfornuis.
Even een vraagje tussendoor ..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |