hielp bij jou toch ook niet, werd je allen slanker vanquote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:17 schreef Joezi het volgende:
Ik zie ook al die gespierde mietjes in de bladen staan, ga me echt niet kapot trainen hoor..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb ook veel zwaar werk gedaan, maar daar schijn je vooral je spieren mee op te branden.. Veel vreten, rusten en anabolen zijn erg belangrijkquote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:22 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
hielp bij jou toch ook niet, werd je allen slanker van
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:25 schreef ChocoFan het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
sportschoolbinkiesquote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:26 schreef Joezi het volgende:
[..]
Heb ook veel zwaar werk gedaan, maar daar schijn je vooral je spieren mee op te branden.. Veel vreten, rusten en anabolen zijn erg belangrijk
foto!quote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:27 schreef Pavement het volgende:
[..]
sportschoolbinkies![]()
Opgepompte lucht, ik ben niet opgepompt wel breed en weinig vet (beetje buikje) maar daar moet ik wel veur trainen 4x per week anders moet ik echt mn eetpatroon gaan aanpassen
ik heb liever mannen die gespierd zijn door zwaar werk dan uit een sportschoolquote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:26 schreef Joezi het volgende:
[..]
Heb ook veel zwaar werk gedaan, maar daar schijn je vooral je spieren mee op te branden.. Veel vreten, rusten en anabolen zijn erg belangrijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |