quote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:31 schreef FastFox91 het volgende:
http://www.stream-foot.tv/stream/ch1.php#
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:31 schreef FastFox91 het volgende:
Fransquote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:31 schreef FastFox91 het volgende:
twitter:andremeganck twitterde op dinsdag 27-05-2014 om 13:32:39#giro de Colombiaan Chalapud rijdt met 20" boni voor pel roze trui 30 man sterk reageer retweet
Dank.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:31 schreef FastFox91 het volgende:
Quintana toch niet zo ziek, denk ik dan.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:36 schreef Blik het volgende:
Maar als ik het nu al kan samenvatten. Ze laten geen kopgroep minuten voorsprong pakken, dus de klassementsmannen willen winnen vandaag en het hard maken
Dat het in een tunnel even wegvalt is ze vergevenquote:
Inderdaad, maar gelukkig is de Franse stream goed!quote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:37 schreef Blik het volgende:
Jammer dat de livestream van Sporza nergens te zien is
twitter:jeredgruber twitterde op dinsdag 27-05-2014 om 13:35:15Snow is falling and has been falling for the past 30min on top of the Stelvio. #giro http://t.co/2pGbXA9O9C reageer retweet
Als je de vlaggen en spandoeken op sneeuwmuren kunt hangen weet je dat het een mooie etappe wordt.quote:
Je kan ook gewoon binnen blijven hoor.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik ga nog even naar buiten zodat ik straks niets hoef te missen.
Legendarische etappequote:
Zal denk ik schade beperkt moeten gaan houden vandaag. Als alles een beetje meezit dan moet ie 8e kunnen worden in het eindklassement. Rolland zal nog wel over hem heen gaan verwacht ik.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:42 schreef Van_Poppel het volgende:
Hier gaan sowieso mannen wegvallen uit het klassement.
Vrees eerlijk gezegd een beetje voor Kelderman...is ook niet zo'n geweldige stuurman.
Als Quintana en Pozzo daadwerkelijk ziek zijn dan kunnen die ook nog wel eens wegvallen.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:46 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Zal denk ik schade beperkt moeten gaan houden vandaag. Als alles een beetje meezit dan moet ie 8e kunnen worden in het eindklassement. Rolland zal nog wel over hem heen gaan verwacht ik.
Denk dat ze wel aardig gestrooid hebben.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:47 schreef Godshand het volgende:
Met die sneeuw ga je toch onwijs op je bek in de afdaling?
Pitstop maken tochquote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:47 schreef Godshand het volgende:
Met die sneeuw ga je toch onwijs op je bek in de afdaling?
Chalaput daarachter Arredonden, Pantano en een andere rennerquote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:46 schreef poiuytr het volgende:
Iemand update wie er al wel allemaal bij zitten?
Toen kwam mijn tijd net.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:44 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Legendarische etappe![]()
Helaas net iets voor mijn tijd
Tenzij het meer een ijsmuur is.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:50 schreef Pedroso het volgende:
Je valt wel lekker zacht zo tegen die sneeuwmuur.
Op de Stelvio inderdaadquote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:50 schreef Marcoss het volgende:
Cima Coppi naar Chalapud dus waarschijnlijk
edit: al kan die ook op de Stelvio zijn, bedenk ik me nu
Ze houden wel van wit spul jaquote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:49 schreef Blik het volgende:
Wie had dat verwacht, 3 colombianen als eerste boven op de Gavia
Originele grap Pinho, je zal niet de laatste zijn vandaag schat ik zo.quote:
Niks mis met een beetje straatengels.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vanmorgen heb ik naar een professor moeten luisteren die de hele tijd 'kuntrie' zei
Daar moest ik aan denken door not dun.
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:52 schreef Pro_Shifty het volgende:
Argh. zit nog op mijn werk. Nog iets boeiends gebeurt en wanneer begin de laatste klim?
Was ook niet de eerste...quote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:53 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Originele grap Pinho, je zal niet de laatste zijn vandaag schat ik zo.
Het gaat nog regenen ook. Lekker man, ijzel...quote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:49 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Dit is nog wel een vrij linke afdaling. Oude, smalle wegen. Hopen dat alles goed gaat.
Geeft niet.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:53 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Originele grap Pinho, je zal niet de laatste zijn vandaag schat ik zo.
Belgische proxy (ody.be) nemen, en dan gewoon via sporza.be.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:54 schreef Rudieh het volgende:
heeft iemand een linkje naar een Sporza stream?
Het is nog geen zomer.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:56 schreef Salina het volgende:
Lijkt me geen ideale zomervakantiebestemming.
Oké.quote:
Mee in een etappe waar punten te halen vielen.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:58 schreef Pedroso het volgende:
Hoe komt Tim Wellens op de 2e plek voor het bergklassement /
Liggen nog in Ierlandquote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:55 schreef Pedroso het volgende:
Waarom dragen ze geen lange broeken bij dit soort beklimmingen? Lijkt me geen overbodige luxe.
Door aan te vallen (in de etappe waar Timmer ook in de kopgroep zat).quote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:58 schreef Pedroso het volgende:
Hoe komt Tim Wellens op de 2e plek voor het bergklassement /
Jaloers?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:59 schreef kibo het volgende:
Niet leuk als die kleine irritante Colbiaanse kutklimmertjes winnen.
Het moet een curiositeit blijven, geen winnaars
Ik zou niet weten waarom niet. Colombia is in rap tempo aan het uitgroeien tot het nummer 1 wielerland ter wereld en eigenlijk is dat best een leuk gegeven. Natuurlijk, ik zie ook het liefst een Nederlander winnen, maar of het nu een Spanjaard, Italiaan, Australiër of Colombiaan is boeit me dan weer niet zo veel.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:59 schreef kibo het volgende:
OPQS is not agree!twitter:PatLefevere twitterde op dinsdag 27-05-2014 om 13:53:55I don't know if this has something to do with modern cycling @MauroVegni #giroditalia2014 shame on you #OPQS is not agree reageer retweet
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:01 schreef Marcoss het volgende:
Wilco wil wel eens in koude omstandigheden een andere route kiezen en dan vast komen te zitten in de sneeuw, dat moet hij vandaag even voorkomen.
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:59 schreef kibo het volgende:
Doe maar een paar gedopete Spanjaarden.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:01 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom niet. Colombia is in rap tempo aan het uitgroeien tot het nummer 1 wielerland ter wereld en eigenlijk is dat best een leuk gegeven. Natuurlijk, ik zie ook het liefst een Nederlander winnen, maar of het nu een Spanjaard, Italiaan, Australiër of Colombiaan is boeit me dan weer niet zo veel.
Jij ook hier.quote:
Dat zijn teksten.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:02 schreef Aguero het volgende:
OPQS is not agree!twitter:PatLefevere twitterde op dinsdag 27-05-2014 om 13:53:55I don't know if this has something to do with modern cycling @MauroVegni #giroditalia2014 shame on you #OPQS is not agree reageer retweet
http://funkeysports.com/watch/sportsnetone.phpquote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:02 schreef uithangbord het volgende:
Heeft iemand al een stream te pakken? Krijg zowel bij Procycling als bij Firstrow nog niets.
Op zich eens, behalve als Lefevere het zegt.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:02 schreef Aguero het volgende:
Daarbij roept hij dus heel hard, server not found.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:03 schreef Mykonos het volgende:
[..]
http://funkeysports.com/watch/sportsnetone.php
Bij mij doet ie het hoor. Even geprobeerd.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:04 schreef uithangbord het volgende:
[..]
Daarbij roept hij dus heel hard, server not found.
Ibarguren en Lefevere hebben vast wel een warmmakend middeltje voor de renners. Daar hebben ze in het verleden ook geen problemen mee gehad.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:02 schreef Aguero het volgende:
Okay, die doet het bij mij dus wel. Dan weet ik het ook niet. Half drie zullen er wel meer streams beschikbaar komen.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:04 schreef uithangbord het volgende:
[..]
Daarbij roept hij dus heel hard, server not found.
Logisch ook, de Andes zijn 5000 m hoog en er zijn bergpassen op ca 4000 m hoogte. Plus veel renners hebben door het wonen op 2500m hoogte al een aardig hematocrietquote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:01 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom niet. Colombia is in rap tempo aan het uitgroeien tot het nummer 1 wielerland ter wereld en eigenlijk is dat best een leuk gegeven. Natuurlijk, ik zie ook het liefst een Nederlander winnen, maar of het nu een Spanjaard, Italiaan, Australiër of Colombiaan is boeit me dan weer niet zo veel.
Ah okéquote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:06 schreef heywoodu het volgende:
Die sneeuw is in Bormio aan het plaatsnaambordje op de achtergrond te zien.
Bergop zal het wel meevallen...vooral bergaf lijkt het me vreselijk...quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:04 schreef INViCTuS het volgende:
Op de finish straks dus ook sneeuw als het zo doorgaat. Krijg je neerslag afkoeling
Ach joh, hadden Breukink en Johan van de Velde ook.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:07 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Bergop zal het wel meevallen...vooral bergaf lijkt het me vreselijk...
Tintelde vingers als ze in het hotel komen.
Colombianen zeggen neequote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:07 schreef Pedroso het volgende:
Renners gaan staken volgens JoseZal wel en plannetje van Lefevere zijn.
De beelden die we krijgen ja. Heb veel liever een epische wedstrijd die we allemaal goed kunnen volgenquote:
Dit is wel al beter dan vorig jaar, toen we alleen de finish zagenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:08 schreef Mansjester het volgende:
[..]
De beelden die we krijgen ja. Heb veel liever een epische wedstrijd die we allemaal goed kunnen volgen
Dit ja. Renners die staken mogen uit koers gehaald worden.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:07 schreef Salina het volgende:
[..]
Ach joh, hadden Breukink en Johan van de Velde ook.
Niet zeuren, maar poetsen.
twitter:janibrajkovic twitterde op dinsdag 27-05-2014 om 14:07:23@mrconde organizers should be put in a convertible car with cycling clothing on. Then we'd see if the race was on. reageer retweet
Inderdaadquote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:09 schreef Max23 het volgende:
[..]
Dit is wel al beter dan vorig jaar, toen we alleen de finish zagen
Ik ookquote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:10 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Inderdaad![]()
Toen heb ik nog de hele middag zo ongeveer lopen kijken naar die vaste camera
Wat een huilliequote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:10 schreef Slobeend het volgende:
twitter:janibrajkovic twitterde op dinsdag 27-05-2014 om 14:07:23@mrconde organizers should be put in a convertible car with cycling clothing on. Then we'd see if the race was on. reageer retweet
Zou ook zomaar kunnen dat ze naar achteren zijn gedemarreerd, lastig te zeggenquote:
http://goo.gl/maps/T1w6squote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:10 schreef Salina het volgende:
[..]
https://www.google.nl/map(...)b:0x4bd7c28a6de645dc
Hij lijkt een pak harder te dalen dan de rest inderdaad.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:12 schreef Mansjester het volgende:
Dit kunnen trouwens wel bizarre verschillen op gaan leveren bij de finish
Pellizotti die 30 minuten op Evans ofzo pakt
"Godverdomme, Hummeltje geeft niet op!" en dan met z'n hoofd helemaal onder de sneeuw enzoquote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:12 schreef Van_Poppel het volgende:
Jammer dat Hummeltje niet meedoet.
Zou een mooi interviewtje hebben opgeleverd na de finish.
quote:14:13:44 CEST
Not confirmed yet but we think that Evans and Pozzovivo are currently a minute down on the Uran group.
Worden je benen nat, dat maakt niet veel uit.quote:
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:14 schreef heywoodu het volgende:
[..]
"Godverdomme, Hummeltje geeft niet op!" en dan met z'n hoofd helemaal onder de sneeuw enzo
Ja maar met Bergen aan Zee kun je skieen en waterskieen op één dag.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:12 schreef Sjoerd102 het volgende:
[..]
http://goo.gl/maps/T1w6s
of eventueel Bergen op Zoom
Als het goed is in de groep roze trui.quote:
In het favorietengroepje voor zover wij weten.quote:
Goede vraag.quote:
Nog niet in beeld geweest en ook niet over gesproken.quote:
Guus Geluk:quote:
Neequote:
Pellizotti vooraanquote:
Dan kan Kelderman mooi 2 plaatsen stijgenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:17 schreef Max23 het volgende:
[..]
Nee![]()
Enige wat we zeker weten is dat Pellizotti voorop ligt en dan Evans en Pozzovivo niet in het peloton zitten. Waarschijnlijk rijden Evans/Pozzo achter het peloton, maar dat is ook niet duidelijk.
1-3-5-2 had Louis van Gaal leuk gevondenquote:
De twitter van de Giro zegt juist dat ze zijn gedemarreerd...quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:16 schreef AldoTheApache het volgende:
Evans en pozzovivo nu voor of achter de maglia rosa?
Thx.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:17 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Pellizotti vooraan
Dan Chalapud, Pantano en een Italiaan wiens naam ik even kwijt ben
Dan een groepje van 4 waaronder Dupont geloof ik
Dan Kiserlovski met nog iemand
Dan het peloton, op anderhalve minuut van de kop, Kelderman zit daar nog bij als het goed is
Evans en Pozzovivo gelost, waarschijnlijk op een minuut erachter
Basso nog veel verder daarachter, moest al lossen op de Gavia
oeiquote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:18 schreef Blik het volgende:
[..]
De twitter van de Giro zegt juist dat ze zijn gedemarreerd...
Sierd even bellenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:18 schreef Adrie072 het volgende:
Kent iemand nog een goed restaurantje daar in de buurt?
Dat maakt wel degelijk uit, namelijk uit de wind tijdens de afdaling. Scheelt heel veel qua gevoelstemperatuurquote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:14 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Worden je benen nat, dat maakt niet veel uit.
+ Arredondo zit nog op de fiets.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:17 schreef Max23 het volgende:
[..]
Nee![]()
Enige wat we zeker weten is dat Pellizotti voorop ligt en dan Evans en Pozzovivo niet in het peloton zitten. Waarschijnlijk rijden Evans/Pozzo achter het peloton, maar dat is ook niet duidelijk.
Klopt...die gaat 10 minuten ofzo aan de broek krijgen.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:19 schreef poiuytr het volgende:
De zieke Pozzovivo (bronchitis) kan het tempo van het favorietenpelotonnetje niet langer volgen en wordt opgewacht door enkele ploegmakkers. Een slecht teken voor wat er nog volgt.
Nee hij zit er achter.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:20 schreef Mykonos het volgende:
Evans lijkt me toch echt voor het peloton te zitten.
http://funkeysports.com/watch/sportsnetone.phpquote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:23 schreef Typisch het volgende:
is dit ergens live te kijken via een stream?
majka bij Kiserlovski dacht ik.Of tussen hem en uran.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:22 schreef Mykonos het volgende:
[..]
Okay, top![]()
Uran, Quintana, Kelderman bij elkaar lijkt het.
Majka er wel voor?
Goos heb ik ook nog gezienquote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:23 schreef DecoAoreste het volgende:
Zat Kelderman nu helemaal achteraan die groep zonder ploegmakkers?
Zag 2 belkin rennersquote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:23 schreef DecoAoreste het volgende:
Dat zonder ploegmakkers lijkt me niet echt vreemd met geen enkele andere klimmer in de ploeg.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:23 schreef DecoAoreste het volgende:
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:23 schreef Salina het volgende:
[..]
http://funkeysports.com/watch/sportsnetone.php
Als je 24 bent dan is het niet prachtig ?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:24 schreef Jason22 het volgende:
Prachtig voor Klederman! 23 en rijdt nu over de Gavia en Stelvio
Zonnig en 20 graden, niks aan de hand.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:26 schreef Godshand het volgende:
Hoe is het eigenlijk in het dal tussen Gavia en Stelvio? Nog beetje zon?
Regen, zijn ze al voorbij.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:26 schreef Godshand het volgende:
Hoe is het eigenlijk in het dal tussen Gavia en Stelvio? Nog beetje zon?
Tuurlijk, maar ik bedoel dat hij 1 van de jongste renners is in het peloton dat meedoet in het klassement en dan al zo heroďsche rit rijdenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:25 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Als je 24 bent dan is het niet prachtig ?
bron : HLN.bequote:De Deense oud-wielrenner en huidig ploegleider bij het Belgische Omega Pharma-Quick-Step Brian Holm wordt beschuldigd van seks met een minderjarige. Dat maakt de Deense krant Ekstra Bladet wereldkundig.
Een journalist van de Deense televisie liet via Twitter weten dat Holm een celstraf van twaalf jaar riskeert voor seksuele handelingen met een meisje van twaalf.
Tijdens een persconferentie in Frederiksberg, in zijn thuisland Denemarken heeft een emotioneel zwaar aangeslagen Holm de feiten alvast ontkend.
Plaats hier dan, ik heb geen twitter.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:28 schreef Mykonos het volgende:
Lefevere echt helemaal los aan het gaan op twitter. Wat een jankerd zeg
Die ziet de bui al hangen als Quintana los gaat vandaag. Die ziet het liever gestaakt worden of in ieder geval flink ingekort.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:28 schreef Mykonos het volgende:
Idd, alsof doctors a la Ibarguren aantrekken iets met modern wielrennen heeft te maken.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:28 schreef Mykonos het volgende:
https://twitter.com/PatLefeverequote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:29 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Plaats hier dan, ik heb geen twitter.
Quintana zal hij alleen maar blij mee zijnquote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:29 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Die ziet de bui al hangen als Quintana los gaat vandaag. Die ziet het liever gestaakt worden of in ieder geval flink ingekort.
Hij schijnt koorts en een oorontsteking te hebben, maar dat zal wel meevallen dus.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:30 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Quintana zal hij alleen maar blij mee zijn
quote:
Goed Engelstwitter:PatLefevere twitterde op dinsdag 27-05-2014 om 13:56:27I'm wondering how long my colleagues will accepting everything #aigcp reageer retweet
quote:
Lekker koel toch voor de koorts?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:30 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Hij schijnt koorts en een oorontsteking te hebben, maar dat zal wel meevallen dus.
Kiserlovski zit van voren he, die is gevaarlijk voor het klassement. Nu al virtueel 4, voor Aru in het klassement.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:31 schreef Van_Poppel het volgende:
Klein peloton nog...op die manier maken de koplopers een goede kans.
www.erisooknogdetv.nlquote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:31 schreef uithangbord het volgende:
Krijg echt geen enkele stream aan de praat vandaag, rampzalig. Mooiste rit missen
http://www.stream-foot.tv/stream/ch1.php# Frans commentaarquote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:31 schreef uithangbord het volgende:
Krijg echt geen enkele stream aan de praat vandaag, rampzalig. Mooiste rit missen
Parijs is nog ver...quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:32 schreef Max23 het volgende:
[..]
Kiserlovski zit van voren he, die is gevaarlijk voor het klassement. Nu al virtueel 4, voor Aru in het klassement.
42 etappesquote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:33 schreef Momo... het volgende:
[..]
Gewoon giro en tour samen laten smelten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |