sorry schatquote:
Zit nu op moederbord en cpu te wachten. Ram, ssd en videokaart heb ik al, formaat van de videokaart is trouwens wel echt insanequote:Op woensdag 28 mei 2014 12:09 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Clifton, wanneer krijg je je AMD-bak binnen?
Welke had je ook alweer?quote:Op woensdag 28 mei 2014 12:12 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Zit nu op moederbord en cpu te wachten. Ram, ssd en videokaart heb ik al, formaat van de videokaart is trouwens wel echt insane
Sorry, druk bezig voor schwule schulequote:Op woensdag 28 mei 2014 12:14 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Teun, ik verveel me. Kom je me ophalen met de motor?![]()
EENSCH!quote:Op woensdag 28 mei 2014 12:23 schreef Rossdale het volgende:
Ik snap niet waarom Kate Upton zo populair is, ze heeft flinke jetsers maar verder vind ik haar niet extreem knap ofzo... Er zijn zoveel andere veel mooiere modellen
ze is ook niet bepaald lelijk ofzoquote:Op woensdag 28 mei 2014 12:23 schreef Rossdale het volgende:
Ik snap niet waarom Kate Upton zo populair is, ze heeft flinke jetsers maar verder vind ik haar niet extreem knap ofzo... Er zijn zoveel andere veel mooiere modellen
Ah nicequote:
Kate Upton lelijk noemenquote:Op woensdag 28 mei 2014 12:23 schreef Rossdale het volgende:
Jammer. Ik ga mezelf maar eens uit bed slepenquote:Op woensdag 28 mei 2014 12:15 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Sorry, druk bezig voor schwule schule
haha pierre is opzoek naar ruzie?quote:
Waar bemoei jij je dan weer mee? Huh?quote:Op woensdag 28 mei 2014 12:35 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
haha pierre is opzoek naar ruzie?
Hij zegt immers nergens lelijk toch?
Ik heb een vrij ruime kast dus dat gaat wel passen, zit nu een vrij kleine kaart in met alleen een heatsink, komt dus nu zo'n joekel met twee grote fans inquote:Op woensdag 28 mei 2014 12:34 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ah niceHad laatst een 7850 bij mijn broer erin gezet, is nog best passen en meten
"zusje" van Kate ziet er inderdaad stukken beter uit.quote:Op woensdag 28 mei 2014 12:23 schreef Rossdale het volgende:
She got a phat ass.quote:Op woensdag 28 mei 2014 12:52 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
"zusje" van Kate ziet er inderdaad stukken beter uit.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bouwjaar 1993.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |