Dat jij hier de tijd neemt om te posten terwijl je die energie ook zou kunnen steken in het genezen van kinderkanker. Egoist.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 08:42 schreef spambot31 het volgende:
Bijzondere klacht, knap dat je je daar aan kan ergeren.
Daar ben ik veel te dom voorquote:Op dinsdag 27 mei 2014 08:45 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Dat jij hier de tijd neemt om te posten terwijl je die energie ook zou kunnen steken in het genezen van kinderkanker. Egoist.
quote:
Dit. En als er een mooie stad is, dan is het naar mijn mening wel Alkmaar, of mijn nabijgelegen stadje Bredaquote:
Hoezo dan? Aangezien Amsterdam geen stinkend moeras is dat stikt van de muggen, heeft TS gewoon gelijk.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 08:47 schreef hoink581 het volgende:
Het begin van je klacht ging nog goed, maar bij je eindstatement ging je helemaal de mist in.
Nee die grachten ruiken naar roosjes in de zomerquote:Op dinsdag 27 mei 2014 08:53 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Hoezo dan? Aangezien Amsterdam geen stinkend moeras is dat stikt van de muggen, heeft TS gewoon gelijk.
quote:
Klopt gewoon hoor.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 08:55 schreef Rezania het volgende:
Zeg je nou dat Venetië minder grachten heeft dan Amsterdam?
Geweldig inderdaad. Het lijkt ook vaak een soort van functie te hebben van "GEEF MIJ AADACHT IK HEB EXTREME DINGEN TE MELDEN WAAR JE MOND VAN OPEN ZAL VALLEN".quote:Op dinsdag 27 mei 2014 08:52 schreef Yiha het volgende:
http://www.demorgen.be/dm(...)hetische-drugs.dhtml
TROLLOLOLOLquote:Op dinsdag 27 mei 2014 09:08 schreef VarkensHart het volgende:
TS heeft geen geld om in AAmsterdam te wonen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ga eens in september/oktober naar Venetië, is meteen een heel andere stad. Zeer weinig toeristen en ook geen stank (meer). Dat terwijl het weer nog steeds prima is.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 08:53 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Hoezo dan? Aangezien Amsterdam geen stinkend moeras is dat stikt van de muggen, heeft TS gewoon gelijk.
quote:
Die is wel treffend. Aan de ene kant wonen er alleen maar mensen in kasten van huizen en aan de andere kant zit de stad vol met paupers.quote:
Net als Vughtquote:Op dinsdag 27 mei 2014 09:21 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Die is wel treffend. Aan de ene kant wonen er alleen maar mensen in kasten van huizen en aan de andere kant zit de stad vol met paupers.
Dat lijkt me enkel een perceptiequote:Op dinsdag 27 mei 2014 09:08 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Geweldig inderdaad. Het lijkt ook vaak een soort van functie te hebben van "GEEF MIJ AADACHT IK HEB EXTREME DINGEN TE MELDEN WAAR JE MOND VAN OPEN ZAL VALLEN".
Bangkok het Venetië van het oosten?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 09:27 schreef Sunshine1982 het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Veneti%C3%ABs_van_deze_wereld
Welke kansloze gek heeft die Wiki pagina gemaaktquote:Op dinsdag 27 mei 2014 09:27 schreef Sunshine1982 het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Veneti%C3%ABs_van_deze_wereld
Haaren, tuin van Brabant.quote:
Helmond, Amsterdam van Brabant.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |