Dat jij hier de tijd neemt om te posten terwijl je die energie ook zou kunnen steken in het genezen van kinderkanker. Egoist.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 08:42 schreef spambot31 het volgende:
Bijzondere klacht, knap dat je je daar aan kan ergeren.
Daar ben ik veel te dom voorquote:Op dinsdag 27 mei 2014 08:45 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Dat jij hier de tijd neemt om te posten terwijl je die energie ook zou kunnen steken in het genezen van kinderkanker. Egoist.
quote:
Dit. En als er een mooie stad is, dan is het naar mijn mening wel Alkmaar, of mijn nabijgelegen stadje Bredaquote:
Hoezo dan? Aangezien Amsterdam geen stinkend moeras is dat stikt van de muggen, heeft TS gewoon gelijk.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 08:47 schreef hoink581 het volgende:
Het begin van je klacht ging nog goed, maar bij je eindstatement ging je helemaal de mist in.
Nee die grachten ruiken naar roosjes in de zomerquote:Op dinsdag 27 mei 2014 08:53 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Hoezo dan? Aangezien Amsterdam geen stinkend moeras is dat stikt van de muggen, heeft TS gewoon gelijk.
quote:
Klopt gewoon hoor.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 08:55 schreef Rezania het volgende:
Zeg je nou dat Venetië minder grachten heeft dan Amsterdam?
Geweldig inderdaad. Het lijkt ook vaak een soort van functie te hebben van "GEEF MIJ AADACHT IK HEB EXTREME DINGEN TE MELDEN WAAR JE MOND VAN OPEN ZAL VALLEN".quote:Op dinsdag 27 mei 2014 08:52 schreef Yiha het volgende:
http://www.demorgen.be/dm(...)hetische-drugs.dhtml
TROLLOLOLOLquote:Op dinsdag 27 mei 2014 09:08 schreef VarkensHart het volgende:
TS heeft geen geld om in AAmsterdam te wonen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ga eens in september/oktober naar Venetië, is meteen een heel andere stad. Zeer weinig toeristen en ook geen stank (meer). Dat terwijl het weer nog steeds prima is.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 08:53 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Hoezo dan? Aangezien Amsterdam geen stinkend moeras is dat stikt van de muggen, heeft TS gewoon gelijk.
quote:
Die is wel treffend. Aan de ene kant wonen er alleen maar mensen in kasten van huizen en aan de andere kant zit de stad vol met paupers.quote:
Net als Vughtquote:Op dinsdag 27 mei 2014 09:21 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Die is wel treffend. Aan de ene kant wonen er alleen maar mensen in kasten van huizen en aan de andere kant zit de stad vol met paupers.
Dat lijkt me enkel een perceptiequote:Op dinsdag 27 mei 2014 09:08 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Geweldig inderdaad. Het lijkt ook vaak een soort van functie te hebben van "GEEF MIJ AADACHT IK HEB EXTREME DINGEN TE MELDEN WAAR JE MOND VAN OPEN ZAL VALLEN".
Bangkok het Venetië van het oosten?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 09:27 schreef Sunshine1982 het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Veneti%C3%ABs_van_deze_wereld
Welke kansloze gek heeft die Wiki pagina gemaaktquote:Op dinsdag 27 mei 2014 09:27 schreef Sunshine1982 het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Veneti%C3%ABs_van_deze_wereld
Haaren, tuin van Brabant.quote:
Helmond, Amsterdam van Brabant.quote:
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 09:29 schreef JeMoeder het volgende:
Tytsjersteradiel, het Donetsk van Nederland.
Mumbai city of dreamsquote:Op dinsdag 27 mei 2014 10:34 schreef niels0 het volgende:
Slogan van A'dam is: I AMsterdam. Niks meer, niks minder.
Zo heb je nog:
Wonderful Copenhagen;
Mumbai, city of dreams;
En niet te vergeten:
Singapore, a fine city (door de hoge bekeuringen).
Zo erg is het niet meer hoor, maar inderdaad. 'K moest er ook om lachen.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 10:38 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Mumbai city of dreams
Als je droomt van een rivier vol met half verbrande ontbindende lijken en 10cm stront op de straat... dan wel ja.
Het wat ?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 08:47 schreef Prospos het volgende:
Pauperuitspraak. Net zoiets dat mensen zeggen dat Limburg het Toscane is van Nederlandflat volk....
Ze weten natuurlijk wel wat ze in een reclamefilmpje laten zienquote:Op dinsdag 27 mei 2014 10:40 schreef niels0 het volgende:
[..]
Zo erg is het niet meer hoor, maar inderdaad. 'K moest er ook om lachen.
Wordt daar flink aan de weg getimmerd trouwens. Ik was er in 2010 voor het laatst.
2e comment onder dat filmpje:quote:Op dinsdag 27 mei 2014 10:40 schreef niels0 het volgende:
[..]
Zo erg is het niet meer hoor, maar inderdaad. 'K moest er ook om lachen.
Wordt daar flink aan de weg getimmerd trouwens. Ik was er in 2010 voor het laatst.
Indiers zijn de Spanjaarden van Aziequote:JACOB CHERIAN6 months ago (edited)
how appropriate Spanish music. Indians are Spanish peoples counterparts in Asia. La La Bamba.
Vind het vooral geforceerd hipquote:Op dinsdag 27 mei 2014 10:34 schreef niels0 het volgende:
Slogan van A'dam is: I AMsterdam. Niks meer, niks minder.
Hoe kan wiet nou stinken man?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 09:16 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Ga eens in september/oktober naar Venetië, is meteen een heel andere stad. Zeer weinig toeristen en ook geen stank (meer). Dat terwijl het weer nog steeds prima is.
Ga dan ook van de gebaande paden af (ga bijvoorbeeld als je met de trein aankomt niet links maar rechts het station uit en je komt in een Venetië dat toch echt wel tig keer beter is dan het naar wiet stinkende, vol met zwervers zijnde Amsterdam. En dan heb ik het nog niet eens over de lelijke gebouwen die de boventoon voeren in onze hoofdstad.
Ik vind het vooral idioot dat het zo teringgroot in Haarlemmermeer staat.quote:
Zo ver kom ik niet, vind het al erg genoeg dat ik er werk.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 11:21 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik vind het vooral idioot dat het zo teringgroot in Haarlemmermeer staat.
Klinkt alsof jij nog nooit in Londen bent geweest. Londen is echt het Geforceerd hippe Amsterdam van het Britse Rijk.quote:
Kan best zijn, ik kom 100x liever in Londen dan A'dam.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 11:36 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Klinkt alsof jij nog nooit in Londen bent geweest. Londen is echt het Geforceerd hippe Amsterdam van het Britse Rijk.
Nee, dat is het Amsterdam van het Noorden.quote:
En wat is dan ongeforceerd hip? Berlijn is met hun "Be Berlin" toch ook niks meer dan het Amsterdam van Duitsland.quote:
Ja kweenie, ik krijg gewoon jeuk van Amsterdam. Het kut-accent, de bek volhebben over tolerantie en vrijheid maar ondertussen alles afzeiken wat niet uit Amsterdam komt etc.... nee mijn volk/stad is het absoluut niet.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:35 schreef Igen het volgende:
[..]
En wat is dan ongeforceerd hip? Berlijn is met hun "Be Berlin" toch ook niks meer dan het Amsterdam van Duitsland.
Het mooie is, iedereen van over de hele wereld is van harte welkom om een over provincialen klagende Amsterdammer te worden.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:40 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ja kweenie, ik krijg gewoon jeuk van Amsterdam. Het kut-accent, de bek volhebben over tolerantie en vrijheid maar ondertussen alles afzeiken wat niet uit Amsterdam komt etc.... nee mijn volk/stad is het absoluut niet.
Grappig zeg. Alle mensen die ik ken spreken ABN ookal zijn ze in Amsterdam geboren (met uitzondering van 1 noord-Amsterdamse hooligan) en zeiken helemaal niemand af voor het komen uit een andere stad.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:40 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ja kweenie, ik krijg gewoon jeuk van Amsterdam. Het kut-accent, de bek volhebben over tolerantie en vrijheid maar ondertussen alles afzeiken wat niet uit Amsterdam komt etc.... nee mijn volk/stad is het absoluut niet.
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:43 schreef Igen het volgende:
[..]
Het mooie is, iedereen van over de hele wereld is van harte welkom om een over provincialen klagende Amsterdammer te worden.![]()
Nee ff serieus, ik woon dan wel in A'dam maar heb er niks mee, en ook niet met Berlijn. Ik wou gewoon ff dat woordgrapje maken.
Ik werk er, heb ze niet voor het uitzoeken.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:48 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Grappig zeg. Alle mensen die ik ken spreken ABN ookal zijn ze in Amsterdam geboren (met uitzondering van 1 noord-Amsterdamse hooligan) en zeiken helemaal niemand af voor het komen uit een andere stad.
Misschien ga je met de verkeerde mensen om?
Ik denk dat je te veel generaliseert. Ik heb een tijd in Londen gewoond. Als ik ze moet afrekenen op de figuren die ik in mijn tijd daar tegen ben gekomen dat komt Londen er ook niet bepaald goed vanaf. Maar gelukkig besef ik me dat het een stad is met 10 milj mensen en dat dat zelfs van stadsdeel tot stadsdeel sterk verschilt als je ueberhaupt als kan generaliseren.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:49 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ik werk er, heb ze niet voor het uitzoeken.
Zodra ze klinken als iemand van de set van Flodder haak ik echt af.
quote:
Dit heeft iets met of kaas of Marokkanen te maken.quote:
*insert anekdote van expat over ladyboys*quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:52 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Hetzelfde nu ik in BKK woon. Omdat ik een buitenlander ben kom ik natuurlijk vooral van die vervelende arrogante Amerikaanse expats tegen die natuurlijk alle hoertjes in Soi Cowboy 2x geneukt hebben bla bla bla. Dus wat heb ik te zeggen over de gemiddelde bangkokiaan? Niks.
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:57 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Dat vol betekenis tegen mensen zeggen. Kijken hoe lang het duurt voordat je een klap op je bek krijgt. Gewoon omdat verwarring pijn doet aan de hersenen.
O ik ben me er terdege van bewust dat ik generaliseer. Maar zoals eerder gezegd; ik werk hier al 9 jaar (met afwisselende collegae) en die hebben er uiteindelijk voor gezorgd dat ik absoluut geen positief beeld heb van 'de Amsterdammer'. En dat is gebaseerd op de bedrijven waar ik heb gewerkt, de sporadische keren dat ik in het centrum kom en hoe ik zie hoe 'de amsterdammer' zich gedraagt als ze naar mijn stad toe komen.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:52 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Ik denk dat je te veel generaliseert. Ik heb een tijd in Londen gewoond. Als ik ze moet afrekenen op de figuren die ik in mijn tijd daar tegen ben gekomen dat komt Londen er ook niet bepaald goed vanaf. Maar gelukkig besef ik me dat het een stad is met 10 milj mensen en dat dat zelfs van stadsdeel tot stadsdeel sterk verschilt als je ueberhaupt als kan generaliseren.
...
Ik kom ook wel natives tegen maar die zijn lastiger om gesprekken mee te voeren gezien de Engels skills hier heel matig zijn. Een generalisatie die ik kan onderbouwen met cijfersquote:Op dinsdag 27 mei 2014 15:02 schreef Igen het volgende:
*insert anekdote van expat over ladyboys*
Als ik in het buitenland ga wonen dan is mijn belangrijkste prioriteit juist om met de lokale bevolking vrienden te maken. Als je het land eigenlijk kut vindt en daarom alleen met expats omgaat, waarom begin je er dan aan? Is mijn idee dan tenminste.
Geef mij maar Amsterdam, dat is mooier dan Parijsquote:Op dinsdag 27 mei 2014 09:06 schreef Fushia2 het volgende:
TIFOSI Amsterdam,
Is voor niemand bang
Overal te zien (klap, klap, klap, klap)
BOYS VAK 410
Oh, heb je ook een bron misschien? Lijkt mij logischer dat Venetië meer grachten heeft eigenlijk.quote:
Dan begeef je je waarschijnlijk wel in zeer selecte kringen.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:48 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Grappig zeg. Alle mensen die ik ken spreken ABN ookal zijn ze in Amsterdam geboren (met uitzondering van 1 noord-Amsterdamse hooligan) en zeiken helemaal niemand af voor het komen uit een andere stad.
Misschien ga je met de verkeerde mensen om?
Venetië heeft vooral kanalen.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:31 schreef Rezania het volgende:
[..]
Oh, heb je ook een bron misschien? Lijkt mij logischer dat Venetië meer grachten heeft eigenlijk.
Dan mag je echt geruimd wordenquote:
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 09:08 schreef VarkensHart het volgende:
TS heeft geen geld om in AAmsterdam te wonen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |