Slimmer zijn is dus per definitie al niet cool. Tja jaloezie doet veel dingen met een mens.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:13 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
ga weg hier mogen alleen de coole users komen
Mensen die zichzelf slimmer vinden 😂😂quote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:50 schreef GhpH het volgende:
[..]
Slimmer zijn is dus per definitie al niet cool. Tja jaloezie doet veel dingen met een mens.
Zelfspot, altijd leuk.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:50 schreef GhpH het volgende:
[..]
Slimmer zijn is dus per definitie al niet cool. Tja jaloezie doet veel dingen met een mens.
jij laat mij zo vaak lachen hequote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:13 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
ga weg hier mogen alleen de coole users komen
Hij heeft droge humorquote:Op woensdag 28 mei 2014 00:01 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Mij nooit. Doe is beter je best, vetklep.
Dat kan ik wel.quote:Op woensdag 28 mei 2014 00:01 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Hij heeft droge humor
Moet je kunnen waarderen
De meesten zijn gewoon te droog voor je danquote:
Ik ben fucking droog ja. jwz hehehequote:Op woensdag 28 mei 2014 00:02 schreef anti-loper het volgende:
[..]
De meesten zijn gewoon te droog voor je dan
Ik ben iemand die op fora vaak een ban krijgt. Je weet vast ook wat de reden bij jou was? Ik denk dat men hier vrij relaxed is.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 02:19 schreef LethalNinja het volgende:
Vroeger toen was ik hier moderator, streng en consequent. Ik kreeg toen ik alle mods en admins over mij heen kreeg en als Rambo tegen iedereen vocht gewoon een ban van een half jaar. Maarja nu weer terug. Fuck de haters. De klacht is natuurlijk dat de ban zo lang was.
Geregistreerd in 2008 maar daarvoor al jaren een lurker geweest so RESPECT VOOR LN!
quote:Op woensdag 28 mei 2014 00:03 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ik ben fucking droog ja. jwz hehehe
Ik zit op 15 denk ikquote:
Heyquote:
quote:Op woensdag 28 mei 2014 00:01 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Mij nooit. Doe is beter je best, vetklep.
ok!quote:Op woensdag 28 mei 2014 00:06 schreef chroestjov het volgende:
Trek die beerput maar open, namen en rugnummers wil ik zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |