Dan kwam hij helemaal ripped terug en zou iedereen versteld staan.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 09:42 schreef BlauweTijger het volgende:
Die vetzak heeft zijn ban zelf aangevraagd tot zeker de zomer. Maybe dat die na de zomer terugkomt.
Awww jochie tochquote:
Het een hoeft niet per se een resultaat te zijn van het ander.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 09:48 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Awww jochie tochheb je nog een beetje boos omdat ik je onjuist bejegend hebt
Ja en ik heb gister over Amalia heen gepoept toen ik aan het jongleren was met Jack Sparrow en de steen der wijzen uitkotste over Frodo.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 09:47 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dan kwam hij helemaal ripped terug en zou iedereen versteld staan.
In dezen wel hoor, hij is mooi gepassioneerd bezigquote:Op dinsdag 27 mei 2014 09:50 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Het een hoeft niet per se een resultaat te zijn van het ander.
Verdomme, als dit waar is he!! Wat een onrecht!!quote:Op dinsdag 27 mei 2014 09:57 schreef haan33 het volgende:
Iemand zou 'godverdomme' hebben gezegd en TS zou dat weggehaald hebben.
aangezien de crew een hypocriet zooitje is en vond dat mensen gewoon 'godverdomme' mocht zeggen krijgt hij iedereen over zich heen.
TS ging in discussie, maarja toen yvonne de discussie dreigde te verliezen bande ze hem maar een halfjaar.
TS sterkte en ik zal je steunen!
Goh, je zit er wel mee, he? Arm kind.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 09:51 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
In dezen wel hoor, hij is mooi gepassioneerd bezig
Details newbie. Ken je plek.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 09:46 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Scheelt ook maar louter een maand tussen ons twee. Derhalve heb jij dus geen recht van spreken, gezien het hier over 3 a 4 jaar ging.
awwww madquote:
Godverdomme toch zeker!quote:Op dinsdag 27 mei 2014 09:59 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Verdomme, als dit waar is he!! Wat een onrecht!!
Het is een beetje als posten als een gebande maar dan by proxy.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 10:07 schreef Moira. het volgende:
[..]
Mogen tweets ook al niet meer? Wat is deze?
Kom op, de tweets van iemand die zich niet kan verweren hier posten? Dat mag volgens mij nooit. Maar dit lijkt me verder iets voor de KLB FB.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 10:07 schreef Moira. het volgende:
[..]
Prive info he.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 10:07 schreef Moira. het volgende:
Fushia2 ken ik niet, maar iedereen weet hoe 2NutZ is. Weinig bijzonders verder.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 10:08 schreef jogy het volgende:
Ik ben nu toch wel een beetje benieuwd naar de verwrongen liefde/haat driehoek tussen Moira., 2nutz en Fushia2
Licht eens toe. Alsje, alsjeblieft.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 10:09 schreef Moira. het volgende:
Fushia2 ken ik niet, maar iedereen weet hoe 2NutZ is. Weinig bijzonders verder.
Dit gaat me de pet te bovenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 10:09 schreef jogy het volgende:
[..]
Het is een beetje als posten als een gebande maar dan by proxy.
Aight, zag er alleen geen negatieve belading achter verder. Maar prima tochquote:Op dinsdag 27 mei 2014 10:09 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Kom op, de tweets van iemand die zich niet kan verweren hier posten? Dat mag volgens mij nooit. Maar dit lijkt me verder iets voor de KLB FB.
Dan heeft meneer 2noot toch iets gedaan wat er voor heeft gezorgd dat je zomaar op die mentaal gehandicapte reageert.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 10:09 schreef Moira. het volgende:
[..]
Fushia2 ken ik niet, maar iedereen weet hoe 2NutZ is. Weinig bijzonders verder.
whaha deze dusquote:Op dinsdag 27 mei 2014 07:52 schreef hoink581 het volgende:
En welkom terug LethalNinja. Als een echte dissident ben je gewoon monddood gemaakt!
Hij kan zich prima verweren via twitter!quote:Op dinsdag 27 mei 2014 10:09 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Kom op, de tweets van iemand die zich niet kan verweren hier posten? Dat mag volgens mij nooit. Maar dit lijkt me verder iets voor de KLB FB.
Kom daar maar eens mee op het viva-forum.quote:
Dit iddquote:Op dinsdag 27 mei 2014 10:10 schreef jogy het volgende:
[..]
Dan heeft meneer 2noot toch iets gedaan wat er voor heeft gezorgd dat je zomaar op die mentaal gehandicapte reageert.
Je mag best zelf tweets posten, maar om nou tweets te posten van een gebannde user die zich dus niet kan verweren met de bedoeling om hem zwart te maken vind ik te ver gaan.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 10:10 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dit gaat me de pet te boven
[..]
Aight, zag er alleen geen negatieve belading achter verder. Maar prima toch
Ja, vind ik leuk.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 10:10 schreef jogy het volgende:
[..]
Dan heeft meneer 2noot toch iets gedaan wat er voor heeft gezorgd dat je zomaar op die mentaal gehandicapte reageert.
Crewbashquote:
Gelukkig vind je dat wel fijnquote:Op dinsdag 27 mei 2014 10:11 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dit idddie verdorven 2nutz, oh die retard, niks bijzonders... maar wel blijven happen
Doen we gezellig allebei, toch?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 10:11 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dit idddie verdorven 2nutz, oh die retard, niks bijzonders... maar wel blijven happen
Aightquote:Op dinsdag 27 mei 2014 10:11 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Je mag best zelf tweets posten, maar om nou tweets te posten van een gebannde user die zich dus niet kan verweren met de bedoeling om hem zwart te maken vind ik te ver gaan.
Wie ben jij en waarom stalk je mij? :squote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |