SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
![]()
Lekker sterk middenveldquote:
Perez is wel heel erg goed. heb hem een tijdje gehad op CM, geen idee hoe hij het op CDM zou kunnen doenquote:
Lekker maken. En morgen weer 100k minder hebben aan tax omdat je het weer verkoopt omdat je middenveld overlopen wordt.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 00:59 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Perez is wel heel erg goed. heb hem een tijdje gehad op CM, geen idee hoe hij het op CDM zou kunnen doen
zou zo maar kunnenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 01:00 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Lekker maken. En morgen weer 100k minder hebben aan tax omdat je het weer verkoopt omdat je middenveld overlopen wordt.
Dacht dat Di Maria slecht was int middenquote:
Dit is niet Maver's team.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 01:02 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dacht dat Di Maria slecht was int midden
is ook niet mijn idee maar iemand die heeft het zo staanquote:Op dinsdag 27 mei 2014 01:02 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dacht dat Di Maria slecht was int midden
Maar als er een speler in staat die je slecht vindt is het toch geen leuk team?quote:
wtf is hij ontslagne?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 01:07 schreef Ozz-03 het volgende:
Seedorf had er ook nooit aan moeten beginnen.Met de huidige selectie is er gewoon niet veel mogelijk bij Milan. Er is geen systeem en een beginnende trainer hoort dat niet op te bouwen.
Half jaartje ofzo daar bij de jeugd ja, dus superveel ervaring idd.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 01:19 schreef DutchSL het volgende:
En dan Inzaghi als zijn vervanger, want die heeft ook zo lekker veel ervaring.
Hier ook echt warmquote:Op dinsdag 27 mei 2014 02:03 schreef Zhano het volgende:
Nog geen eens Juni en het is nu al fucking benauwd op mn slaapkamer. Lichte verkoudheid werkt ook niet bevorderlijk
Wel OP-waardigquote:Op dinsdag 27 mei 2014 02:11 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ja lekker dan, nu slaap ik natuurlijk helemaal nooit weer
Ja en ik begrijp geen fuck van het miller orrmodelquote:
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 02:31 schreef Timmy_Turner het volgende:
Iemand hier toevallig die mij dit kan uitleggen?
[ afbeelding ]
Geen idee wat die formule's zijn die ze gebruiken en kan ze ook nergens vinden
Wat upquote:
Nog steeds wakker en moet om half 7 weer opquote:
Baas.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 06:24 schreef Zhano het volgende:
Zo gezegd, zo gedaan. Alvast een goede morgen vanaf station Heerenveen
Waar zeg ik dan dat jij geslapen hebt?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 06:49 schreef Zhano het volgende:
Tussenstuk overgeslagen? Heb niet geslapenGelukkig maar een halve dag vandaag, en dan vanmiddag na 20 minuten Watchdogs op de bank in slaap vallen waarschijnlijk
Oh zou kunnen dat ik wat scherpte misquote:Op dinsdag 27 mei 2014 06:52 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Waar zeg ik dan dat jij geslapen hebt?Rond mijn 20e kon ik dit soort geintjes ook nog wel uithalen, maar inmiddels zou ik dit soort dingen echt slecht trekken
Het jammere van dit soort geintjes is dat je het echt toch weer ergens in moet halen. Vanavond om 11 uur pas geen slapen is echt geen optiequote:Op dinsdag 27 mei 2014 06:59 schreef Zhano het volgende:
[..]
Oh zou kunnen dat ik wat scherpte misBen nu ook helemaal niet moe, maar die dip komt nog wel. Zo eerst maar een dubbele espresso.
Dit. En ik ben verkoudenquote:
Toetsen in comic sansquote:Op dinsdag 27 mei 2014 02:31 schreef Timmy_Turner het volgende:
Iemand hier toevallig die mij dit kan uitleggen?
[ afbeelding ]
Geen idee wat die formule's zijn die ze gebruiken en kan ze ook nergens vinden
Klopt ja. Maar ja, niks aan te doen.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 07:09 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Het jammere van dit soort geintjes is dat je het echt toch weer ergens in moet halen. Vanavond om 11 uur pas geen slapen is echt geen optie
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 18:43 schreef Maver24 het volgende:
vind ik ook. 41212 met LM en RM vind ik al klote spelen laat staan de variant met de CM's
Prachtig weerquote:Op donderdag 22 mei 2014 19:49 schreef Maver24 het volgende:
[..]
maar leuke teams. ik zou zelf alleen nooit voor 41212 gaan
Ben je nu te laat?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 08:18 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ja super slim om even anderhalf uur powernapje te doen.
Verslapen voor het tentamen omdat ik blijkbaar door mijn 4 wekkers heen geslapen ben
Ja begint om half 9 dus kan het tentamen sowieso wel vergeten, je kan max om 9 uur binnen en dat kon ik al niet meer halen.quote:
Het vervelende is wel dat je het tentamen nu niet te zien krijgt. Ik vond het altijd wel fijn om dat te hebben, zodat je een gevoel hebt bij wat ze vragen.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 08:29 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja begint om half 9 dus kan het tentamen sowieso wel vergeten, je kan max om 9 uur binnen en dat kon ik al niet meer halen.
Achja, over een maandje de her, had nou niet echt super geweldig geleerd maar wel wat basis op gedaan voor dan, maar zorgen dat ik de rest haal/heb gehaald dan is een her niet zo'n drama
Ik hoop dat ze die, zoals met de meeste tentamens, nog wel op blackboard zettenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 08:31 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Het vervelende is wel dat je het tentamen nu niet te zien krijgt. Ik vond het altijd wel fijn om dat te hebben, zodat je een gevoel hebt bij wat ze vragen.
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 08:18 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ja super slim om even anderhalf uur powernapje te doen.
Verslapen voor het tentamen omdat ik blijkbaar door mijn 4 wekkers heen geslapen ben
Nou bedankt voor het medelevenquote:
Lekker mixen met een braziliaanse verdediging want dat isniets bij Colombia. En kan heel makkelijk bij dat WK futquote:Op dinsdag 27 mei 2014 09:15 schreef JaafkeEHV het volgende:
Iemand ervaring met een leuk colombiaans elftal??
wil op de WK-FUT met colombia gaan spelen.. liefst iets met falcao,bacca en james
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 09:15 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ik heb ervaring met dit soort shit dus ik voel je pijn
hahhaha ouwe sherlockquote:Op dinsdag 27 mei 2014 07:25 schreef PrideoftheSouth het volgende:
maar leuke teams. ik zou zelf alleen nooit voor 41212 gaan
Tik in werken, dan zie je hem steeds dezelde vraag stellen.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 09:27 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Prachtige tool, zou zonde zijn als ik die onbenut laat
Die staat ook in de bingo.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 09:37 schreef Rijst het volgende:
[..]
Tik in werken, dan zie je hem steeds dezelde vraag stellen.
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 09:37 schreef Rijst het volgende:
[..]
Tik in werken, dan zie je hem steeds dezelde vraag stellen.
Ik denk niet dat Frank naar Milan zal verkassen.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 09:40 schreef Rijst het volgende:
Als Frank weggaat dan mag Seedorf wel nar Ajax toekomen.
Grandescoquote:Op dinsdag 27 mei 2014 09:41 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Frank naar Milan zal verkassen.
Dat is toch ook niet wat Rijst zegt? Hij zou ook naar Engeland kunnen vertrekken.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 09:41 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Frank naar Milan zal verkassen.
Oh, het is nog vroeg.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 09:42 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat is toch ook niet wat Rijst zegt? Hij zou ook naar Engeland kunnen vertrekken.
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 09:50 schreef wieisboos het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)t_gehandicapten.html
Ouwe lurkerquote:Op dinsdag 27 mei 2014 10:07 schreef Fuszy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hele filmpje is gewoon geknipt toch? Wel geinig.
hoezo kan dat heel makkelijk??quote:Op dinsdag 27 mei 2014 09:19 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Lekker mixen met een braziliaanse verdediging want dat isniets bij Colombia. En kan heel makkelijk bij dat WK fut
[..]
Omdat bij die WC FUT spelers van hetzelfde continent al een link met elkaar hebben.quote:
'Zal ik ze even voor je erop zetten?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 10:26 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb vannacht wel wat spelers verkocht.. maar meer dan de helft is niet verkocht. Het is jammer dat ik ze er niet eerder op kan zetten dan wanneer ik thuis ben (16:40 ofzo)
Pics?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 10:23 schreef Timmy_Turner het volgende:
Blergh mijn nieuwe teams spelen echt super kut
Zo is dat! Eindelijk eens Ronaldo, van Persie, Bale en Ibra in een team!quote:Op dinsdag 27 mei 2014 10:31 schreef Confetti het volgende:
Waarom zou je je weer laten beperken tot één land zoals in FUT? Ik ga dik all-star Europa team maken.
quote:
Geluk kun je kopen.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 10:37 schreef Timmy_Turner het volgende:
Hoe weten jullie nu al welke teams jullie willen maken. Gaat toch om pack luck
Mertens moet er echt uit. Veel te slap als centrale man, als wide CAM vind ik het zelfs al kantje boord...quote:Op dinsdag 27 mei 2014 10:36 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maar met Alex Sandro op LB
[ afbeelding ]
Loopt echt niet, ze voelen aan als dikke stront
Formatie is kut.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 10:36 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maar met Alex Sandro op LB
[ afbeelding ]
Loopt echt niet, ze voelen aan als dikke stront
Ja die had ik gratuitquote:Op dinsdag 27 mei 2014 10:39 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Mertens moet er echt uit. Veel te slap als centrale man, als wide CAM vind ik het zelfs al kantje boord...
En misschien moet je met 1 van beide teams een andere formatie proberen.
Zo hoort het ook want met die instelling gaat het hele land naar de klote.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 10:50 schreef Timmy_Turner het volgende:
Begint wel al iets beter te draaien, maar tis hard werken ipv dat het vanzelf gaatHoe dom dat ook klinkt
Standaard toch? Ik vroeg me ook altijd af wat sommige mensen deden. Had je een tentamen van 15 vragen en daar was je in 45 minuten mee klaar, maar er zitten er altijd nog tot de laatste seconde. Die gasten met dyslectie zitten er nog langer.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 10:32 schreef Reemi het volgende:
Drie uur ingeroosterd voor een tentamen en dan is bijna iedereen na een uur al klaar. En voor tentamens waarvoor je wel echt drie uur nodig hebt, roosteren ze twee uur in.
Ja, maar voor wiskundetentamens is 3 uur vaak wel nodig en dan krijgen we er maar 2quote:Op dinsdag 27 mei 2014 10:53 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Standaard toch? Ik vroeg me ook altijd af wat sommige mensen deden. Had je een tentamen van 15 vragen en daar was je in 45 minuten mee klaar, maar er zitten er altijd nog tot de laatste seconde. Die gasten met dyslectie zitten er nog langer.
Nee man, ik wacht nog even wat reviews en dergelijke af. Heb al ergens gelezen dat het hacken na een uur alweer verveeld.quote:
quote:In Watch Dogs is het autorijden ook kut, is er niets te doen in de stad, leeg, saai, etc. Botsingen zijn ook erg raar om te zien. Dus dat wat betreft de vergelijking. Het verhaal heb ik nog niet veel kunnen spelen dus daar kan ik nog niet zoveel over zeggen.
Daar ben ik ook een beetje bang voor, dat het snel verveeld idd. Idee is wel tofquote:Op dinsdag 27 mei 2014 11:08 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Nee man, ik wacht nog even wat reviews en dergelijke af. Heb al ergens gelezen dat het hacken na een uur alweer verveeld.
[..]
*verveeltquote:Op dinsdag 27 mei 2014 11:08 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Nee man, ik wacht nog even wat reviews en dergelijke af. Heb al ergens gelezen dat het hacken na een uur alweer verveeld.
[..]
En het is en blijft een Ubisoft game, die maken altijd wel games waar je min of meer steeds hetzelfde moet uitvoeren.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 11:10 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Daar ben ik ook een beetje bang voor, dat het snel verveeld idd. Idee is wel tof
*verveeltquote:Op dinsdag 27 mei 2014 11:10 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Daar ben ik ook een beetje bang voor, dat het snel verveeld idd. Idee is wel tof
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 11:15 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Het wordt godverredomme echt eens tijd dat je je aanpast Ozz![]()
Ook die spelfout heb ik te lang oogluikend met de mantel der liefde bedekt, maar het loopt inmiddels de spuigaten uit. Ik wil niet dat jonge lurkers hier straks opgroeien met het idee dat die middeleeuwse ziekte ook echt zo geschreven dient te worden. Ergo:quote:Op dinsdag 27 mei 2014 11:21 schreef Zhano het volgende:
Beter gaan jullie niet van tevoren al mijn nieuwe spel afkraken, tyfespaupers.
ninja edit!quote:Op dinsdag 27 mei 2014 11:24 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ook die spelfout heb ik te lang oogluikend met de mantel der liefde bedekt, maar het loopt inmiddels de spuigaten uit. Ik wil niet dat jonge lurkers hier straks opgroeien met het idee dat die middeleeuwse ziekte ook echt zo geschreven dient te worden. Ergo:
* tyfuspaupers.
Fuck youquote:Op dinsdag 27 mei 2014 11:24 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ook die spelfout heb ik te lang oogluikend met de mantel der liefde bedekt, maar het loopt inmiddels de spuigaten uit. Ik wil niet dat jonge lurkers hier straks opgroeien met het idee dat die middeleeuwse ziekte ook echt zo geschreven dient te worden. Ergo:
* tyfuspaupers.
*meneerquote:Op dinsdag 27 mei 2014 11:27 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ah, meer reageert geprikkeld. Zeker te weinig slaap gehad vannacht?
haal je een ps4 alleen voor fifaquote:Op dinsdag 27 mei 2014 11:08 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
[..]
*meneerquote:Op dinsdag 27 mei 2014 11:27 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ja wat kan jou dat schelen?quote:
De verwijzing naar Maver24 niet snappenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 11:24 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
* tyfuspaupers.
Ziet dat er echt zo uit vandaag?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 11:26 schreef DutchSL het volgende:
Vandaag over de Gavia én Stelvio in de Giro, gekke Italianen
Lekker tussen de sneeuwmuren door
[ afbeelding ]
Denken dat ik die verwijzing niet snapquote:Op dinsdag 27 mei 2014 11:28 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
De verwijzing naar Maver24 niet snappen
Op sommige stroken ja (foto was van eergisteren volgens mij), zie je toch wel vaker deze taferelen op de Gavia/Stelvio. Op andere stukken hebben ze het wel beter opgeruimd en het is sowieso alleen maar op de echt grote hoogtes (Gavia en Stelvio beiden 2500+) dat het er zo uit zietquote:Op dinsdag 27 mei 2014 11:29 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ziet dat er echt zo uit vandaag?![]()
En dan moeten ze dat publiek ook nog ergens kwijt? Wat een waanzin
Ik ben het gewoon niet met je eens lieve schatquote:Op dinsdag 27 mei 2014 11:27 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Het zal altijd grappig blijven... Altijd...quote:Op dinsdag 27 mei 2014 11:30 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Denken dat ik die verwijzing niet snap
Nogmaals, het fatsoenlijk opvoeden van de volgende generatie is belangrijker dan een grappige verwijzing die al zo vaak is gebruikt dat het eigenlijk niet meer heel grappig is.
Maar dat wil wat mij betreft niet zeggen dat de liefde voorbij is hoorquote:Op dinsdag 27 mei 2014 11:33 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ik ben het gewoon niet met je eens lieve schat
Profetische woorden. Ik zal het nog eventjes door de vingers zien dan.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 11:33 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Het zal altijd grappig blijven... Altijd...
get a room...quote:Op dinsdag 27 mei 2014 11:36 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Maar dat wil wat mij betreft niet zeggen dat de liefde voorbij is hoor
Dat heeft dus geen zinquote:Op dinsdag 27 mei 2014 11:34 schreef FCsuarez het volgende:
morrie
zoals altijd weer gezellig hier he![]()
nog spannende dingen gebeurd ? vanavond eens puzzelen aan een uber geil WK team
tuurlijk heef da zin stijntje, je moet gewoon meer packs openenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 11:49 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Dat heeft dus geen zinJe moet gewoon kijken wat je uit je pakjes krijgt.
Lastige spelers? Zoals Suarez? Dat is inderdaad een lastig mannetje.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 11:50 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
tuurlijk heef da zin stijntje, je moet gewoon meer packs openenof meer accounts dat je meer kans hebt op de lastige spelers
Hij snapt het concept niet helemaal volgens mij...quote:Op dinsdag 27 mei 2014 11:49 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Dat heeft dus geen zinJe moet gewoon kijken wat je uit je pakjes krijgt.
Dit al gemeld? Vast wel.twitter:SuleyOzturk twitterde op dinsdag 27-05-2014 om 10:23:34Volgens Franse bronnen heeft Yaya Touré in Doha gesproken met Paris Saint-Germain. reageer retweet
Dat gaat tegenvallen denk ikquote:Op dinsdag 27 mei 2014 11:50 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
tuurlijk heef da zin stijntje, je moet gewoon meer packs openenof meer accounts dat je meer kans hebt op de lastige spelers
waarom niet ?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 11:51 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Hij snapt het concept niet helemaal volgens mij...
En dan nog een keer 100M betalen omdat ze schijt hebben aan de regels.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 11:52 schreef StijnDa het volgende:
Dit al gemeld? Vast wel.twitter:SuleyOzturk twitterde op dinsdag 27-05-2014 om 10:23:34Volgens Franse bronnen heeft Yaya Touré in Doha gesproken met Paris Saint-Germain. reageer retweet
Wordt een serieuze CL kandidaat op deze manier. Nog een keer 80 mln voor Touré met contract nog tot 2017Fair Play
[..]
Dat gaat tegenvallen denk ik
En wat heb je daar dan aan als ze untradeable zijn?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 11:52 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
waarom niet ?
bedoel met 17 accounts is de kans toch groot op tenminste 1 goede spelert
Eindelijk een middenveld met Veloso en Meirelesquote:Op dinsdag 27 mei 2014 11:52 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
waarom niet ?
17quote:Op dinsdag 27 mei 2014 11:52 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
waarom niet ?
Ik denk eerlijk gezegd niet dat er 80 miljoen neergelegd gaat worden van iemand van 31. Hoe goed hij ook isquote:Op dinsdag 27 mei 2014 11:52 schreef StijnDa het volgende:
Wordt een serieuze CL kandidaat op deze manier. Nog een keer 80 mln voor Touré met contract nog tot 2017Fair Play
[..]
Dat gaat tegenvallen denk ik
Ja maar je hebt geen transfers dus dan kan je toch ook geen team bouwen..quote:Op dinsdag 27 mei 2014 11:52 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
waarom niet ?
Dat zal die oliesheiken aan hun kont roesten hoe oud hij is.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 11:54 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Ik denk eerlijk gezegd niet dat er 80 miljoen neergelegd gaat worden van iemand van 31. Hoe goed hij ook is
Grove schattingquote:Op dinsdag 27 mei 2014 11:54 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Ik denk eerlijk gezegd niet dat er 80 miljoen neergelegd gaat worden van iemand van 31. Hoe goed hij ook is
wat is er mis met 17 accounts hebbenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 11:54 schreef StijnDa het volgende:
[..]
17![]()
![]()
![]()
Ja, dan heb je er 1, en dan kan je nog niet traden, dus de rest is random wat je krijgt op dat account. Plus dat je dan op verschillende accounts gewoon FUT en WC FUT speelt, ivm gratis pakjes die je krijgt op FUT als je een WC FUT pakje koopt enzo. Gewoon erg onhandig allemaal.
In dat soort gevallen moet je juist dat formulier invullenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 12:00 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Mensen die een deuk in je auto smijten met hun deur ( een afgeragte Kadet uit de jaren 80 ) en dan zeggen het valt wel mee toch en we hoeven toch geen schade formulier in te vullen.
Gewoon doen.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 12:00 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Mensen die een deuk in je auto smijten met hun deur ( een afgeragte Kadet uit de jaren 80 ) en dan zeggen het valt wel mee toch en we hoeven toch geen schade formulier in te vullen.
quote:ManUnited wil Martins Indi en Clasie voor 37 miljoen
Louis van Gaal zou volgens The Daily Express de Feyenoorder Bruno Martins Indi en Jordy Clasie naar Manchester United willen halen. De Engelse topclub zou 37 miljoen euro over hebben voor de twee internationals van Oranje. Beide spelers hebben in Rotterdam nog een doorlopend contract tot 2016.
Jep. Zal wel schadeclaim nummer 100 worden voor haar.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 12:01 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
In dat soort gevallen moet je juist dat formulier invullen
Van Gaal heeft de missie op zich genomen om Feyenoord weer gezond te krijgen.quote:
Ik zou dan echt een standbeeld van de bondscoach naast de Kuip plaatsen.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 12:03 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Van Gaal heeft de missie op zich genomen om Feyenoord weer gezond te krijgen.
neequote:Op dinsdag 27 mei 2014 12:05 schreef Dylan98 het volgende:
Is Fifa14 voor ps4 het geld waard, als je Fifa14 ook al op de ps3 hebt?
En toch gewoon kopen.quote:
Voor 65e bij de mediamarkt in plaats van 55e via internet omdat ik niet een dag kon wachten op de bestelling.quote:
Mensen die nu Voe pas ontdekken.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 12:05 schreef ThadCastle het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)ctie_zien._ofzo.html
Zhano en DS2 fap
Ach het kan erger, 50 euro extra betalen voor je PS4 omdat je anders een week geen FIFA kunt spelen.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 12:08 schreef Confetti het volgende:
[..]
Voor 65e bij de mediamarkt in plaats van 55e via internet omdat ik niet een dag kon wachten op de bestelling.
Nu is ze boven de 18.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 12:10 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Mensen die nu Voe pas ontdekken.Die was op FOK! 5 jaar terug al oud nieuws.
Maar wel lekker ja.
Ik heb haar als fobofoto.
Wanneer gaat ze porno doen?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 12:10 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nu is ze boven de 18.
En ik had haar als UI maar nu niet meer.
Zhano en DS2 hebben/hadden die UI ook al een tijd, daarom postte ik hetquote:Op dinsdag 27 mei 2014 12:10 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Mensen die nu Voe pas ontdekken.Die was op FOK! 5 jaar terug al oud nieuws.
Maar wel lekker ja.
Ik heb haar als fobofoto.
Niet geinteresseerd in Kroos en Fabregas, maar wel in deze 2quote:Op dinsdag 27 mei 2014 12:09 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Tabloids.
http://www.express.co.uk/(...)d-Bruno-Martins-Indi
omdat ze nu 18 is?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 12:10 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nu is ze boven de 18.
En ik had haar als UI maar nu niet meer.
yup, maar om daar nou zo openlijk voor uit te komenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 12:17 schreef Jorwol het volgende:
[..]
DS2 houdt meer van minderjarig, weet je toch
Dat is ie zelf toch ook, niks mis mee. Of DS2 moet zo'n milfhunter zijn.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 12:17 schreef Jorwol het volgende:
[..]
DS2 houdt meer van minderjarig, weet je toch
Haha, ik kan hem ook wel 2e hands kopen voor 35,- maar wil hem eigenlijk zo snel mogelijk aangezien ik vandaag mn ps4 krijgquote:Op dinsdag 27 mei 2014 12:08 schreef Confetti het volgende:
[..]
Voor 65e bij de mediamarkt in plaats van 55e via internet omdat ik niet een dag kon wachten op de bestelling.
Al die spelers die je voor minder verkoopt dan dat je inkocht vertel je niet, zo kan ik ook een verkeerd beeld scheppenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 12:34 schreef Maver24 het volgende:
TOTS Hulk gister voor 400k gekocht, nu verkocht voor 480k. das pas zaken doen
is niet voor gekomen de laatste tijd. MOTM Di maria ook voor 100k meer verkocht dus dat schiet lekker opquote:Op dinsdag 27 mei 2014 12:36 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Al die spelers die je voor minder verkoopt dan dat je inkocht vertel je niet, zo kan ik ook een verkeerd beeld scheppen
iedereen post hier toch alleen zijn goede pullsquote:Op dinsdag 27 mei 2014 12:36 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Al die spelers die je voor minder verkoopt dan dat je inkocht vertel je niet, zo kan ik ook een verkeerd beeld scheppen
Lees onder jequote:Op dinsdag 27 mei 2014 12:45 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
iedereen post hier toch alleen zijn goede pullstrapz schept ook een beeld dat hij lettelijk TOTS na TOTS pulled
Helaas zul je nooit meer terug kunnen traden om je verliezen te dekken.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 12:38 schreef Maver24 het volgende:
[..]
is niet voor gekomen de laatste tijd. MOTM Di maria ook voor 100k meer verkocht dus dat schiet lekker op
Geen goeie non-shiny silvers?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 12:45 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ik heb nu denk ik het slechtste 15k pack ooit. Alleen non shiny golds en silvers en hoogste rating is 77
Doe ik ookquote:Op dinsdag 27 mei 2014 12:45 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
iedereen post hier toch alleen zijn goede pullstrapz schept ook een beeld dat hij lettelijk TOTS na TOTS pulled
Nee een cb met 57 pace dan witte het welquote:
Die Marquez is ook een non-shiny CB met weinig pace en DS2 zit hier steeds te verkondigen dat hij die voor weet-ik-veel-hoeveel verkoopt.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 12:53 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nee een cb met 57 pace dan witte het wel
Dat is de enige uitzondering.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 12:59 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Die Marquez is ook een non-shiny CB met weinig pace en DS2 zit hier steeds te verkondigen dat hij die voor weet-ik-veel-hoeveel verkoopt.
Ex-Barca en nog steeds international van Mexico.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:01 schreef DutchSL het volgende:
Waarom is hij zo duur dan, kan hij ver ingooien?
Ik had me verslapenquote:
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:11 schreef DuTank het volgende:
Iemand ervaring met TOTS Bedimo? Zijn stats zien er wel prima uit
Sowieso de beste LB uit de Ligue 1, dus ja, waarom niet?
Kutventquote:
Waar slaat deze vijandige houding nou ineens opquote:
Ah balen. Heb tentamen wel gezien en had me wel aardig gelegen maar weet ook niet of het voldoende was. Veel uit de WC's en niet uit de tentamens die ik geoefend hadquote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:13 schreef Kamikazie het volgende:
Mwauh ik ga ook voor die van 30 juni vrees ik, met klein beetje geluk heb ik er misschien een 6je uit kunnen slepen maar ben bang van niet
Ik heb helemaal geen vijandige houding; ik vind het gewoon grappig, dat Kami heel naief vraagt hoe het bij jou was verlopen. Ik lach helemaal niet over jouw gevalletje van pure pech, ik zou niet durven. Jij begint daarentegen begint direct te schelden omdat je je aangevallen voelt, dat zou ik dus nooit doenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:14 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Waar slaat deze vijandige houding nou ineens opEen beetje mij uitlachen voor een noodlottig ongeluk en vervolgens ook dat nog op het grotere geheel betrekken.
[..]
Pots was gewoon een nerdje die nog door zijn moeder werd wakkergemaaktquote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:15 schreef Kamikazie het volgende:
Haha je verslapen voor een tt moet je minstens een keer gebeuren.
EA houdt van negers, dus die zijn altijd OP.quote:
Ja, en toch nee!quote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:16 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen vijandige houding; ik vind het gewoon grappig, dat Kami heel naief vraagt hoe het bij jou was verlopen. Ik lach helemaal niet over jouw gevalletje van pure pech, ik zou niet durven. Jij begint daarentegen begint direct te schelden omdat je je aangevallen voelt, dat zou ik dus nooit doen
nog steeds waarschijnlijk, met z'n gebroken nachtenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:17 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Pots was gewoon een nerdje die nog door zijn moeder werd wakkergemaakt
Ach, ik heb in elk geval geen rare prestatieverhogende middelen nodig om me voor een tentamen te preparenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:17 schreef DuTank het volgende:
[..]
nog steeds waarschijnlijk, met z'n gebroken nachten
Ik ook niet. Of gaat dit over Timmy met zijn kapotte Nespresso apparaat?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:19 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ach, ik heb in elk geval geen rare prestatieverhogende middelen nodig om me voor een tentamen te preparen
Ah, dan heb ik het misschien mis. Het beeld dat ik bij jou heb is namelijk dat je bij het minste of geringste je dealer belt.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:21 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik ook niet. Of gaat dit over Timmy met zijn kapotte Nespresso apparaat?
xDquote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:25 schreef Toefjes het volgende:
Haha turner mist tentamen omdat hij zich nog een keer om wilde draaien![]()
LOL, omdraaien, turnen, turner snap je?
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:25 schreef Toefjes het volgende:
Haha turner mist tentamen omdat hij zich nog een keer om wilde draaien![]()
LOL, omdraaien, turnen, turner snap je?
Ik gebruik alleen op feesten/festivals.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:22 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ah, dan heb ik het misschien mis. Het beeld dat ik bij jou heb is namelijk dat je bij het minste of geringste je dealer belt.
Dan is dat beeld bij deze bijgesteldquote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:29 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik gebruik alleen op feesten/festivals.
Zal dutank vast heel blij mee zijn.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:30 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dan is dat beeld bij deze bijgesteld
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:30 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dan is dat beeld bij deze bijgesteld
Het beeld dat de meeste mensen hebben van drugsgebruikers is dat ze denken dat het junkies zijn ofzo. Mijn ouders zagen mij al helemaal liggen in een steegje met een spuit in mijn arm. Maar ik heb laten zien dat ik mijn drugsgebruik prima in de hand heb, zeker als ik dat vergelijk met vrienden of mensen die ik ken van feesten.quote:
Wat zullen ze trots op je zijnquote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:37 schreef DuTank het volgende:
[..]
[..]
Het beeld dat de meeste mensen hebben van drugsgebruikers is dat ze denken dat het junkies zijn ofzo. Mijn ouders zagen mij al helemaal liggen in een steegje met een spuit in mijn arm. Maar ik heb laten zien dat ik mijn drugsgebruik prima in de hand heb, zeker als ik dat vergelijk met vrienden of mensen die ik ken van feesten.
Nicequote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:39 schreef DutchSL het volgende:
Giro uitzending begint nu op de Belg voor wie het interesseert, prachtige beelden.
Misschien heeft dat niks te maken met hun kwaliteit, maar met het feit dat de telefoon app bij velen niet werkt.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:38 schreef WezepAFCA het volgende:
Volgens mij weet iedereen dat TOTS Immobile en Cerci ruk zijn, want ik krijg ze nu al uren niet verkocht, zelfs 5k onder de laagste BIN
Ik zal het moeten doen met 5 minuutjes in Studio Sport vanavondquote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:39 schreef DutchSL het volgende:
Giro uitzending begint nu op de Belg voor wie het interesseert, prachtige beelden.
Zolang mensen die dingen roepen terwijl ze zelf niet zonder een biertje kunnen in de kroeg: lekker laten babbelenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:37 schreef DuTank het volgende:
[..]
[..]
Het beeld dat de meeste mensen hebben van drugsgebruikers is dat ze denken dat het junkies zijn ofzo. Mijn ouders zagen mij al helemaal liggen in een steegje met een spuit in mijn arm. Maar ik heb laten zien dat ik mijn drugsgebruik prima in de hand heb, zeker als ik dat vergelijk met vrienden of mensen die ik ken van feesten.
Hier een streamquote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:41 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik zal het moeten doen met 5 minuutjes in Studio Sport vanavond
Zo meteen in overlegquote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:44 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Hier een stream
http://www.hahabar.com/20(...)7dc429.67306403.html
Maar goed, sportief is het nog niet heel enerverend. Wat Colombiaantjes rijden voor de bergpunten nu licht vooruit.
Dat zijn ze zeker. Sinds ze erachter zijn gekomen, is het ook wat gezelliger thuis enzo. Misschien weten ze nu wat er mis is met me....quote:
Waarom? Het zijn geen mietjes.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:47 schreef Timmy_Turner het volgende:
Achterlijk dat ze dit uberhaupt door laten gaan
Ik neem aan dat TT niet doelt op de temperatuur maar meer het gevaar van uitglijden etc?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:49 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Waarom? Het zijn geen mietjes.
Vorig jaar was het te erg (en werd de rit afgelast), maar hier kun je gewoon fietsen hoor. In Paris-Nice reden ze een paar jaar geleden zelfs nog bij -10 naar boven op zo'n Franse klim.
De sneeuw is net zo hoog als de renners, dat zijn geen omstandigheden om te fietsen vind ik.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:49 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Waarom? Het zijn geen mietjes.
Vorig jaar was het te erg (en werd de rit afgelast), maar hier kun je gewoon fietsen hoor. In Paris-Nice reden ze een paar jaar geleden zelfs nog bij -10 naar boven op zo'n Franse klim.
Dan is het al helemaal niet nodig, want natte afdalingen doen ze zo vaak.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:50 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ik neem aan dat TT niet doelt op de temperatuur maar meer het gevaar van uitglijden etc?
Sporters gebruiken doping omdat ze beter willen zijn dan een ander, niet omdat een weg te glad is of het te koud is, daar helpt geen doping tegen. De 100m hardlopen is toch ook niet te zwaar.. wordt ook volop doping gebruikt.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:50 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
De sneeuw is net zo hoog als de renners, dat zijn geen omstandigheden om te fietsen vind ik.
En we moeten het toch menselijk houden anders grijpen ze helemaal weer aan de pillekes en spuitkes
Uithoudingsvermogen/conditie (dmv. bijv. meer rode bloedlichaampjes) vergroten. Hoe zwaarder de omstandigheden hoe meer uithoudingsvermogen en conditie je nodig hebt.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:53 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Sporters gebruiken doping omdat ze beter willen zijn dan een ander, niet omdat een weg te glad is of het te koud is, daar helpt geen doping tegen. De 100m hardlopen is toch ook niet te zwaar.. wordt ook volop doping gebruikt.
Dit is dus niet waar. Hoe zwaarder de omstandigheden, hoe minder hard er collectief wordt gereden.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:54 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Uithoudingsvermogen/conditie (dmv. bijv. meer rode bloedlichaampjes) vergroten. Hoe zwaarder de omstandigheden hoe meer uithoudingsvermogen en conditie je nodig hebt.
Die commentatoren zitten elk jaar te zeiken op de Giro dat het te gek is. Volgende week op de Zoncolan gaan ze weer roepen dat het te steil is.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:53 schreef Timmy_Turner het volgende:
De commentator is het lekker met mij eens
Het gaat om de gedachtengang van een renner.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:54 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Uithoudingsvermogen/conditie (dmv. bijv. meer rode bloedlichaampjes) vergroten. Hoe zwaarder de omstandigheden hoe meer uithoudingsvermogen en conditie je nodig hebt.
Wat een vergelijking ookHele andere doping bij het wielrennen als bij het hardlopen.
Ik heb daar Apple TV voor.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:55 schreef StijnDa het volgende:
Iemand verstand van muziek streaming apparaten?
Ik zoek iets wat het geluid van mijn laptop kan streamen naar mijn stereo die geen internet heeft . Via een wifi netwerk lijkt me, mijn laptop heeft geen bluetooth.
Niet te duur.
Iemand een idee? Ik word gek van alle apparaten die ik tegenkom en net niet helemaal zijn wat ik zoek.
Dit. Als je verklaringen van dopingzondaars hoort, is altijd het argument "dat anderen ineens zo hard reden, en ze het dus nodig hadden om bij te blijven". Ik heb nog nooit een dopingzondaar gehoord die het wijt aan het feit dat het onderweg zulk slecht weer was.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:56 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Het gaat om de gedachtengang van een renner.
Er is geen enkele renner, maar dan ook echt 0, die normaal geen doping zou nemen, maar dan wel doping zou willen nemen omdat het vandaag toevallig te koud zou zijn en het niet gedaan zou hebben als er vandaag een makkelijkere bergrit was geweest. Wat een onzin.
Okequote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:58 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dit. Als je verklaringen van dopingzondaars hoort, is altijd het argument "dat anderen ineens zo hard reden, en ze het dus nodig hadden om bij te blijven". Ik heb nog nooit een dopingzondaar gehoord die het wijt aan het feit dat het onderweg zulk slecht weer was.
In al mijn bevlogenheid typ ik soms te snel, en ik lees het pas na als ik het al gepost hebquote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:59 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ja vuile editer
Volgende keer maak ik een screenshot, ik zal je hebben.
Alleen zijn daar niet complete top 10's geschrapt, in tegenstelling tot het wielrennen. Of de overige sporters zijn gewoon iets slimmer dan wielrenners.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:53 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Sporters gebruiken doping omdat ze beter willen zijn dan een ander, niet omdat een weg te glad is of het te koud is, daar helpt geen doping tegen. De 100m hardlopen is toch ook niet te zwaar.. wordt ook volop doping gebruikt.
Als je andere spullen van Apple hebt, is het wel ideaalquote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:57 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ja, zoiets, maar dan niet voor 100+euri
Het is leuk jou te verbeteren omdat je zelf vaak de grammar nazi uithangt.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:00 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
In al mijn bevlogenheid typ ik soms te snel, en ik lees het pas na als ik het al gepost heb
Minder hard ja, maar dan kan het toch nog wel een zwaardere aanslag op een lichaam zijn dan wanneer ze harder rijden bij normaal weer.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:55 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dit is dus niet waar. Hoe zwaarder de omstandigheden, hoe minder hard er collectief wordt gereden.
Dat het niet de directe reden is betekent niet dat het niet een van de redenen is.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:56 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Het gaat om de gedachtengang van een renner.
Er is geen enkele renner, maar dan ook echt 0, die normaal geen doping zou nemen, maar dan wel doping zou willen nemen omdat het vandaag toevallig te koud zou zijn en het niet gedaan zou hebben als er vandaag een makkelijkere bergrit was geweest. Wat een onzin.
Kan, maar hoeft niet.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:02 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Minder hard ja, maar dan kan het toch nog wel een zwaardere aanslag op een lichaam zijn dan wanneer ze harder rijden bij normaal weer.
Your argument is invalid
Als de hele set van de vrachtwagen is gevallen misschien, anders is het niets voor de meeste studentenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:01 schreef DuTank het volgende:
[..]
Als je andere spullen van Apple hebt, is het wel ideaal
Kan, maar hoeft niet.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:02 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Kan, maar hoeft niet.
So, yours as well.
Niet relevant voor de discussie.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:00 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Alleen zijn daar niet complete top 10's geschrapt, in tegenstelling tot het wielrennen. Of de overige sporters zijn gewoon iets slimmer dan wielrenners.
De jaren Armstrong wellicht? Is bar weinig over van de top 10's. Zal er wel 1 of 2 naast zitten, 8 van de 10 dan.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:07 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Niet relevant voor de discussie.
En in welke wielerkoers is de top 10 geschrapt dan, ik kan er geen enkele bedenken. De top 3 ook niet overigens...
Ik zit hier niet om de atletiek zwart te maken, maar er zijn er echt heel veel grote namen betrpat de afgelopen jaren hoor. Tijdje terug nog 5 Jamaicanen in één keer.
Armstrong is geschrapt. Verder staat er in al die jaren gewoon een nummer 2 t/m nummer 10.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:12 schreef Toefjes het volgende:
[..]
De jaren Armstrong wellicht? Is bar weinig over van de top 10's. Zal er wel 1 of 2 naast zitten, 8 van de 10 dan.
Klein nuanceverschil is dat mensen met een tour 3 weken lang alles volgen, meeleven. En achteraf horen hoe ze in de maling zijn genomen.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:13 schreef Grandesco het volgende:
Wielrennen is gewoon een kutsport.
Confirmed.
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:15 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Klein nuanceverschil is dat mensen met een tour 3 weken lang alles volgen, meeleven. En achteraf horen hoe ze in de maling zijn genomen.
Bij de 100 meter duurt het 10 seconden.
Apple TV icm met een Macbookquote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:01 schreef DuTank het volgende:
[..]
Als je andere spullen van Apple hebt, is het wel ideaal
Boycotten om niet te kijken.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:15 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Klein nuanceverschil is dat mensen met een tour 3 weken lang alles volgen, meeleven. En achteraf horen hoe ze in de maling zijn genomen.
Bij de 100 meter duurt het 10 seconden.
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:18 schreef DutchSL het volgende:
Dat gevoel van in de maling genomen te zijn duurt ook maar even en dan ga je weer verder met de orde van de dag en volgend jaar staan er weer andere renners klaar om je drie weken te belazeren.
Zelfde mechanisme als met vrouwen eigenlijkquote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:18 schreef DutchSL het volgende:
Dat gevoel van in de maling genomen te zijn duurt ook maar even en dan ga je weer verder met de orde van de dag en volgend jaar staan er weer andere renners klaar om je drie weken te vermaken.
Ze belazeren elkaar en de sponsors misschien, maar mij persoonlijk niet hoor. Ik wil gewoon mooie sport zien.quote:
Kun je net zo goed naar buiten kijken... mensen die fietsen.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:21 schreef el-blanchito het volgende:
Ik vind wielrennen niet tof om te zien. Veel te langdradig voor mij
Ik vergeet soms wel eens dat ik gewoon een verwend kkjong ben.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:04 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Als de hele set van de vrachtwagen is gevallen misschien, anders is het niets voor de meeste studenten
Uiteindelijk is de sprint wel tof om te zien, of misschien een valpartij maar verder zie ik de lol er niet van inquote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:23 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Kun je net zo goed naar buiten kijken... mensen die fietsen.
Tja, zo kun je alles wel kapot redeneren. Als ik op mijn kamer uit het raam kijk kan ik ook bijna elke dag naar naar mensen die voetballen kijken.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:23 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Idd, het wielrennen van vandaag op die vreselijke bergen met veel sneeuw en regen is hetzelfde als wonen in Limburg.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:23 schreef Grandesco het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:25 schreef Toefjes het volgende:
Op een hd tv vind ik de helicopter shots in de tour de france wel erg mooi
Precies.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:26 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Idd, het wielrennen van vandaag op die vreselijke bergen met veel sneeuw en regen is hetzelfde als wonen in Limburg.
Jezelf onnodig mishandelen met ergens zijn terwijl je ook naar veel betere plekken kunt gaan
Jammer alleen van dat irritante geluid wat je daar overal hoortquote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:29 schreef DutchSL het volgende:
Zuid Limburg is het mooiste gebied van Nederland, ik zou daar veel liever wonen dan in de Randstad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |