SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
![]()
Lekker sterk middenveldquote:
Perez is wel heel erg goed. heb hem een tijdje gehad op CM, geen idee hoe hij het op CDM zou kunnen doenquote:
Lekker maken. En morgen weer 100k minder hebben aan tax omdat je het weer verkoopt omdat je middenveld overlopen wordt.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 00:59 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Perez is wel heel erg goed. heb hem een tijdje gehad op CM, geen idee hoe hij het op CDM zou kunnen doen
zou zo maar kunnenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 01:00 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Lekker maken. En morgen weer 100k minder hebben aan tax omdat je het weer verkoopt omdat je middenveld overlopen wordt.
Dacht dat Di Maria slecht was int middenquote:
Dit is niet Maver's team.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 01:02 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dacht dat Di Maria slecht was int midden
is ook niet mijn idee maar iemand die heeft het zo staanquote:Op dinsdag 27 mei 2014 01:02 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dacht dat Di Maria slecht was int midden
Maar als er een speler in staat die je slecht vindt is het toch geen leuk team?quote:
wtf is hij ontslagne?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 01:07 schreef Ozz-03 het volgende:
Seedorf had er ook nooit aan moeten beginnen.Met de huidige selectie is er gewoon niet veel mogelijk bij Milan. Er is geen systeem en een beginnende trainer hoort dat niet op te bouwen.
Half jaartje ofzo daar bij de jeugd ja, dus superveel ervaring idd.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 01:19 schreef DutchSL het volgende:
En dan Inzaghi als zijn vervanger, want die heeft ook zo lekker veel ervaring.
Hier ook echt warmquote:Op dinsdag 27 mei 2014 02:03 schreef Zhano het volgende:
Nog geen eens Juni en het is nu al fucking benauwd op mn slaapkamer. Lichte verkoudheid werkt ook niet bevorderlijk
Wel OP-waardigquote:Op dinsdag 27 mei 2014 02:11 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ja lekker dan, nu slaap ik natuurlijk helemaal nooit weer
Ja en ik begrijp geen fuck van het miller orrmodelquote:
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 02:31 schreef Timmy_Turner het volgende:
Iemand hier toevallig die mij dit kan uitleggen?
[ afbeelding ]
Geen idee wat die formule's zijn die ze gebruiken en kan ze ook nergens vinden
Wat upquote:
Nog steeds wakker en moet om half 7 weer opquote:
Baas.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 06:24 schreef Zhano het volgende:
Zo gezegd, zo gedaan. Alvast een goede morgen vanaf station Heerenveen
Waar zeg ik dan dat jij geslapen hebt?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 06:49 schreef Zhano het volgende:
Tussenstuk overgeslagen? Heb niet geslapenGelukkig maar een halve dag vandaag, en dan vanmiddag na 20 minuten Watchdogs op de bank in slaap vallen waarschijnlijk
Oh zou kunnen dat ik wat scherpte misquote:Op dinsdag 27 mei 2014 06:52 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Waar zeg ik dan dat jij geslapen hebt?Rond mijn 20e kon ik dit soort geintjes ook nog wel uithalen, maar inmiddels zou ik dit soort dingen echt slecht trekken
Het jammere van dit soort geintjes is dat je het echt toch weer ergens in moet halen. Vanavond om 11 uur pas geen slapen is echt geen optiequote:Op dinsdag 27 mei 2014 06:59 schreef Zhano het volgende:
[..]
Oh zou kunnen dat ik wat scherpte misBen nu ook helemaal niet moe, maar die dip komt nog wel. Zo eerst maar een dubbele espresso.
Dit. En ik ben verkoudenquote:
Toetsen in comic sansquote:Op dinsdag 27 mei 2014 02:31 schreef Timmy_Turner het volgende:
Iemand hier toevallig die mij dit kan uitleggen?
[ afbeelding ]
Geen idee wat die formule's zijn die ze gebruiken en kan ze ook nergens vinden
Klopt ja. Maar ja, niks aan te doen.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 07:09 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Het jammere van dit soort geintjes is dat je het echt toch weer ergens in moet halen. Vanavond om 11 uur pas geen slapen is echt geen optie
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 18:43 schreef Maver24 het volgende:
vind ik ook. 41212 met LM en RM vind ik al klote spelen laat staan de variant met de CM's
Prachtig weerquote:Op donderdag 22 mei 2014 19:49 schreef Maver24 het volgende:
[..]
maar leuke teams. ik zou zelf alleen nooit voor 41212 gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |