SPOILER: Klik hier om de kickass jingle te luisteren.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
0101001001101001011001110110100001110100001011100010111000101110quote:
xDquote:Op dinsdag 27 mei 2014 00:31 schreef wietparkiet het volgende:
010001100100110000100000011011100110100101100011011010000111010000100000011001110110000101111001011100110111010001100101001000000110111001101001011000110110100001110100
Hier gebruik ik wel een converter voor maar ik kan wel binair tellenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 00:31 schreef Sardu het volgende:
[..]
0101001001101001011001110110100001110100001011100010111000101110
zo elitair dit weerquote:Op dinsdag 27 mei 2014 00:31 schreef RockNijntje het volgende:
Programmeertalen zijn de talen van de moderne samenleving.
Ik ben trots op je.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 00:31 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Hier gebruik ik wel een converter voor maar ik kan wel binair tellen
heb jij dit gemaaktquote:Op dinsdag 27 mei 2014 00:33 schreef RockNijntje het volgende:
Maar ik ben doomed want ik kan niks serieus maken.
"Oh ik moet echt eens met HTML5 canvas gaan werken"
http://kaboutermetgitaar.0fees.net/kabouter.html
Nare bijwerking is dat.quote:
Ja.quote:
De waarde die mensen hechten aan mijn woorden.quote:
hahquote:Op dinsdag 27 mei 2014 00:36 schreef RockNijntje het volgende:
En ik kan niet meer op mijn FTP komen.
Heeeuj.
Goeie outfits wel. Mijn Governor uit Tropico draagt hetzelfde.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 00:33 schreef RockNijntje het volgende:
Maar ik ben doomed want ik kan niks serieus maken.
"Oh ik moet echt eens met HTML5 canvas gaan werken"
http://kaboutermetgitaar.0fees.net/kabouter.html
Hij stalkt me sinds die ONZ meet.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 00:38 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
had het meer over jou en fl
jullie doen wel erg apart tegen elkaar
De vonk sloeg over toen SV tussen de flessen lag?quote:
In de trein kwam hij al naast me zittenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 00:40 schreef Sardu het volgende:
[..]
De vonk sloeg over toen SV tussen de flessen lag?
Dat heeft grote consequentischquote:Op dinsdag 27 mei 2014 00:40 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Gewoon aangifte doen dan
kan gewoon
Tjah... Ik pak altijd zo'n autistenstoel of ga in het gangpad zitten met mijn tas op de stoel naast me.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 00:40 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
In de trein kwam hij al naast me zitten.
Was jij dat meisje met de muts op en een rugtas?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 00:40 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
In de trein kwam hij al naast me zitten.
Dat was toch een rugtas met een gezichtje erop?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 00:43 schreef klawie het volgende:
[..]
Was jij dat meisje met de muts op en een rugtas?
Ja.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 00:43 schreef klawie het volgende:
[..]
Was jij dat meisje met de muts op en een rugtas?
Pfff, ik ben sneller dan mijn eigen schaduw.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!
Probeer jongleren onder de knie te krijgen.quote:
BlueJeans. Maar dat komt meer omdat ik binnen 5 minuten na arriveren al een sneer van d'r kreeg.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 00:47 schreef klawie het volgende:
[..]
Moest hard nadenken kom me nl na ama en moira geen dames meer herineren
Die ben ik volgens mij mis gelopen is was ook binnen 15 min weer wegquote:Op dinsdag 27 mei 2014 00:48 schreef Sardu het volgende:
[..]
BlueJeans. Maar dat komt meer omdat ik binnen 5 minuten na arriveren al een sneer van d'r kreeg.
Creatief brein ben je.quote:
Ik heb ook alleen jouw spareribs zien liggen. Ik was eerst een rondje Zwolle aan het lopen.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 00:49 schreef klawie het volgende:
[..]
Die ben ik volgens mij mis gelopen is was ook binnen 15 min weer weg
Midlife crisis en je kijkt terug op de tijd dat het nog dolvijn was?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 00:52 schreef RockNijntje het volgende:
Ok waarom post ik hier mijn leef van toen ik 14/15 was.
Oh die maakte ik trouwens toen ik 17 wasquote:Op dinsdag 27 mei 2014 00:53 schreef Sardu het volgende:
[..]
Midlife crisis en je kijkt terug op de tijd dat het nog dolvijn was?
Zwolle is geen kut aanquote:Op dinsdag 27 mei 2014 00:50 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik heb ook alleen jouw spareribs zien liggen. Ik was eerst een rondje Zwolle aan het lopen.
quote:
quote:Lang, lang geleden gebeurde er iets wat iedereen zich tot op de dag van vandaag nog herinnert: peter r de vries werd geboren. peter r de vries groeide op in een bosrijke omgeving in Oost-brabant. Daar leerde peter r de vries de kunsten van het batsen, wat in het latere leven nog goed van pas zou komen. Een aantal jaren later slaagde peter r de vries aan de School der batsen en koos batsen als beroep. peter r de vries vermaakte zich goed met het batsen en het verdiende ook nog eens goed. Verder reed peter r de vries vaak met een fiets door smalle steegjes, al zwaaiend met een dildo. Een aantal jaren later kwam peter r de vries op deze manier een koraalrif tegen. Het was liefde op het eerste gezicht. peter r de vries was nog nooit zo verliefd geweest. Gelukkig voor peter r de vries was de liefde wederzijds. Ze doken de bosjes in en trouwden daarna meteen omdat peter r de vries zwanger was geworden en dat mag natuurlijk niet. Negen maanden later werden er veertien marokkanen geboren uit peter r de vries. Zoveel gejank had peter r de vries nog nooit gehoord. peter r de vries ging weer fietsen, inclusief dildo uiteraard. Toen zag peter r de vries een regenboog en volgde die. Aan het einde van de regenboog bleek echter geen pot met goud te staan, de regenboog leidde naar de marokkanen van peter r de vries. peter r de vries kon er niet meer tegen en reed stug verder inclusief dildo. Karma. peter r de vries bereikte het einde van de wereld en verloor het evenwicht. peter r de vries viel van de aarde af. Tot dusver is er niets meer van peter r de vries vernomen. We gaan vanuit dat peter r de vries niet meer bij ons is. R.I.P. peter r de vries, het ga je goed en we hopen dat alles daar beter is, zonder je marokkanen.
Zwaar gebrek aan supermarkten op plekken waar ik langs ben gelopen.quote:
fijn dat je me al zo goed kent grquote:Op dinsdag 27 mei 2014 00:55 schreef RockNijntje het volgende:
Freek al jouw antwoorden zijn zo voorspelbaar behalve koraalrif.
Ik kan er anders vrij weinig mee.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 00:55 schreef RockNijntje het volgende:
Freek al jouw antwoorden zijn zo voorspelbaar behalve koraalrif.
Aan meer hoor bv een goeie shoarma tentquote:Op dinsdag 27 mei 2014 00:54 schreef Sardu het volgende:
[..]
Zwaar gebrek aan supermarkten op plekken waar ik langs ben gelopen.
oh oh de referenties die hier in staan.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 00:57 schreef RockNijntje het volgende:
Lang, lang geleden gebeurde er iets wat iedereen zich tot op de dag van vandaag nog herinnert: Freek werd geboren. Freek groeide op in een bosrijke omgeving in Oost-Toenland. Daar leerde Freek de kunsten van het batsen, wat in het latere leven nog goed van pas zou komen. Een aantal jaren later slaagde Freek aan de School der batsen en koos batsen als beroep. Freek vermaakte zich goed met het batsen en het verdiende ook nog eens goed. Verder reed Freek vaak met een Opel Corsa door smalle steegjes, al zwaaiend met een container. Een aantal jaren later kwam Freek op deze manier een kad tegen. Het was liefde op het eerste gezicht. Freek was nog nooit zo verliefd geweest. Gelukkig voor Freek was de liefde wederzijds. Ze doken de bosjes in en trouwden daarna meteen omdat Freek zwanger was geworden en dat mag natuurlijk niet. Negen maanden later werden er veertien joden geboren uit Freek. Zoveel gejank had Freek nog nooit gehoord. Freek ging weer fietsen, inclusief container uiteraard. Toen zag Freek een regenboog en volgde die. Aan het einde van de regenboog bleek echter geen pot met goud te staan, de regenboog leidde naar de joden van Freek. Freek kon er niet meer tegen en reed stug verder inclusief container. Karma. Freek bereikte het einde van de wereld en verloor het evenwicht. Freek viel van de aarde af. Tot dusver is er niets meer van Freek vernomen. We gaan vanuit dat Freek niet meer bij ons is. R.I.P. Freek, het ga je goed en we hopen dat alles daar beter is, zonder je joden.
Die eerstequote:
Ik zie ze niet.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 00:59 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
oh oh de referenties die hier in staan.
Ben famous tochquote:Op dinsdag 27 mei 2014 01:01 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Die eerste.
Ik moet hier wel bij zeggen dat ik raar keek toen ik mijn vrienden voor het eerst gg wp zag typen na een match. "Wietparkiet? Wat?".
Oi.. dat was puur toeval en ik heb me tot dat bosje laten verleiden.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 00:56 schreef wietparkiet het volgende:
Verhaal. Een aantal jaren later kwam FL_Freak op deze manier een Sardu tegenVerhaal
Ik weet het niet maar ik ga helemaal stukquote:
Ik ga slapen met op de achtergrond onweer.quote:
okequote:Op dinsdag 27 mei 2014 01:08 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik ga slapen met op de achtergrond onweer.
Oh, ik denk maak je stukje poëzie af met een greep uit mijn dagelijkse beslommeringen.quote:
Dat was zo'n diep gesprek jonge.quote:Stranger 1: Fun fact, my mom has a video tape of me playing catch by myself that goes for three hours. It was one of the first come ups of my schizophrenia
quote:
quote:
Radioactive.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 01:22 schreef RockNijntje het volgende:
Ik kom er serieus net pas achter dat het bones is.
Waarom zou je daar aardig tegen doen?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 01:21 schreef Amarantha het volgende:
Ik wou aardig doen tegen de mensen uit Friesland
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 01:22 schreef RockNijntje het volgende:
Ik kom er serieus net pas achter dat het bones is.
Klinkt als nu metalquote:
Geeft niet, jij moet ze ook een beetje te vriend houden. 'T zijn haast je buren.quote:
Zal het eens overleggen met de dokterquote:Op dinsdag 27 mei 2014 01:28 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
daar is vast wel medicatie tegen
morfine ofzo
Friesland zit tegen Drenthe aan..quote:Op dinsdag 27 mei 2014 01:32 schreef Sardu het volgende:
[..]
Geeft niet, jij moet ze ook een beetje te vriend houden. 'T zijn haast je buren.
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 01:32 schreef RockNijntje het volgende:
Ik ben nu meer in de stemming voor dit.
Inclusief het dansje.
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 01:34 schreef Sardu het volgende:
[..]![]()
Moest dit luisteren om weer fatsoenlijk in slaap te komen.
Een bak herrie. Daar heb ik nog een onvervalste myspace voor gebookmarked.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 01:35 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Lyrics:
I smoke lots of crack and my girlfriend has a kid
I like drugs and child abuse
When she's in the bathroom, i kick him in the balls
When she's at work, i teach him how to shoot up
When she beats him up, i sit there and laugh
When he was in 3rd grade, his best friend o.d'd
Because i made him sell heroin and speed
I like beating kids for no reason at all
I like doing drugs and beating up kids
Helaas wel.quote:
Kutschurft is zo awesome.quote:
heb slechtere shit gehoordquote:
Stiekem blijft het origineel beter.quote:
Meh... Is beter te verstaan dan die herrie wat je net linkte.quote:
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 01:42 schreef Sardu het volgende:
[..]
Meh... Is beter te verstaan dan die herrie wat je net linkte.
Weet nog dat vrienden vroeger op zoek gingen naar zo extreem mogelijke herrie. Daar zat ook kutschurft, anal cunt en een zooi van die andere bands tussen.
Gelukkig kan 't altijd gekker.
Mwah dat valt wel meequote:Op dinsdag 27 mei 2014 01:45 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
maar dan moet je knippen
daar ben je te lui voor
Ligt er echt aan. maar is maar net waar je aan gewend bent. rook liever homegrown vanwege het effectquote:Op dinsdag 27 mei 2014 01:46 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Mwah dat valt wel meeIk heb er gewoon allemaal geen zin in + woon met huisgenoten die dat niet meer willen. Over het algemeen was het toch flut wiet
Ik ben niet zo metal meer als ik ooit was.quote:
rnquote:Op dinsdag 27 mei 2014 02:12 schreef RockNijntje het volgende:
Ik heb heel 2013 amper metal geluisterd, echt iedere week hooguit drie uur of zo. Als ik het nu hoor instalove.
Die kuisheidsgordel maar weer opzoeken voordat Freek je de bosjes in trekt. (als ie al zo beleeft is om het in de bosjes te doen)quote:
JELLYquote:Op dinsdag 27 mei 2014 02:20 schreef Sardu het volgende:
[..]
Die kuisheidsgordel maar weer opzoeken voordat Freek je de bosjes in trekt. (als ie al zo beleeft is om het in de bosjes te doen)
Volgens mij heb ik over heel 2014 nog geen 3 uur metal geluisterd.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 02:12 schreef RockNijntje het volgende:
Ik heb heel 2013 amper metal geluisterd, echt iedere week hooguit drie uur of zo. Als ik het nu hoor instalove.
Nee gewoon in bed.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 02:20 schreef Sardu het volgende:
[..]
Die kuisheidsgordel maar weer opzoeken voordat Freek je de bosjes in trekt. (als ie al zo beleeft is om het in de bosjes te doen)
Dat krijg je als je de R als een G uitspreekt.quote:
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 02:22 schreef Sardu het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik over heel 2014 nog geen 3 uur metal geluisterd.
Valt me nog van je mee. Had verwacht dat jij meer van de grindpaden was.quote:
ik denk het plaatje zelf gaf je het beste gevoel wink wink huehuehauquote:Op dinsdag 27 mei 2014 02:25 schreef RockNijntje het volgende:
Het beste gevoel van de wereld is plaatjes in Photoshop plakken en dat ze dan al precies groot genoeg zijn.
Goed bord avondeten scorenquote:
Hij is lief.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 02:26 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
ik denk het plaatje zelf gaf je het beste gevoel wink wink huehuehau
Ye, met een vaag/zwaar weekend achter de rug en nog een zwaarder weekend voor de boeg.quote:
Klinkt niet als een heel gek plan neequote:Op dinsdag 27 mei 2014 02:28 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ye, met een vaag/zwaar weekend achter de rug en nog een zwaarder weekend voor de boeg.
Misschien een dagje bijslapen inplannen.
Panini met zalm en roomkaasquote:Op dinsdag 27 mei 2014 02:28 schreef RockNijntje het volgende:
PUNICA MET PANINI'S![]()
. Hooo ik krijg hier even een foodgasm nienormaalman.
Ik heb ook zin in Nijntjequote:Op dinsdag 27 mei 2014 02:29 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Panini met zalm en roomkaas![]()
![]()
![]()
Omg fuuu Nijntje, nu heb ik daar zin in!
SPOILER: disclaimerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 02:30 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik heb ook zin in Freek.
SPOILER: disclaimerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"MFUSHDUFHASASUDHASD LELELELELEL MSDFUHSDHFS LALALALA"quote:Op dinsdag 27 mei 2014 02:29 schreef FL_Freak het volgende:
sardu ik zal aan je denken als ik nog zo'n 294902 keer omdraai
De tekst maakt het alleen nog maar vager.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 02:30 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
"MFUSHDUFHASASUDHASD LELELELELEL MSDFUHSDHFS LALALALA"
Field recordings by Freek.
Impulsief is niet altijd een goede manier van feestjes benaderen.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 02:29 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Klinkt niet als een heel gek plan nee
Ik zal ook aan jou denken morgen. Vanaf woensdag kan ik niks meer beloven.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 02:29 schreef FL_Freak het volgende:
sardu ik zal aan je denken als ik nog zo'n 294902 keer omdraai
Mijn eerste werkdag. 30 a 60 minuten slaap en van 6.00 tot 17.00 de hele dag zware dozen laden lossen. ik heb daarna de klok rond geslapenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 02:32 schreef Amarantha het volgende:
3 a 4 uur slaap trek ik sowieso echt niet
Koffie is een goeie vriend van me.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 02:32 schreef Amarantha het volgende:
3 a 4 uur slaap trek ik sowieso echt niet
Snap ikquote:Op dinsdag 27 mei 2014 02:33 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Mijn eerste werkdag. 30 a 60 minuten slaap en van 6.00 tot 17.00 de hele dag zware dozen laden lossen. ik heb daarna de klok rond geslapen
Ik draai het beste op 6,5/7 uur slaap.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 02:34 schreef RockNijntje het volgende:
2 tot 4 uur slaap is voor mij perfect. 5 tot 6 is een complete ramp. 1 lukt überhaupt niet. 7 en 8 ligt aan mijn mood. Meer laat me de hele dag moe zijn.
Onder de 3 uur is prima te doen. Zolang je niet in een remslaap komt dan is het wakker worden niet zo'n probleem. Tussen 3 en 6 is een ramp.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 02:33 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Mijn eerste werkdag. 30 a 60 minuten slaap en van 6.00 tot 17.00 de hele dag zware dozen laden lossen. ik heb daarna de klok rond geslapen
Vink vies.quote:
Dat feel wanneer je 4,5 slaap hebt gehad en dan idd wakker wordtquote:Op dinsdag 27 mei 2014 02:35 schreef Sardu het volgende:
[..]
Onder de 3 uur is prima te doen. Zolang je niet in een remslaap komt dan is het wakker worden niet zo'n probleem. Tussen 3 en 6 is een ramp.
[..]
Vink vies.
Je bent dan ook verre van een #girly.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 02:35 schreef RockNijntje het volgende:
Je moeder wakker boeren. #justgirlythings
Dat is echt zwaar fucked. Ben dan ook wel een paar uur nodig om weer helder van geest te worden en ik moet dan nog een auto besturen in de tussentijd.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 02:35 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Dat feel wanneer je 4,5 slaap hebt gehad en dan idd wakker wordt
Zegt hij na me één keer gezien te hebben terwijl hij kneiterstoned was.quote:
srry xquote:Op dinsdag 27 mei 2014 02:38 schreef RockNijntje het volgende:
Jullie leiden me af van mijn photoshopkunst.
Ga ik doen.quote:
Ik observeer onder het glimlachenquote:
Kneiterstoned viel nog wel mee. Volgens mij niet eens zoveel joints gemaakt als normaal op een zaterdag.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 02:38 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Zegt hij na me één keer gezien te hebben terwijl hij kneiterstoned was.
Ter ere van dat was ik afgelopen weekend de clown.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 02:38 schreef FL_Freak het volgende:
Sardu op de meet: alleen maar breed glimlachen
the end
Ik vond het juist fijn. Positieve uitstraling dit dat.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 02:40 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ter ere van dat was ik afgelopen weekend de clown.
Maar ik lach altijd, geen idee of dat een vreemd verschijnsel is, maar het overkomt me. Best wel vervelend voor een pessimist.
Jij bent dat op je profielfoto?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 02:40 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ter ere van dat was ik afgelopen weekend de clown.
Maar ik lach altijd, geen idee of dat een vreemd verschijnsel is, maar het overkomt me. Best wel vervelend voor een pessimist.
Haha, ik kom 6 juli wel weer een dagje met jullie lachen.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 02:41 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik vond het juist fijn. Positieve uitstraling dit dat.
#okegenoegcomplimentenvoorvandaag
quote:
beter met mannen stemmen wowquote:Op dinsdag 27 mei 2014 02:44 schreef RockNijntje het volgende:
Lekker Miley Cyrus labello lips versie.
Morgen heb ik koude red bullquote:
Heb je die blueberry ooit op? Die compleet blauwe blikjes. Echt fucking lekkerquote:Op dinsdag 27 mei 2014 02:45 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Morgen heb ik koude red bullNet in de koelkast gezet voor als ik wakker word
Zag in de jumbo fanta strawberry liggen... leek me niet echt lekker!quote:
Neequote:Op dinsdag 27 mei 2014 02:46 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Heb je die blueberry ooit op? Die compleet blauwe blikjes. Echt fucking lekker
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 02:47 schreef Boy_Zonderman het volgende:
[..]
Zag in de jumbo fanta strawberry liggen... leek me niet echt lekker!
Die is lekkerquote:Op dinsdag 27 mei 2014 02:47 schreef Boy_Zonderman het volgende:
[..]
Zag in de jumbo fanta strawberry liggen... leek me niet echt lekker!
Tjernobil oranje....quote:Op dinsdag 27 mei 2014 02:47 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Bij de Action hebben ze nu Russische Fanta die 24 keer zo oranje is.
Zou nu wel zin hebben in een Dr. Pepper, zo lekker fout en oldskool!quote:
Liever Cherry Colaquote:Op dinsdag 27 mei 2014 02:48 schreef Boy_Zonderman het volgende:
[..]
Zou nu wel zin hebben in een Dr. Pepper, zo lekker fout en oldskool!
Hehe.quote:
Hehehe, ik begrijp het maar Cherry Coke was vroegah altijd duurder dan Dr. Pepper... wij hadden altijd wel die cheapy merken.quote:
Is een beetje als IKEA, je hebt maar twee basic dingen nodig en je gaat weg met een kar vol troep. Alleen omdat het goedkoop is...quote:Op dinsdag 27 mei 2014 02:50 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hehe.
"Maaaam, mag ik Russische Fanta die 24 keer zo oranje is?"
"Maaaam, mag ik deze vleesetende plant van maar 80 cent?"
Ik ga nooit meer mee naar de Action, ik word er 8 jaar jonger van.
Ik niet!quote:
oke, dan meld ik me ookquote:
Hunt topic?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 08:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oke, dan meld ik me ook
maar ik zit vooral in het hunt topic
goedemorgen unfquote:
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 08:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oke, dan meld ik me ook
maar ik zit vooral in het hunt topic
tot nu toe nog niks dat ik wil hebben.quote:
Mornings!quote:
Wat was dat?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 09:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
tot nu toe nog niks dat ik wil hebben.
en dat wat ik wilde heb ik gemist
Oh, dat is minder.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 09:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
tot nu toe nog niks dat ik wil hebben.
en dat wat ik wilde heb ik gemist
quote:
nieuwe koptelefoon. Wilde ook een accuboor. Maar die waren te duurquote:
quote:
Oh mehquote:Op dinsdag 27 mei 2014 09:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nieuwe koptelefoon. Wilde ook een accuboor. Maar die waren te duur
quote:
Iedere minuut, seconde kijken naar pure willekeur en al helemaal klaarzitten als er een doos langskomt.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 09:28 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oh, dat is minder.![]()
Hoe werkt dat hunten dan? Weet je ongeveer wat er per dag in de verkoop komt of moet je echt iedere dag kijken? Doe je dat dan ook?
[..]
heerlijkquote:Op dinsdag 27 mei 2014 10:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Iedere minuut, seconde kijken naar pure willekeur en al helemaal klaarzitten als er een doos langskomt.
Dan koop je toch allerlei dingen die je niet nodig hebt?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 10:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Iedere minuut, seconde kijken naar pure willekeur en al helemaal klaarzitten als er een doos langskomt.
ja, zoals een kilo jellybeansquote:Op dinsdag 27 mei 2014 10:48 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dan koop je toch allerlei dingen die je niet nodig hebt?
Niets voor mij, ik koop nooit wat behalve concerttickets en vliegticketsquote:
5 minuten later had ik al spijt van de aankoop, want toen kon je voor hetzelfde geld 150 salmiak knotsen kopenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 10:50 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Niets voor mij, ik koop nooit wat behalve concerttickets en vliegtickets
Dat klinkt als ontzettend spannend tijdsverdrijf.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 10:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
quote:
+¤20 verzendkosten?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 10:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
5 minuten later had ik al spijt van de aankoop, want toen kon je voor hetzelfde geld 150 salmiak knotsen kopen
ja, diabetes komt niet zomaar aanwaaien..quote:Op dinsdag 27 mei 2014 10:53 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat klinkt als ontzettend spannend tijdsverdrijf.
[..]
nee, 5,95 geloof ikquote:
Ik zag op facebook gisteren zo een kitkat lasagne taart ding achtig iets voorbij komen.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 10:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, diabetes komt niet zomaar aanwaaien..
vandaar jouw slanke lijnquote:Op dinsdag 27 mei 2014 10:57 schreef Flippiee het volgende:
Persoonlijk word ik er al misselijk van als ik er naar kijk.
Dan ben ik niet de enigequote:Op dinsdag 27 mei 2014 10:57 schreef Flippiee het volgende:
Dit ja.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 10:57 schreef Flippiee het volgende:
quote:
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 11:06 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Dit ja.
Maar van die walgelijke burger in pizza in pizza in pizza plaatjes krijg ik stiekem soms een beetje trek
die zou ik ook nog etenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 11:06 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Dit ja.
Maar van die walgelijke burger in pizza in pizza in pizza plaatjes krijg ik stiekem soms een beetje trek
Dit soort dingenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 11:07 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[..]
Ik denk niet dat ik met dat plaatje bekend ben.
wtfquote:Op dinsdag 27 mei 2014 11:23 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Dit soort dingen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik hoorde mijn naamquote:Op dinsdag 27 mei 2014 10:56 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik zag op facebook gisteren zo een kitkat lasagne taart ding achtig iets voorbij komen.
Met diabetes er onder.
Deze dus:
[ afbeelding ]
Goddelijkquote:Op dinsdag 27 mei 2014 11:23 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Dit soort dingen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
euhh/quote:
Dat ziet er stiekem wel lekker uit.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 11:23 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Dit soort dingen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zei daarna dat ik van dat plaatje moet kotsen.quote:
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 11:29 schreef Flippiee het volgende:
[..]
euhh/
[..]
Dat ziet er stiekem wel lekker uit.
[..]
Ik zei daarna dat ik van dat plaatje moet kotsen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |