Grappig hoe dat hier amper loopt op de hoogste kaart in die range...quote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:27 schreef Mr.Noodle het volgende:
Wat een gezeik over graphics, loopt anders prima op High Quality, TXAA x4, Nvidia 2GB 600 serie.
Nieuwste drivers al geprobeerd die gisteren uitkwam?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:28 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Grappig hoe dat hier amper loopt op de hoogste kaart in die range...
Jup, staan erop, SLI werkt, gpu zweet zich kapot maar teveel framedrops in-game.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:30 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Nieuwste drivers al geprobeerd die gisteren uitkwam?
Vergeleken met GTA IV, een game van 6 jaar oud.quote:
Werkt ie soepel op de 360? En zijn de graphics vergelijkbaar met gta5? Ik wil hem namelijk ook halen voor op de 360, dus is het het waard?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:26 schreef Jungle_Jim het volgende:
Net ff een uurtje gespeeld op de 360, ziet er prima uit. Hoor alleen geen geluidseffecten als t regent, beetje lelijk. En herladen als je dood bent duurt vrij lang. Gameplay is leuk maar niet bijzonder, rijden voelt een beetje lelijk maar gaat opzich prima. Geef t tot nu toe een 8-
Sowieso die hele Next Gen hype is bullshit. Maar het slechter doen dan een game van 6 jaar oud is toch wel heel erg triest. Noem het oog voor detail voor GTA of pure luiheid voor Watch Dogs. Maar er zijn wel meer dingen afgeraffeld in Watch Dogs. Erg slecht inderdaad.quote:
Probeer eens zonder SLI? (Ja ik weet het, daar heb je geen 2 videokaarten voor) Ik speel het in single GPU-mode. Maar SLI, is af en toe echt bagger, niet alleen bij Watch_Dogs.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:35 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Jup, staan erop, SLI werkt, gpu zweet zich kapot maar teveel framedrops in-game.
Stealth als in 'ik jaag ongezien iedereen een kogel door z'n kop' of stealth als in 'iedereen blijft leven en niemand weet dat ik er ooit was'?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:07 schreef SherlockHolmes het volgende:
Voor mij zijn alle missies gewoon pure stealth.
Beide. Als het zonder moorden kan, doe ik het zonder.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:10 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Stealth als in 'ik jaag ongezien iedereen een kogel door z'n kop' of stealth als in 'iedereen blijft leven en niemand weet dat ik er ooit was'?
Gewoon even dat fixer contract doen van Backseat driver oid.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:17 schreef SecretStoryWous het volgende:
Wat is die online contract introduction? Want die moet ik eerst doen om online te kunnen
Kom je snel bij na 1 of 2 storyline missionsquote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:17 schreef SecretStoryWous het volgende:
Wat is die online contract introduction? Want die moet ik eerst doen om online te kunnen
Nog niet getest, zojuist een OC uitgevoerd, +145 core en +200 op geheugen, loopt stabiel. Nu de game testen.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:05 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Probeer eens zonder SLI? (Ja ik weet het, daar heb je geen 2 videokaarten voor) Ik speel het in single GPU-mode. Maar SLI, is af en toe echt bagger, niet alleen bij Watch_Dogs.
Dit daarentegen:
[ afbeelding ]
Poker de high stakes tablequote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:24 schreef Zuivelkoe het volgende:
Hoe krijg je een beetje snel money? Heb die labo geunlocked en wil hem nu kopen voor 50.000 ekken
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:35 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Vergeleken met GTA IV, een game van 6 jaar oud.
Ik heb zon idee dat uplay down is, ik kan ingame niet eens meer hotspots bezoeken enzquote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:38 schreef SherlockHolmes het volgende:
Ik kan maar geen andere 1op1 spelers vinden voor dat hacken....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |