Het gaat vanzelf dus het gebeurd of het gebeurd nietquote:Op dinsdag 27 mei 2014 10:24 schreef Chai het volgende:
[..]
Vergeet je niet om deze week nieuwe kanker de SC binnen te halen?
Jij bent niet nieuw.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 10:24 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Neem aan dat ik inmiddels meer dan welkom ben?
Serieusquote:Op dinsdag 27 mei 2014 10:26 schreef Chloroform het volgende:
Bezorgdatum vandaag tussen 8:30-21:30
Nou, lekker duidelijk.
Heb je een dierentuin besteld?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 10:26 schreef Chloroform het volgende:
Nou, lekker duidelijk.
Hiermee bevestigen dat je idd kanker bent (alhoewel het me stug lijkt dat je dat door hebt)quote:Op dinsdag 27 mei 2014 10:25 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Correct en tevens juist. Ga je nog paardrijden vandaag?
TR gemaakt. Misselijke opmerking van je. Tsssquote:Op dinsdag 27 mei 2014 10:31 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Hiermee bevestigen dat je idd kanker bent (alhoewel het me stug lijkt dat je dat door hebt)
Nou, daar heb je veel aan ja.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 10:27 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Serieusik had pakketje besteld. Thuis bezorgd, hele dag niemand thuis.. doh. Volgende poging zelfde dag en tijdstip.. ja dat zal helpen
Account maken voor mijnpakket.nl kan je bezorgadres wijzigenalleen buren en de primera
flikker toch op joh
denk maarquote:Op dinsdag 27 mei 2014 10:24 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Neem aan dat ik inmiddels meer dan welkom ben?
Denk alleen aan jou.quote:
Ik moet ook hele dag wachten op pakket zo vandaagquote:Op dinsdag 27 mei 2014 10:26 schreef Chloroform het volgende:
Nou, lekker duidelijk.
Wow, voel me zo connected to you.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 10:46 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik moet ook hele dag wachten op pakket zo vandaag
Broodje met geitenkaas.quote:
harde of zachte?quote:
Broodje? Hardquote:
Plug it in bby. :$$quote:Op dinsdag 27 mei 2014 10:51 schreef Che_ het volgende:
[..]
Zal ik dan mijn stekker met jouw contactdoos connecten?
Belachelijkquote:Op dinsdag 27 mei 2014 10:38 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nou, daar heb je veel aan ja.![]()
Ik krijg vandaag m'n eettafel bezorgd tussen 11.00 en 16.00. Dat vind ik dan nog wel gaan. Had ook wat andere dingen besteld die vandaag bezorgd worden zodat ik niet nog een paar dagen thuis hoef te blijven, maar een tijdvak van 13 uur... Come on.
I knowquote:
Volgens mij niet. Misschien komen ze 'm straks al wel bezorgen, dat kan ook natuurlijk.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 10:56 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Belachelijk
Kan je ook niet aangeven dat ze even bellen halfuur van te voren?
Wat voor eettafel?
[..]
I know
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |