https://twitter.com/HiddenCashGroquote:Anonieme weldoener verstopt geld in Stad
Een persoon die zich 'HiddenCashGro' noemt, heeft op verschillende plekken in de stad Groningen geld neergelegd dat door zijn volgers op Twitter opgeraapt kan worden. De weldoener geeft daarvoor via zijn Twitteraccount tips aan zijn volgers.
Zijn actie begon met een briefje van vijftig euro dat hij in een fles stopte en ergens achterliet. Dat is inmiddels gevonden. Het tweede briefje van vijftig zit in ook in een flesje en die heeft hij ergens in het Noorderplantsoen verstopt.
San Francisco
Het idee is over komen waaien van de Verenigde Staten. Daar is in de stad San Francisco iemand onder de schuilnaam 'HiddenCash' begonnen met het verstoppen van dollarbriefjes.
Makkelijk verdienen
Voor wie makkelijk geld wil verdienen is dit dus een uitgelezen kans: tot nu toe is het flesje met geld dat in het Noorderplantsoen is achtergelaten nog niet gevonden. Bovendien heeft HiddenCashGro nog niet heel veel volgers op Twitter. Bron
Daar is niet zoveel mis mee denk ik...quote:Op maandag 26 mei 2014 22:25 schreef Rezania het volgende:
Werelddoener? Die vent regelt gewoon zijn eigen vermaak. Lekker mensem helemaal gek zien gaan om 50 euro.
Lijkt mij ook.quote:Op maandag 26 mei 2014 22:25 schreef Rezania het volgende:
Werelddoener? Die vent regelt gewoon zijn eigen vermaak. Lekker mensem helemaal gek zien gaan om 50 euro.
De eerste paar zijn al gevonden...quote:Op maandag 26 mei 2014 22:28 schreef mstx het volgende:
Ik zie het al helemaal voor me dat zo'n kudde beroepswerklozen de lokale gemeentevijver in stormt op zoek naar die 50 euro die daar volgens de hint zou moeten liggen.
Tot er straks niets meer ligt en er wel idioten gaan lopen zoeken, kost het hem helemaal geen geld meer.quote:
Tja ik ken de motivatie niet... Ik heb dus ook geen idee wat het plan is...quote:Op maandag 26 mei 2014 22:33 schreef trovey het volgende:
[..]
Tot er straks niets meer ligt en er wel idioten gaan lopen zoeken, kost het hem helemaal geen geld meer.![]()
Geef het dan gewoon aan de eerste de beste persoon waarvan jij vindt dat hij/zij het nodig heeft.
Precies wat ik dacht.quote:Op maandag 26 mei 2014 22:33 schreef trovey het volgende:
[..]
Tot er straks niets meer ligt en er wel idioten gaan lopen zoeken, kost het hem helemaal geen geld meer.![]()
Geef het dan gewoon aan de eerste de beste persoon waarvan jij vindt dat hij/zij het nodig heeft.
Welke serie is datquote:Op maandag 26 mei 2014 22:27 schreef trovey het volgende:
Heeft die vent een lol voor 50 euro...doet die goed zo goedkoop.
Doet me trouwens denken aan een serie waarbij een vent iemand explosieven omhing die er niet zomaar af te halen waren en die persoon moest dan allerlei opdrachten uitvoeren...wat dus altijd mislukte en BOEM! Wat een lol had het publiek met de live-beelden.
twitter:HiddenCashGro twitterde op maandag 26-05-2014 om 22:20:32Oh dat gaat wel erg snel nu. Morgen maar een nieuwe opdracht dan. Nu mét volgers ;-). reageer retweet
Ik denk dat het Chinezen zijn die sars willen verspreiden en Nederland willen overnemen... net als de cafetaria's...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben inmiddels overleden
quote:Op maandag 26 mei 2014 22:49 schreef Enchanter het volgende:
[ afbeelding ]Ah . dat klopt , de oudste zijn het leuksteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Almost Human, aflevering "Simon Says"quote:
Dit is nou eenmaal nieuwswaardig.quote:Op maandag 26 mei 2014 22:51 schreef Peunage het volgende:
En welke aap dacht 'hur dur, hier MOET ik wel een artikel over schrijven'?
Wat is daar mis mee..? Genoeg nieuwswaarde lijkt me..quote:Op maandag 26 mei 2014 22:51 schreef Peunage het volgende:
En welke aap dacht 'hur dur, hier MOET ik wel een artikel over schrijven'?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |