Het ligt eraan, meestal zijn samples van de fabrikant als ze met een nieuw produkt uitkomen, maar ik wel best betalen voor samples van bestaande hogere segment zeepen/cremes ipv een hele pot te bestellen.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 09:21 schreef Ubershave het volgende:
Als je nieteens wil betalen voor een sample van zeg 2 euro dan ben je wel echt krenterig bezig. Samples zijn ook gewoon product. Moeten ze ook apart verpakkingen voor kopen en zijn ze nog flink wat tijd voor kwijt om ze te maken ook. Zeker als je aftershaves ofzo moet samplen, daar ben je gewoon een hoop tijd aan kwijt. Die 2 euro voor zo'n sample is je geld dubbel en dwars waard. Maar als je dat al te veel vind............
Voor aftershave kun je samples (hij noemt het testers) kopen bij Paul Cox. Ik heb er ook een aantal dankzij Dr Paranoid van Shavingsociety(.nl). Je kunt ze nog een behoorlijk aantal keren gebruiken eigenlijk. 1tje kopen heeft niet zo veel nut natuurlijk, maar zo kun je er heel wat proberen.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 11:27 schreef Snowballed het volgende:
Samples... tja altijd al een probleem geweest...
Ik wil ook wel een doos heren geurproefjes kopen.. mag best wat kosten, als er ook maar wat in zit.. om per merk/soort een mailtje te gaan sturen is me teveel werk..
En na 2 geurtjes testen in een parfumerie ruik je de rest niet meer goed.. dus dat is ook niet echt een optie..
Maar de scheerzepen die ik koop, zijn meestal niet de duurste, dus ik denk niet dat ik een sample zou kopen.. ik bedoel als mijn scheerzeep bijv ¤5,- incl verzenden kost, en een sample ¤2,- dan koop ik gewoon die van ¤5.. Bij parfum ligt dat iets anders..
Scherp oog! De borstel is inderdaad synthetisch. Het is een bluebeards revengequote:Op vrijdag 30 mei 2014 16:02 schreef Ubershave het volgende:
HahahaJa zonder foto kom je er niet mee weg nee
De Floid is idd een lekkere! Is dat een Plisson Synthetic? En hoe scheert het mes?
Waarom zoveel DVHquote:Op vrijdag 30 mei 2014 17:32 schreef Diqiu-Long het volgende:
[ afbeelding ]
Zo mijn SOTD, let aub niet op de rommel op de achtergrond![]()
• Edwin Jagger DE87RC14bl
• Astra SP
• Virginiasheng Finest Dashaar Scheerkwast
• Ingram Scheercreme
• Alpa 378 Aftershave Lotion
De keuze voor de menthol producten is omdat het hier in zuiden des land toch redelijk warm blijkt te zijnDus dan gebruik ik mooi menthol scheer software.
Oh ik heb op The Shaving Room een ''Groupbuy'' opgezet voor De Vergulde Hand Scheerzeep, en tegelijk ook op een Duits scheerforum. Dat op achtergrond was slecht het deel dat naar Groot Brittannië gaat, want het meeste gaat naar Duitsland.quote:
waar had je besteld?quote:Op zaterdag 31 mei 2014 00:19 schreef Ubershave het volgende:
Nou, de Captains Choice Cat O' Nine Tails is in Nederland aangekomen!Nu even wachten tot het de douane door is en het hier thuis bezorgd is !
Kijk er serieus hard naar uit!
Kijk eens in de vorige delenquote:
In Duitsland heeft de DM Drogisterij ook zo'n Q10 aftershave balsem, en dan nog zo'n hele lijn dagcremes met Q10 etc.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 09:38 schreef Twiitch het volgende:
Ik gebruikte dat Niveau Q10 spul, wat voor 11e verkocht wordt. Totdat ik erachter kwam dat Kruidvat precies hetzelfde spul verkoop voor 2e/3e, alleen de geur is wat anders.
Ik neem aan dat je nog wat winst maakt op die DVH verkoop?
Hoe heb je hun "shipping restrictions" omzeild?quote:Op zaterdag 31 mei 2014 15:35 schreef Ubershave het volgende:
[ afbeelding ]
Maggard Razors heeft me weer goed geholpen met bemachtigen van de Captain's Choice Cat O'Nine Tails aftershave! De zeep sample is een Maggards eigen Orange Menthol en die ruikt echt heerlijk! Ook de Kai mesjes ga ik weer veel plezier van hebben!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |