Dat uitgelubberde vel komt nooit meer goed , ook al ben je al die kilo's kwijt en ga je trainen als een gek.quote:Op maandag 26 mei 2014 22:27 schreef Immerdebestebob het volgende:
Er is nog hoop mensen:
Alleen van hangtieten kom je niet af op een normale manier.
Hoe veel kilo moet je eigenlijk zijn geweest voor je dat uitgelubberde vel gaat krijgen?quote:Op maandag 26 mei 2014 22:30 schreef DrMabuse het volgende:
[..]
Dat uitgelubberde vel komt nooit meer goed , ook al ben je al die kilo's kwijt en ga je trainen als een gek.
Dat worden operaties.
Het is het vel dat uitrekt , net als bij een zwangere vrouw.quote:Op maandag 26 mei 2014 22:45 schreef Dven het volgende:
[..]
Hoe veel kilo moet je eigenlijk zijn geweest voor je dat uitgelubberde vel gaat krijgen?
Dat snap ik, ik vroeg me alleen af hoe dik je moet zijn voor het echt op gaat vallen wanneer je weer afvalt. Is dat met 10 kg overgewicht? Of 20? 30?quote:Op maandag 26 mei 2014 22:46 schreef DrMabuse het volgende:
[..]
Het is het vel dat uitrekt , net als bij een zwangere vrouw.
Bij deze man was dat zo ver gerekt dat komt nooit meer goed / terug in vorm.
Ik denk als je een flink tijdje 80-100 kilo extra (en meer) met je meedraagt.quote:Op maandag 26 mei 2014 22:50 schreef Dven het volgende:
[..]
Dat snap ik, ik vroeg me alleen af hoe dik je moet zijn voor het echt op gaat vallen wanneer je weer afvalt. Is dat met 10 kg overgewicht? Of 20? 30?
http://en.wikipedia.org/wiki/Mills_Dardenquote:Op maandag 26 mei 2014 23:21 schreef persmaker het volgende:
Wat een beschamende gebeurtenis eigenlijk. Vrasg me af of mensen in de oudtijfen ook zo gruwelijk dik konden worden.
Toch schijnt het zo te zijn.quote:Op maandag 26 mei 2014 22:17 schreef persmaker het volgende:
[..]
Wat voor dieet zorgt dat men alleen dik wordt in de buik? Ik zou denken dat het lichaam het vet dan distribueert.
Daar had ik het niet over als je de quote goed leest.quote:Op donderdag 29 mei 2014 17:03 schreef Halcon het volgende:
[..]
Is hij zelf bij. Had 'ie maar wat minder moeten vreten.
Zoiets bedoel je?quote:Op maandag 26 mei 2014 21:57 schreef persmaker het volgende:
[..]
Ja ziekte misschien?
Dit doet me denken aan die Amerikaanse wijven die opzettelijk zwaarlijvig willen worden, een campagne opstarten en geld verdienen dmv donaties op hun website in ruil voor camerabeelden van force-feeding e.d. Alles om wat geld te harkenen vaak ook nog gesteund door vriendlief die het eten komt brengen en in een trechter gooit.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |