even kijken of don hem ook snaptquote:Op donderdag 29 mei 2014 11:36 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Jup, eerder de brug maken:
http://taaladvies.net/taal/advies/vraag/146/brug_de_maken/
Je moet toch een onderbroek aan hequote:Op donderdag 29 mei 2014 11:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
mijn moeder heeft oorbellen gekocht voor me
En de mijne zegt altijd ik hoef geen oranje boxers, maar dan koop ik ze en dqn trekt hij hem.toxh aan
Dat van de afrit ook?quote:
Niet noodzakelijkquote:
quote:Op woensdag 28 mei 2014 17:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
als Paxcon er is zijn er in elk geval 2 niet kenners aanwezig hahahaha!
(grapje)
Nou precies, je ziet hem toch niet, tenzij je zo een tokkie bent die zijn spijkerbroek onder zijn kont laat hangenquote:
Ja, of je boxer over je broekquote:Op donderdag 29 mei 2014 11:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou precies, je ziet hem toch niet, tenzij je zo een tokkie bent die zijn spijkerbroek onder zijn kont laat hangen
Boek vond ik wel leukquote:Op donderdag 29 mei 2014 11:43 schreef banaantjeEE het volgende:
Heb trouwens gisteren Het Diner gezien.
Na veel goede en leuke recensies gelezen te hebben, vond ik hem toch maar zwak.
Vooral dat open einde
Dus das een aanrader? Zal ik eventjes naar zoeken dan. Geschreven door wie?quote:
Herman Kochquote:Op donderdag 29 mei 2014 11:45 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Dus das een aanrader? Zal ik eventjes naar zoeken dan. Geschreven door wie?
Jup vooral schitterend acteerwerk van Butterfield èn natuurlijk ook Harrison Fordquote:Op donderdag 29 mei 2014 11:46 schreef charmed_angel het volgende:
Gister ender's game gekeken
Ik vond hem.wel leuk
Thanks!quote:
oeh dat klinkt interessantquote:Op donderdag 29 mei 2014 12:13 schreef charmed_angel het volgende:
Zo dat was lekker, ben weer opgewarmd.
Ik ben zo lui
Ik kruip er straks ook inquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |