Idd, had pakweg Italië de laatste keer dat ze 't WK wonnen niet al hun oefenmatchen vooraf verloren ?quote:Op donderdag 29 mei 2014 12:03 schreef Vasion het volgende:
[..]
Sowieso zeggen oefenwedstrijden geen ene meuk.
Italie verliest zowat altijd vriendschappelijke matchen.quote:Op donderdag 29 mei 2014 12:12 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Idd, had pakweg Italië de laatste keer dat ze 't WK wonnen niet al hun oefenmatchen vooraf verloren ?
Oefenwedstrijden boeit Italie niet.quote:Op donderdag 29 mei 2014 12:12 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Idd, had pakweg Italië de laatste keer dat ze 't WK wonnen niet al hun oefenmatchen vooraf verloren ?
Ik herinner me nog dat Belgie in Parijs van Frankrijk ging winnen net voor ze (want ja, we deden weer een keertje niet mee) afzakten naar het WK dat ze gingen winnenquote:Op donderdag 29 mei 2014 12:12 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Dat is uiteraard zo, maar de selectie van Luxemburg was toen niet sterker of zwakker dan nu, de Nederlandse selectie van toen ken je vast wel beter dan ik zelfquote:Op donderdag 29 mei 2014 12:03 schreef Vasion het volgende:
[..]
2008, praten we over ruim 6 jaar gelee.
Maar niet alleen voor België geld dit, maar ook voor Nederland.
Nederland won met 8-1 van Hongarije en ook dat stelde niets voor want ja, ze zijn wel heel zwak die Hongaren.
Sowieso zeggen oefenwedstrijden geen ene meuk.
Er komen nog oefenwedstrijden tegen Zweden en Tunesië als ik me niet vergis. Vooral Zweden is toch een stevige tegenstander, hadden zich bijna geplaatst voor het WK en horen daar met hun ploeg imo ook gewoon bij.quote:Op donderdag 29 mei 2014 12:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik vind België een leuk elftal hebben en ze zijn een gevaarlijke outsider maar is het niet verstandig om in deze fase te oefenen tegen wat zwaardere tegenstanders? Met alle respect, maar Luxemburg is niet echt een graadmeter...
Ach ach. Er ooit gewoond om zulke zwaarwichtige uitspraken te doen?quote:Op donderdag 29 mei 2014 11:15 schreef Pleun2011 het volgende:
Iedereen die wel eens in Belgie is geweest, kan beamen dat het een tamelijk naar volkje is.. Dat ze het bijvoorbeeld altijd hebben over 'dikke nekken' wanneer het over Hollanders gaat, maar zelf nog hoger van de toren blazen als ze zelf een keer een aardig voetbalploegje hebben zegt al genoeg.. dubbele moraal, hypocriet kut volkje.
Als je Zlatan een beetje onder controle houdt win je er zo met een nulletje of 3,4 van .quote:Op donderdag 29 mei 2014 19:16 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Er komen nog oefenwedstrijden tegen Zweden en Tunesië als ik me niet vergis. Vooral Zweden is toch een stevige tegenstander, hadden zich bijna geplaatst voor het WK en horen daar met hun ploeg imo ook gewoon bij.
Wat een onzin. 4-0 winnen in het hedendaagse voetbal is al geen sinecure, laat staan tegen Zweden.quote:Op donderdag 29 mei 2014 20:15 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Als je Zlatan een beetje onder controle houdt win je er zo met een nulletje of 3,4 van .
Zweden heeft inderdaad hele goeie spelers jaquote:Op donderdag 29 mei 2014 23:07 schreef BramKVO het volgende:
[..]
Wat een onzin. 4-0 winnen in het hedendaagse voetbal is al geen sinecure, laat staan tegen Zweden.
Zweedse spelers trainen al een tijdje niet meer (voluit). Zo'n wedstrijd komt ze niet echt gelegen denk ik. Moet je wel vrij eenvoudig van moeten kunnen winnen.quote:Op donderdag 29 mei 2014 23:07 schreef BramKVO het volgende:
[..]
Wat een onzin. 4-0 winnen in het hedendaagse voetbal is al geen sinecure, laat staan tegen Zweden.
Zweden heeft een vrij stug en degelijk geheel met voorin inderdaad een exceptionele speler.quote:Op donderdag 29 mei 2014 23:09 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Zweden heeft inderdaad hele goeie spelers ja
Achterin is het anders een ramp . Vooral met Isaksson op doelquote:Op donderdag 29 mei 2014 23:13 schreef BramKVO het volgende:
[..]
Zweden heeft een vrij stug en degelijk geheel met voorin inderdaad een exceptionele speler.
Dat is een hele grote als, Zlatan onder controle houden is iets waar slechts een kinder handje vol verdedigers toe in staat is, als ze in goede doen zijnquote:Op donderdag 29 mei 2014 20:15 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Als je Zlatan een beetje onder controle houdt win je er zo met een nulletje of 3,4 van .
Dat durf ik toch te betwijfelen hoor. Het kan best als Zweden even slap speelt als tegen Denemarken, dat wel, maar als ze hun best doen is het gewoon een pittige tegenstander.quote:Op donderdag 29 mei 2014 20:15 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |