Lukaku is ondertussen toch al 21 hoor ...quote:Op maandag 26 mei 2014 21:50 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
Hoe the fuck kan lukakku 16 jaar zijn? Hij heeft gewoon dikke korting op zijn leeftijd.
19quote:Op maandag 26 mei 2014 22:32 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Lukaku is ondertussen toch al 21 hoor ...
De match was uitverkocht. Maar er zullen wel veel tickets door sponsors weggegeven zijn aan mensen die dan toch niet komen kijken ...quote:Op maandag 26 mei 2014 20:54 schreef tralalala het volgende:
Ik vind het echt apart dat de wedstrijd niet uitverkocht is, dacht dat het enorm leefde in Belgie.
Of ze vragen 40 euro per kaartje, dat kan natuurlijk ook.
Onee toch 21quote:Op maandag 26 mei 2014 22:32 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Lukaku is ondertussen toch al 21 hoor ...
Hij is toch geboren in 93 , dacht ik ?quote:
Ja dat moeten we denkenquote:Op maandag 26 mei 2014 22:37 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Hij is toch geboren in 93 , dacht ik ?
Nederland zou er absuluut niet veel meer scoren. Straks ontvangt Luxemburg Italië kunnen we vergelijkenquote:Op maandag 26 mei 2014 23:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat een arrogantie na een 5-1 tegen fuckin Luxemburg
Italie geeft geen neuk om oefenduelsquote:Op maandag 26 mei 2014 23:23 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Nederland zou er absuluut niet veel meer scoren. Straks ontvangt Luxemburg Italië kunnen we vergelijken
Arrogant ? Wie, wat, waar, wanneer ?quote:Op maandag 26 mei 2014 23:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
De Hollanders ( gebruik bewust dit woord) weten ook niet wat ze willen hè. Wentelen de belgen zich id rol van underdog zijn ze zielig, stralen ze zelfvertrouwen uit, zijn ze arrogant.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 00:04 schreef lolcat8811 het volgende:
Ik vind het alvast héérlijk om te zien hoe vréselijk moeilijk sommige Nederlanders het hebben met een België vol zelfvertrouwen. Alleen daarom is (de aanloop naar) dit WK al genieten![]()
Nu is België op véél vlakken een bananenstaat , maar wie geboren wordt in een Belgisch ziekenhuis krijgt heus nog wel de juiste geboortedatum op zijn identiteitskaart hoor ...quote:
Beste Wallonier ( gebruik bewust dit woord) ik heb liever dat ze realistisch zijn, dus niet zoals capuchon_jongen die nu al weet dat België eerste eindigt in de groep.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 00:09 schreef BramKVO het volgende:
[..]
De Hollanders ( gebruik bewust dit woord) weten ook niet wat ze willen hè. Wentelen de belgen zich id rol van underdog zijn ze zielig, stralen ze zelfvertrouwen uit, zijn ze arrogant.
Klopt. Holland is tegenwoordig:quote:Op dinsdag 27 mei 2014 00:04 schreef lolcat8811 het volgende:
Ik vind het alvast héérlijk om te zien hoe vréselijk moeilijk sommige Nederlanders het hebben met een België vol zelfvertrouwen. Alleen daarom is (de aanloop naar) dit WK al genieten![]()
Deze postquote:
quote:Luxemburgse coach: "Beste tegenstander in jaren"
DI 27/05/2014 - 06:41
Luc Holtz, de Luxemburgse bondscoach, is danig onder de indruk geraakt van de Belgen. "Dit was volgens mij het beste land waar we in jaren tegen gespeeld hebben", zegt Holtz. Luxemburg trof in de WK- voorronde nochtans Portugal en Rusland.
"De Belgen zijn zowel individueel als collectief erg sterk en kunnen op verschillende manieren voor dreiging zorgen. Ik ben dan ook overtuigd dat ze een mooi WK-parcours zullen afleggen", zegt Holtz.
"België legde veel ritme in zijn spel en speelde met veel pressing. Wij van onze kant maakten vermijdbare fouten. Die straft België natuurlijk af."
Sporza
Inderdaad, wat is dat land diep gezonken. Half Nederland misgunt Belgie een beetje succes en verwijt het meteen van arrogantie. Kan het nog gekker??? Een volksaard die ongeveer 5 keer zo arrogant is als een doorsnee fransman, gaat de Belgen van arrogantie verwijten. Er bestaan niet genoegquote:Op dinsdag 27 mei 2014 06:19 schreef Halcon het volgende:
[..]
Klopt. Holland is tegenwoordig:
[ afbeelding ]
Kun je zien hoe snel bij onze zuiderburen een kinderhand gevuld is.quote:Op maandag 26 mei 2014 23:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik wacht al bijna 20 jaar op een overwinning van NL op BEL, en zoals het er nu naar uitziet gaat het minstens nog 10 jaar duren.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 09:43 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Kun je zien hoe snel bij onze zuiderburen een kinderhand gevuld is.
En dan durven ze ons nog "dikke nekken" te noemen.
Wacht maar tot ze ons treffen tijdens het WK,als het al gebeurd.
Toch geinig dat je bewust een woord gebruikt dat niet eens bestaat, althans wanneer je naar een Waal wil verwijzen.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 01:36 schreef Nober het volgende:
[..]
Beste Wallonier ( gebruik bewust dit woord) ik heb liever dat ze realistisch zijn, dus niet zoals capuchon_jongen die nu al weet dat België eerste eindigt in de groep.
Je moet sws alleen oefenwedstrijd kijken als je een hekel hebt aan je wijf, maar goed de Belgen zullen er wel goed van genieten, dadelijk kunnen ze weer 12 jaar wachtenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 12:12 schreef Tarado het volgende:
Ik heb wat vlagen gezien, tempo lag me te laag om te blijven kijken, viel me toch wel tegen qua voetbal, beetje los zand, weinig automatismen, afhankelijk van individuele ingevingen. Ze mogen wel aan de bak.
Misschien moet je ook wel eens een beetje voorbij Antwerpen gaan als je naar België gaat ...quote:Op donderdag 29 mei 2014 11:15 schreef Pleun2011 het volgende:
Iedereen die wel eens in Belgie is geweest, kan beamen dat het een tamelijk naar volkje is.. Dat ze het bijvoorbeeld altijd hebben over 'dikke nekken' wanneer het over Hollanders gaat, maar zelf nog hoger van de toren blazen als ze zelf een keer een aardig voetbalploegje hebben zegt al genoeg.. dubbele moraal, hypocriet kut volkje.
Overigens heb ik zelf niks tegen Belgen.. als ze het goed doen is dat prima. Maar het zou ze sieren als ze toegeven dat ze eigenlijk gewoon vermomde Hollanders zijn
Als ik door België rij zie ik voornamelijk huizen met rolluiken die dicht zijn, alleen dat al vind ik iets heel vreemds.quote:Op donderdag 29 mei 2014 11:58 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Misschien moet je ook wel eens een beetje voorbij Antwerpen gaan als je naar België gaat ...
2008, praten we over ruim 6 jaar gelee.quote:Op donderdag 29 mei 2014 08:53 schreef Lothiriel het volgende:
Wel grappig dat dit zo'n slecht resultaat genoemd wordt. Het is een oefenwedstrijd![]()
Daarbij, heb eens gaan graven en ik vind voor de EK-kwalificatie in 2008 toen Nederland in de groep van Luxemburg zat 2 keer een nipte 1-0 overwinning voor Nederland. Dan is 5-1 in een oefenwedstrijd toch beter![]()
Portugal won in de laatste WK-kwalificaties met héél veel moeite en een portie geluk in Luxemburg met 1-2. Nu zijn zowel Nederland als Portugal gewoon goede ploegen, dus die uitslag in deze oefenwedstrijd zegt niet zoveel, al helemaal niet omdat er niks op het spel stond en het tempo verschrikkelijk laag lag.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |