Ohquote:Op maandag 26 mei 2014 22:57 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
GastIs zelfs de meest bezochte hbo studie
Waarom begin je niet een handeltje? Gewoon wat wiet naar binnen smokkelen enzo.quote:
Omdat ik beleid schrijf om dat juist tegen te gaan.quote:Op maandag 26 mei 2014 22:58 schreef deadprez het volgende:
[..]
Waarom begin je niet een handeltje? Gewoon wat wiet naar binnen smokkelen enzo.
Klootzak, waarom gun je die mensen hun jonko niet?quote:Op maandag 26 mei 2014 22:58 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Omdat ik beleid schrijf om dat juist tegen te gaan.
Omdat ze jonge meisjes executeren bij de Albert Heynquote:Op maandag 26 mei 2014 22:59 schreef deadprez het volgende:
[..]
Klootzak, waarom gun je die mensen hun jonko niet?
Say What?quote:Op maandag 26 mei 2014 23:00 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Omdat ze jonge meisjes executeren bij de Albert Heyn
Serieus? Mensen die rechten op hbo doenquote:Op maandag 26 mei 2014 22:57 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
GastIs zelfs de meest bezochte hbo studie
Maar luister je wel voldoende naar hun kant van het verhaal? Misschien hebben die meisjes het er wel zelf naar gemaakt.quote:Op maandag 26 mei 2014 23:00 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Omdat ze jonge meisjes executeren bij de Albert Heyn
Jajaja...quote:Op maandag 26 mei 2014 23:01 schreef deadprez het volgende:
[..]
Maar luister je wel voldoende naar hun kant van het verhaal? Misschien hebben die meisjes het er wel zelf naar gemaakt.
quote:
Omdat ze mental as fuck zijn daar. Psychiatrisch penitentiair centrum he.quote:
Lijkt me vrij heftig om in zo'n instelling te werken, ook al zie je de gedetineerden niet vaak.quote:Op maandag 26 mei 2014 23:03 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Omdat ze mental as fuck zijn daar. Psychiatrisch penitentiair centrum he.
Tis ook je harde boy BT van de straten.quote:Op maandag 26 mei 2014 23:04 schreef deadprez het volgende:
[..]
Lijkt me vrij heftig om in zo'n instelling te werken, ook al zie je de gedetineerden niet vaak.
quote:Op maandag 26 mei 2014 23:04 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Tis ook je harde boy BT van de straten.
Nu even eten maken.
Werk je bij sand?quote:
nee joh heb het nu toch te drukquote:Op maandag 26 mei 2014 23:22 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
niet weet verslaafd raken hier he
Is bijna over de houdbaarheids datum. Daarom doen ze of het een aanbieding is.quote:Op maandag 26 mei 2014 19:04 schreef deadprez het volgende:
Ja, waarom doen ze dat eigenlijk? Krijgen ze meer betaald als ze die troep verkopen?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |