Zwaar onweer en 25 tot 35mm zouden we hier krijgen. Heel de dag droog en de laatste 2 uur nog aardig wat zon ook.quote:Op maandag 26 mei 2014 19:49 schreef MaLo het volgende:
[..]
Twente zou zowat niks krijgen en wij zitten al uren in de regen
Ja ik zie het. Maar gaatdie niet boven Brabant lopen zoals de rest van de buien?quote:Op maandag 26 mei 2014 20:12 schreef Coelho het volgende:
Als dat gebied wat grofweg van Frankfurt am Main tot aan Munchen loopt zometeen over ZO Nederland komt dan zouden de mm regen alsnog kunnen kloppen...
Ik denk dat 't allemaal wat noordelijker gaat vallen dan ze eerst dachten. Het zwaartepunt hangt momenteel boven mijn woonplaats en het is niet normaal hoeveel er hier uit de lucht komt vallen.quote:Op maandag 26 mei 2014 20:24 schreef Skillsy het volgende:
[..]
Ja ik zie het. Maar gaatdie niet boven Brabant lopen zoals de rest van de buien?
Amai je hebt onze regen gekregenquote:Op maandag 26 mei 2014 20:27 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Ik denk dat 't allemaal wat noordelijker gaat vallen dan ze eerst dachten. Het zwaartepunt hangt momenteel boven mijn woonplaats en het is niet normaal hoeveel er hier uit de lucht komt vallen.
Dat beekje waar ik het twee posts geleden over had begint al aardig op een rivier te lijken.
Als je vanuit O'zaal jullie kant op kijkt, is het daar ook echt heel donkerquote:Op maandag 26 mei 2014 20:55 schreef Gwywen het volgende:
Waar die hele kluit bliksemtekentjes staan, daar woon ik.![]()
[ afbeelding ]
Inderdaad, bijna niets in Eindhoven.quote:Op maandag 26 mei 2014 20:04 schreef Skillsy het volgende:
Omroep Brabant had gisteren zitten ouwehoeren dat er vandaag veel heel veel regen zal vallen. Zelfs de update vanochtend 8:44 gaf aan "extreem veel regenval""
Stelletje leugenaars
Ja, dat was echt heel raar, rond zeven uur wou ik bijna de lampen aandoen in huis zo donker werd het.quote:Op maandag 26 mei 2014 21:15 schreef MaLo het volgende:
[..]
Als je vanuit O'zaal jullie kant op kijkt, is het daar ook echt heel donker
Langs iets af trekken?quote:Op maandag 26 mei 2014 21:34 schreef Cat22 het volgende:
Één klein rood vlekje in mijn gebied.... trekt precies langs mijn woonplaats af.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |