prima lenteavond in Belfeld. Net lekker buiten gezeten met de warme hapquote:Op maandag 26 mei 2014 17:14 schreef Fred0w het volgende:
Het is opvallend rustig in het Level 2 gebied.
[ afbeelding ]
uitgesproken lekker zelfsquote:Op maandag 26 mei 2014 17:14 schreef Fred0w het volgende:
Het is opvallend rustig in het Level 2 gebied.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 26 mei 2014 18:52 schreef Cat22 het volgende:
Hier helemaal niks aant handje (Midden-Limburg). Zelfs in huis geen druppel water. Letterlijk.Enige overstroming die ik vandaag op straat heb gezien was die van een defecte waterleiding.
Ik kan het hebben hoor.quote:
quote:Op maandag 26 mei 2014 18:56 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik kan het hebben hoor.Inmiddels is het water in huis weer terug.
Hier in Zeeland maar een grijze bedoeling, er lijken zich toch wat buitjes te vormen in het zuiden.quote:Op maandag 26 mei 2014 18:59 schreef Klonk het volgende:
En de zon breekt goed door in level 2 gebied
Hier ook steeds meer blauwe lucht in level 2 gebied. Met in de verste verte geen regen in zicht.quote:Op maandag 26 mei 2014 18:59 schreef Klonk het volgende:
En de zon breekt goed door in level 2 gebied
Regen is minder maar als het onweer blijft aanvoeren heb ik er niet zo'n probleem meequote:Op maandag 26 mei 2014 19:25 schreef MaLo het volgende:
In Twente regen, regen en nog eens regen. Zo nu en dan wat onweer.
Als die hele pluk uit Duitsland nog over ons komt... Natte boel.
Juist makkelijk te voorspellen toch...quote:Op maandag 26 mei 2014 19:20 schreef Rabieluh het volgende:
Jammer, had wel wat absurde watertaferelen willen zien in Breda
Blijft lastig voorspellen.
Vanmorgen stond er heel wat anders op de kaarten inderdaad.quote:Op maandag 26 mei 2014 19:31 schreef nummer_zoveel het volgende:
Noord-Limburg nog geen druppel, terwijl een aantal uur geleden werd voorspeld dat daar de meeste regen zou vallen.
Het is niet echt hard onweer vind ik. Gewoon af en toe een flits en dan een dondertje.quote:Op maandag 26 mei 2014 19:35 schreef Koelkastje het volgende:
[..]
Regen is minder maar als het onweer blijft aanvoeren heb ik er niet zo'n probleem mee!
Watquote:Op maandag 26 mei 2014 19:44 schreef Adrie072 het volgende:
Ontwikkelt nog genoeg boven Duitsland nu, positief blijven!
Twente zou zowat niks krijgen en wij zitten al uren in de regenquote:Op maandag 26 mei 2014 19:41 schreef Fred0w het volgende:
[..]
Vanmorgen stond er heel wat anders op de kaarten inderdaad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |