Hey FL.quote:
Geen Pokémonkenner?quote:
Ieder z'n ding.quote:
Hoe is de leef?quote:
Oprottenquote:Op maandag 26 mei 2014 17:39 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
Waarom is die foto verwijderd? Was gewoon een random foto die ik tegenkwam, en toen zei iemand dat dit die gast is.
Omdat je geen foto's van users mag posten zonder toestemming?quote:Op maandag 26 mei 2014 17:39 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
Waarom is die foto verwijderd? Was gewoon een random foto die ik tegenkwam, en toen zei iemand dat dit die gast is.
Maar het was helemaal geen userfoto.quote:Op maandag 26 mei 2014 17:39 schreef Fera het volgende:
[..]
Omdat je geen foto's van users mag posten zonder toestemming?
Je zei wel dat het zo was.quote:Op maandag 26 mei 2014 17:46 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Maar het was helemaal geen userfoto.
maakt je post nog kutterquote:Op maandag 26 mei 2014 17:46 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Maar het was helemaal geen userfoto.
Je verwijst toch naar een user met het plaatsen van een foto.quote:Op maandag 26 mei 2014 17:47 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Ben je een autist die alles letterlijk opneemt? Waar zei ik dat überhaupt?
joequote:Op maandag 26 mei 2014 17:50 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Naar mijn opinie dien ik niet louter qualiteit te posten op FOK!.
Hij doet zo zijn best. Wat liev.quote:Op maandag 26 mei 2014 17:50 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Naar mijn opinie dien ik niet louter qualiteit te posten op FOK!.
In de post zelf. Was reden genoeg om de foto te verwijderen. Heeft verder niets met mijn autisme van doen.quote:Op maandag 26 mei 2014 17:47 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Ben je een autist die alles letterlijk opneemt? Waar zei ik dat überhaupt?
quote:Op maandag 26 mei 2014 17:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je verwijst toch naar een user met het plaatsen van een foto.
Wat een mongool ben jij zeg, wie ben jij überhaupt?
quote:
Ben jij zo zelfingenomen?quote:Op maandag 26 mei 2014 15:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heel soms moet ik lachen van mijn eigen posts en dit was zo'n moment.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |