Preuts gedoe hier.quote:
Kijk dan zou ik als je toekomstige partner er af en toe best wel voor willen zorgen dat het wel gebeurdquote:
Grapje toch G.quote:Op maandag 26 mei 2014 15:28 schreef Fera het volgende:
[..]
Preuts gedoe hier.Je hoeft niet alles te volgen hè.
Wat hoffelijk van je.quote:Op maandag 26 mei 2014 15:28 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Kijk dan zou ik als je toekomstige partner er af en toe best wel voor willen zorgen dat het wel gebeurd
Oké man.quote:
Nee. Ook niet gerukt.quote:Op maandag 26 mei 2014 15:29 schreef Fera het volgende:
[..]
Wat hoffelijk van je.
[..]
Oké man.
Nog geneukt?
Hoort er wel bij vindt ik. Sex moet je samen van genieten anders kan je inderdaad beter gaan mastuberen.quote:
Jammer. Volgende keer beter.quote:
Ik heb ook een bloedhekel aan egoïsten.quote:Op maandag 26 mei 2014 15:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Hoort er wel bij vindt ik. Sex moet je samen van genieten anders kan je inderdaad beter gaan mastuberen.
Nee, ik ben trouw.quote:
Neuh, valt ook wel weer mee. Ben wel wat gewendquote:
Nee.quote:
Ik dacht al.quote:Op maandag 26 mei 2014 15:32 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Neuh, valt ook wel weer mee. Ben wel wat gewend
Dons is het niet meer. Sterker nog straks maar even scheren.quote:Op maandag 26 mei 2014 15:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wie zou zo'n lief konijntje met donsbaardje als jij nou niet willen knuffelen? Nee, you can count me in!
[..]
Dat is inderdaad een gemiste kans, wat LR nog vergeten is te vermelden als we dan toch enkele van mijn positieve eigenschappen aan het opsommen zijn is dat ik een succesvol YouTube kanaal bijhoud gewijd aan filmpjes over Sierd de Vos en soms ook andere dingen. Ik nodig je uit het eens te bezoeken
https://www.youtube.com/user/SdVfan
Sof en ik hebben een open relatie afgesproken en dan zou ik wel heel egoïstisch zijn als ik twee van mijn beste online vrienden (JanCees en Sof) zou willen beroven van hun kans op het ultieme geluk.
Nou oké dan maar: Paxcon woont in Stadskanaal en hij studeert rechten, hij kijkt graag TV en durft zelfs toe te geven dat hij wel eens naar Utopia krijgt. Verder drinkt hij graag biertjes in de Pintelier.quote:Op maandag 26 mei 2014 15:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dons is het niet meer. Sterker nog straks maar even scheren.
En uiteraard. Als ik alles meld wat er te melden valt nog voor jullie eerste ontmoeting dan gaat het een saaie date worden... Je ware passies moet je zelf beschrijven
Geen dank. Always happy to help.quote:Op maandag 26 mei 2014 15:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
Met dit kut weer naar de stad moeten is geen pretje.
Fera bedankt voor ons vermakelijke gesprek.
Wat ben je toch ook een doerakquote:Op maandag 26 mei 2014 15:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nou oké dan maar: Paxcon woont in Stadskanaal en hij studeert rechten, hij kijkt graag TV en durft zelfs toe te geven dat hij wel eens naar Utopia krijgt. Verder drinkt hij graag biertjes in de Pintelier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |