quote:Op maandag 26 mei 2014 15:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hier is hij aan het springen in de sneeuwAwwww.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die kleuren, die vlekjes.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
[..]
Hier is hij aan het springen in de sneeuwMooi beestjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
Hier is hij aan het springen in de sneeuwMooie hond.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De voorname reden van mijn steun is dat ElSierd ook wel bekend als Sierd de Vos socio is van Atleti en zijn enthousiasme is heel aanstekelijk en toen werd ik ook fan.quote:Op maandag 26 mei 2014 15:10 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Mijn gebroken hart nog harder breken, ik word pot a-seksueel.
[..]
Waarom met atleti? En niet een andere club? Wat maakt atleti zo speciaal? Terecht dat je dat viert in een koekoek met hoofdletters. Wat een deceptie moet die 1-1 voor je zijn geweest.
Ik zoek ook enkele goede rolmodellen uit die een positieve invloed op mijn nederig leventje hebben. Heb je Sof al kunnen overhalen om ook Jessica als rolmodel te hebben?
De celibaat leefquote:Op maandag 26 mei 2014 15:10 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Als je opgewonden genoeg bent van het beffen spring je daarna toch op een pik om het samen af te makenquote:Op maandag 26 mei 2014 15:10 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik kan dan niet klaarkomen, dus voor mij is niet de beste manier.
Nee, door penetratie kan ik helemaal niet klaarkomen.quote:Op maandag 26 mei 2014 15:14 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Als je opgewonden genoeg bent van het beffen spring je daarna toch op een pik om het samen af te maken?
Pot worden, lawl. xD!11quote:Op maandag 26 mei 2014 15:10 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Fas, OITNB is echt mega goed.quote:
Je bent wel een moeilijke hoor.quote:Op maandag 26 mei 2014 15:15 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, door penetratie kan ik helemaal niet klaarkomen.
Gelukkig kunnen alle FOK!kers likken als Lassiequote:Op maandag 26 mei 2014 15:15 schreef Fera het volgende:
[..]
Dan zou je flips kunnen hosselen. Heb je er al zin in?quote:
Fijn om te wetenquote:Op maandag 26 mei 2014 15:15 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, he.quote:Op maandag 26 mei 2014 15:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Fas, OITNB is echt mega goed.Ben al bij ep 9 ondertussen.
Is er al een volledige seizoen ? Dan ga ik het na Breaking Bad en Haniball ook proberen.quote:Op maandag 26 mei 2014 15:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Fas, OITNB is echt mega goed.Ben al bij ep 9 ondertussen.
Nooit geweten van Sierd de Vos, wat een gemiste kans. Wat kan je allemaal van haar leren?quote:Op maandag 26 mei 2014 15:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De voorname reden van mijn steun is dat ElSierd ook wel bekend als Sierd de Vos socio is van Atleti en zijn enthousiasme is heel aanstekelijk en toen werd ik ook fan.
Wat mij betreft zou Jessica Alba voldoende moeten zijn als rolmodel, van welke vrouw dan ook, en ook ik als man merk dat ik heel veel van haar kan leren.
De laatste tijd gaan mijn pogingen Sof te beminnen wat stroef, voornamelijk omdat ik wat overenthousiast was. We zijn gelukkig nog wel goede vrienden, maar het schijnt dat Sof tegenwoordig JanCees meer ziet zitten, toevallig ook een goede vriend van mij.
Als ik ze heb, dan zal ik ze stellen.quote:Op maandag 26 mei 2014 15:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De celibaat leef
Ik heb hier angstaanjagend veel ervaring in. Als je vragen hebt, hoor ik ze graag.
quote:
[..]
Hier is hij aan het springen in de sneeuwIk ging wel van je RATATATTATATATA bij die 1-1 hoor. Hopelijk wil je nu nog wel knuffelen mochten we over een maand in één bed belanden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Liever dat dan 'easy'.quote:
Was dat al TMI voor je?quote:
In de season finale bedoel je?quote:Op maandag 26 mei 2014 15:17 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, he.De cliffhanger wordt ook superspannend.
Ben jij ook een dame die elke keer klaar moet komen om er van te genieten?quote:
Wie zou zo'n lief konijntje met donsbaardje als jij nou niet willen knuffelen? Nee, you can count me in!quote:Op maandag 26 mei 2014 15:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ging wel van je RATATATTATATATA bij die 1-1 hoor. Hopelijk wil je nu nog wel knuffelen mochten we over een maand in één bed belanden.
Dat is inderdaad een gemiste kans, wat LR nog vergeten is te vermelden als we dan toch enkele van mijn positieve eigenschappen aan het opsommen zijn is dat ik een succesvol YouTube kanaal bijhoud gewijd aan filmpjes over Sierd de Vos en soms ook andere dingen. Ik nodig je uit het eens te bezoekenquote:Op maandag 26 mei 2014 15:20 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nooit geweten van Sierd de Vos, wat een gemiste kans. Wat kan je allemaal van haar leren?
Wat vervelend voor je, ik had toch gedacht dat jouw CV erg overtuigend was. Wel fijn dat een goede vriend van je het probeert.
[..]
Als ik ze heb, dan zal ik ze stellen.
[..]
Nee, dat dan weer niet.quote:Op maandag 26 mei 2014 15:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ben jij ook een dame die elke keer klaar moet komen om er van te genieten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |