https://www.bitsim.net/quote:If you want to give Bitcoin a try for the first time or want somewhere to test out your trading strategies then we've made this site for you. There's no real money involved at all. Here you can buy and sell Bitcoin in the same way that you would on real exchanges. We have functionality for MtGox and Bitstamp with plans to add in more exchanges if there is enough interest. Using this site is 100% free with no plans to change that. Feedback is greatly appreciated!
quote:Op donderdag 24 april 2014 23:36 schreef Tourniquet het volgende:
Voor degenen die het interessant vinden, lange termijn analyse van de mogelijke BTC-prijs:
http://blackminer.com/longterm-technical-analysis-bitcoin-price/
Sell staat op 177quote:Op maandag 26 mei 2014 15:55 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Geen touw aan vast te knopen deze
Hoe ben je erin gegaanquote:Op maandag 26 mei 2014 15:55 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Sell staat op 177![]()
Alsie dat ooit echt haalt heb ik 0.25btc winst
Regenquote:Op maandag 26 mei 2014 15:56 schreef Nattekat het volgende:
Begint hard te regenen, raam nog steeds wijd open
Wind staat gunstig.
Ik let enkel op XLBquote:
Ik heb daar wel weer een buyorder gezet. En ook bij wat domme volumeloze coins een aantal idioot lage buyorders. Wie weet zakt er 1 inquote:Op maandag 26 mei 2014 15:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik let enkel op XLB
De enige coin waar ik nog geen enkele foute beslissing heb gemaakt, behalve te vroeg kopen.
En wij maar gokken welke coin je telkens bedoeltquote:Op maandag 26 mei 2014 16:01 schreef Nattekat het volgende:
Ik weet niet wat ik moet verwachten
[ afbeelding ]
Leunt weer naar een uptrend.
XLB... hoe vaak moet ik dat nog zeggen?quote:Op maandag 26 mei 2014 16:02 schreef roislecxe het volgende:
[..]
En wij maar gokken welke coin je telkens bedoelt
Oh alweer.quote:Op maandag 26 mei 2014 16:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
XLB... hoe vaak moet ik dat nog zeggen?
Buy op 15000 gezet.
Er kwam net zo'n heerlijk het-regent-buiten-en-rommelt-in-de-verte briesje door de woonkamer naar de slaapkamerraam toe langs zetten. Echt zo'n lentebuitje, hier staan de ramen ook openquote:Op maandag 26 mei 2014 15:56 schreef Nattekat het volgende:
Begint hard te regenen, raam nog steeds wijd open
Wind staat gunstig.
Ik wordt dan enkel natquote:Op maandag 26 mei 2014 16:28 schreef roislecxe het volgende:
Ik ga maar eens buiten zitten... warm en plakkerig binnen
Ik wordtquote:Op maandag 26 mei 2014 16:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik wordt dan enkel nat
Raam nog steeds open
Waarom, is de fork niet helemaal lekker gegaan?quote:
Meer: http://willyreport.wordpress.com/quote:This analysis of trading logs from the Mt. Gox Bitcoin exchange analyzes a subset of the transactions that took place there prior to the exchange's collapse, and makes the case that two bots (the writer calls them "Willy," and "Markus") were making suspicious transactions which may have been used to intentionally manipulate the trading price, and which can explain the loss of Bitcoin inventory on which the exchange's failure was blamed. The author of the analysis says
"[T]here is more than plenty of evidence to suspect that what happened at Mt. Gox may have been an inside job. What I hope to achieve by releasing this analysis into the wild is for the public to learn the truth behind what happened at Mt. Gox, how it affected the Bitcoin price, and hopefully for the individuals responsible for the massive fraud that occurred at Mt. Gox to be put to justice. Although the evidence shown in this report is far from conclusive, it can hopefully spur a more rigorous investigation into Mt. Gox’s accounting data, both by the public (using the leaked data) and the authorities (forensic investigation on the actual data)."
Fork ging goed, maar kwam traag op gang qua betaling. Menig masternode stond nog op de oude fork. Dat en mensen hadden een moon naar 300 verwacht die uitbleef. Much ado about nothing yet I suppose..quote:Op maandag 26 mei 2014 16:33 schreef smiths het volgende:
[..]
Waarom, is de fork niet helemaal lekker gegaan?
Stond ook op nu.nl, had iemand daarstraks gelinktquote:Op maandag 26 mei 2014 16:35 schreef Maxbet het volgende:
Overigens:
[..]
Meer: http://willyreport.wordpress.com/
Ben er zelf nog niet helemaal doorheen maar klinkt plausibel tot nu toe.
Dat de moon uitbleef was wel heel erg te verwachtenquote:Op maandag 26 mei 2014 16:35 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Fork ging goed, maar kwam traag op gang qua betaling. Menig masternode stond nog op de oude fork. Dat en mensen hadden een moon naar 300 verwacht die uitbleef. Much ado about nothing yet I suppose..
http://tweakers.net/nieuw(...)oers-bitcoin-op.htmlquote:Op maandag 26 mei 2014 16:35 schreef Maxbet het volgende:
Overigens:
[..]
Meer: http://willyreport.wordpress.com/
Ben er zelf nog niet helemaal doorheen maar klinkt plausibel tot nu toe.
Was me wat te veel om helemaal terug te lezen sinds gisteravond.quote:Op maandag 26 mei 2014 16:37 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Stond ook op nu.nl, had iemand daarstraks gelinkt
Wel, had dat stukje ook al gezien. Maar waarom dat stukje plaatsen als je ook gewoon naar de bron kanquote:Op maandag 26 mei 2014 16:38 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
http://tweakers.net/nieuw(...)oers-bitcoin-op.html
Geen Tweakers volger?
Hier is het donker en natquote:Op maandag 26 mei 2014 16:41 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Dat mag nondeju wel eens tijd worden. Voel me lui omdat ik binnen zit terwijl het droog is.
Ik voel me ook lui, maar ik ben ook lui. Dat kan het zijn.quote:Op maandag 26 mei 2014 16:41 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Dat mag nondeju wel eens tijd worden. Voel me lui omdat ik binnen zit terwijl het droog is.
Zit veilig precies op zeehoogtequote:Op maandag 26 mei 2014 16:43 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Als de kat verdronken is, dempt men de put.
Ik verhuis dan gewoonquote:Op maandag 26 mei 2014 16:45 schreef Maxbet het volgende:
Ik zit geloof ik op iets van 25 meter boven zeeniveau![]()
Ik zal zwaaien als de boel onderloopt bij jullie
Loopt hier niet onder, in 1953 was het kantje boord maar een of andere dijk waar een vriendin van me nu op woont hield het tegenquote:Op maandag 26 mei 2014 16:45 schreef Maxbet het volgende:
Ik zit geloof ik op iets van 25 meter boven zeeniveau![]()
Ik zal zwaaien als de boel onderloopt bij jullie
Ik ook... straks training voor het eerst in weken. Wordt zwaar afzienquote:
Welke sport?quote:Op maandag 26 mei 2014 16:51 schreef Nattekat het volgende:
O
[..]
Ik ook... straks training voor het eerst in weken. Wordt zwaar afzien
Waterpolo, maar vandaag een keertje wedstrijdzwemmen (toernooi om het seizoen af te sluiten voor de hele club).quote:
Ik zal maar niet zeggen dat mijn ouderlijk huis al 2 keer een overstroming binnen heeft gehad toen ik klein wasquote:Op maandag 26 mei 2014 16:48 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Loopt hier niet onder, in 1953 was het kantje boord maar een of andere dijk waar een vriendin van me nu op woont hield het tegenSuperklein dorpje in de buurt met 250 inwoners en 8000 koeien
In Limburg loopt het water bergop.quote:Op maandag 26 mei 2014 17:06 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Ik zal maar niet zeggen dat mijn ouderlijk huis al 2 keer een overstroming binnen heeft gehad toen ik klein was![]()
Werkenquote:Op maandag 26 mei 2014 17:14 schreef roislecxe het volgende:
[..]
mensen die ergens wonen werken waar het regent
Waar zit je nu?quote:Op maandag 26 mei 2014 17:22 schreef µ het volgende:
* µ is op vakantie ne het gaat goed met BTC. Moooooi.
quote:Op maandag 26 mei 2014 17:14 schreef roislecxe het volgende:
[..]
mensen die ergens wonen waar het regent
Ja ik las al het eea in BCT forum, maar de helft zijn ook trolls..quote:Op maandag 26 mei 2014 19:40 schreef edraket31 het volgende:
Ik schreef vanmorgen al: drk onder de 200 vandaag
Ze schijnen de hele dag al last te hebben van ddos attack èn hardnekkige geruchten dat er een premine is geweest door de dev.
Ik zeg: voorlopig afblijven!
Gelukkig niet...quote:Op maandag 26 mei 2014 19:47 schreef smiths het volgende:
Wel mooi om de orderhistorie te zien bij DRK, paar seconden niets en daarna vol rode cijfers.
Ik hoop niet dat iemand nog in DRK zit?
Probleem is, waar ligt het dieptepunt en hoe zal de koers zich de komende dagen gedragen. Veel verhalen maar wat moet je gelovenquote:Op maandag 26 mei 2014 19:52 schreef DaMart het volgende:
Wat een slagveld bij DRK... als dat voorbij is, is het wel aantrekkelijk om er goedkoop wat aan te schaffen natuurlijk.
Denk dat je al te laat bent...quote:Op maandag 26 mei 2014 19:52 schreef DaMart het volgende:
Wat een slagveld bij DRK... als dat voorbij is, is het wel aantrekkelijk om er goedkoop wat aan te schaffen natuurlijk.
Ik zie het nog wel verder zakken straks hoor. Daarstraks leek het ook op te krabbelen en ging het vervolgens hard naar beneden.quote:
Nattekat zekerquote:Op maandag 26 mei 2014 20:01 schreef roislecxe het volgende:
Iemand hier zei dat Dark in no-time door de 300 ging rammen
Ik zit vol in CAIX.quote:Op maandag 26 mei 2014 19:43 schreef smiths het volgende:
[..]
Ja ik las al het eea in BCT forum, maar de helft zijn ook trolls..
Zit je al in CAIx? De dev is niet zo heel actief op BCT, ik denk dat de komende announcement niet zo heel speciaal is. Misschien iets over de android wallet?
Verbaas me niets.....quote:Op maandag 26 mei 2014 19:42 schreef apacalipto het volgende:
https://bitcointalk.org/index.php?topic=625976.0 wat denken jullie hiervan? Ik ben even uit liberty gestapt even afwachten hoe de markt hierop reageert.
BC zakt ook telkens verder weg, jij had nog iets opgevangen dat ze ergens mee bezig waren wat nog niet naar buiten is gebracht?quote:Op maandag 26 mei 2014 20:09 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Verbaas me niets.....
Heel de community was niet bezig om goede coin te ontwikkelen, maar puur gefocused op prijs
2014-05-26 18:14:08 SELL 0.01900000 1134.12031540 21.54828599quote:Op maandag 26 mei 2014 20:13 schreef smiths het volgende:
14-05-26 18:12:58 SELL 0.01850000 2597.78757951 48.05907021
Zo in 1x die buywall weg.
Veel is al naar buiten gebracht, volgens mij komt er nog meer.quote:Op maandag 26 mei 2014 20:12 schreef smiths het volgende:
[..]
BC zakt ook telkens verder weg, jij had nog iets opgevangen dat ze ergens mee bezig waren wat nog niet naar buiten is gebracht?
Met hoeveel btc zit je eigenlijk in caix dan?
xlb gaat naar de grond blij dat ik er uit ben gegaan bij 14400 terwijl ik gekocht had op 14500. beter dan mee te gaan naar deze kelderquote:Op maandag 26 mei 2014 20:09 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Verbaas me niets.....
Heel de community was niet bezig om goede coin te ontwikkelen, maar puur gefocused op prijs
Is de huidige crash ook in je voorspelling verwerkt?quote:Op maandag 26 mei 2014 15:55 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Geen touw aan vast te knopen deze
Ooit al eens een rally gezien die in 1 streep naar boven gaat?quote:Op maandag 26 mei 2014 20:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
Is de huidige crash ook in je voorspelling verwerkt?
no problem,quote:Op maandag 26 mei 2014 20:31 schreef Joosie200 het volgende:
Dat XLB leegloopt snap ik nog na die ene topic te hebben gelezen. Maar dat er een dusdanige dump gaande is met DRK snap ik minder. Toen ik dat met XLB zag dacht ik eerst: mooi koopsommen. Tot ik dit topic ging bijlezen. Dank voor de headsup zo heb ik de koop afgehouden.
Ah godver ik had er nog een buyorder staanquote:Op maandag 26 mei 2014 20:31 schreef Joosie200 het volgende:
Dat XLB leegloopt snap ik nog na die ene topic te hebben gelezen. Maar dat er een dusdanige dump gaande is met DRK snap ik minder. Toen ik dat met XLB zag dacht ik eerst: mooi koopsommen. Tot ik dit topic ging bijlezen. Dank voor de headsup zo heb ik de koop afgehouden.
Maar met DRK is op de ddos aanval na toch weinig mis? Dat is toch geen quick money scam voor de lucky few tijdens de premine periode?quote:Op maandag 26 mei 2014 20:33 schreef apacalipto het volgende:
[..]
no problem,moeten met heel fok rijk worden he :p ze plaatsen nu hele hoge sell orders om de prijs weer omhoog te drijven.
quote:Op maandag 26 mei 2014 20:35 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Maar met DRK is op de ddos aanval na toch weinig mis? Dat is toch geen quick money scam voor de lucky few tijdens de premine periode?
volgens mij niet neequote:Op maandag 26 mei 2014 20:35 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Maar met DRK is op de ddos aanval na toch weinig mis? Dat is toch geen quick money scam voor de lucky few tijdens de premine periode?
Waarom denk je dat ? wat is zo speciaal aan caix?quote:Op maandag 26 mei 2014 20:45 schreef smiths het volgende:
Heb even wat Caix kunnen bemachtigen op 10k, denk dat ik hier morgen toch wel 20% minimaal op moet kunnen verdienen.
Ik denk dat ik de helft ofzo wegdoe op 115 als ie dat haalt. Ingestapt op 134 (quote:Op maandag 26 mei 2014 20:45 schreef smiths het volgende:
Heb even wat Caix kunnen bemachtigen op 10k, denk dat ik hier morgen toch wel 20% minimaal op moet kunnen verdienen.
Ik had gekocht op 87.... zag vanmiddag die bewegingen tot halverwege de 90 en met de afgelopen dagen in gedachten, zette ik toen maar sellorder op 102. Zag net die pump beginnen, maar was net te laat om mijn sellorder weg te halen.quote:
+1quote:Op maandag 26 mei 2014 20:53 schreef Nattekat het volgende:
Dit is de vader van Nattekat, hij heeft zojuist zelfmoord gepleegd en zal hier niet meer posten.
Een te groot risico. Prijs is hard gepumpt vandaag, dus dat stort straks helemaal in, verwacht ikquote:
Beats me, lastig hoog te houden ja. Maar dat is in grote lijnen dus het idee om zogenoemde whales met hun spelletjes geen ruimte te meer te geven opdat de Coin speelbal wordt.quote:Op maandag 26 mei 2014 20:51 schreef apacalipto het volgende:
en als iedereen dan dumpt op 460, want hij zal dan toch nooit meer stijgen. wat houd die prijs dan omhoog?
twitter:altcoinguides twitterde op maandag 26-05-2014 om 20:56:44Anyone still holding #XC .. be careful, charts and market flow seem to be moving toward the downside. I'm out of #XC at 140k. reageer retweet
En wie is dat.quote:Op maandag 26 mei 2014 20:59 schreef apacalipto het volgende:
twitter:altcoinguides twitterde op maandag 26-05-2014 om 20:56:44Anyone still holding #XC .. be careful, charts and market flow seem to be moving toward the downside. I'm out of #XC at 140k. reageer retweet
als xlb onder de 10 gaat zakt hij ook gelijk een heel stuk verder denk dat ze hem tegenhouden op 10. anders kunnen ze het misschien wel schudden.quote:Op maandag 26 mei 2014 21:02 schreef roislecxe het volgende:
Caix gaat terug naar 93, XC terug naar 10 of 11, en XLB onder de 10.
Drk zal wel stijgen zo.
Eerste 3 zit ik in, de 4e niet. dus ja...
Gaat hard omlaag hoor...quote:Op maandag 26 mei 2014 21:02 schreef apacalipto het volgende:
[..]
als xlb onder de 10 gaat zakt hij ook gelijk een heel stuk verder denk dat ze hem tegenhouden op 10. anders kunnen ze het misschien wel schudden.
Dan wil je niet dat het naar 120 of dieper zaktquote:Op maandag 26 mei 2014 21:06 schreef Joosie200 het volgende:
Als alles terug gaat naar normale waardes op XLB na (want dat verhaal geloof ik wel) stap ik morgen wel in bij CAIX met meer BTC dankzij vele zwakke handjes en paniek alom bij DRK. Interessante nacht gaat dit wordenIk heb 100
DRK gekocht @180 dus laat hem maar weer opkrabbelen!
Liever niet nee. Dus laat die stijging nog vanavond komen en anders stap ik uit zonder winst en in het rustige baken van CAIXquote:Op maandag 26 mei 2014 21:07 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Dan wil je niet dat het naar 120 of dieper zakt
Neem je verlies en beperk het nu het nog kan. Ik maakte een halvering mee met Cinni en Coin 2.0quote:Op maandag 26 mei 2014 21:15 schreef doesd00 het volgende:
Ik zit nog in XLB, gekocht op 139. Durf niet te verkopen
onzin over oorlogslachtoffers herdenken bla blaquote:Op maandag 26 mei 2014 21:21 schreef doesd00 het volgende:
Wat is dat Libertyday nou? Dat is morgen ofzo?
Ja. De timing van dit gedoe is perfect dusquote:Op maandag 26 mei 2014 21:21 schreef doesd00 het volgende:
Vandaag is Memorial Day dus geen nieuwe Game of Thrones uitzending. Morgen Liberty Day. Zie het als de Amerikaanse vier en vijf meiquote:Op maandag 26 mei 2014 21:21 schreef doesd00 het volgende:
Nee, ik lees hier van alles over de coin waar ik nu dik verlies op maak. Wat is er?quote:Op maandag 26 mei 2014 21:25 schreef roislecxe het volgende:
[..]
wat is er met alles kun je beter vragen.
https://bitcointalk.org/index.php?topic=625976.0quote:Op maandag 26 mei 2014 21:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, ik lees hier van alles over de coin waar ik nu dik verlies op maak. Wat is er?
tl;dr.. globaal, alles is al gemined, de munt is een scam om snel geld te verdienen iedereen eruit.quote:Op maandag 26 mei 2014 21:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
https://bitcointalk.org/index.php?topic=625976.0
dat zijn de beweringen ja, als het niet waar zou zijn vind ik wel dat de libertycoin hun coin heeeeel slecht verdedigt. ze moeten even weer wat vertrouwen kweken. open kaart spelen.quote:Op maandag 26 mei 2014 21:30 schreef roislecxe het volgende:
[..]
tl;dr.. globaal, alles is al gemined, de munt is een scam om snel geld te verdienen iedereen eruit.
Zoiets?
mmm ik had nog even gewacht joh misschien krabbelt hij nog wel terug, je zit nu toch achter je pcquote:Op maandag 26 mei 2014 21:32 schreef Nattekat het volgende:
Weg op 11400. Kutzooi
Kon dit niet gebeuren toen ik thuis was?
20% verlies op 0.18
Net ook al 2 rode lijnen getrokken, en er moet heel wat gebeuren om de 3e niet te hoeven trekken...quote:Op maandag 26 mei 2014 21:32 schreef Nattekat het volgende:
Weg op 11400. Kutzooi
Kon dit niet gebeuren toen ik thuis was?
20% verlies op 0.18
Nee, ik sta bij het zwembad bij mijn fietsquote:Op maandag 26 mei 2014 21:34 schreef apacalipto het volgende:
[..]
mmm ik had nog even gewacht joh misschien krabbelt hij nog wel terug, je zit nu toch achter je pc
Jahoor over de 13... ik verkocht nog veel lager dan jij, toen ie door de 10 naar de 9 ging dacht ik oke, weg ermee voor het echt massaal wordt gedumpt.quote:Op maandag 26 mei 2014 21:38 schreef Nattekat het volgende:
Gaat ie nou moon? Nattekatsyndroom slaat toe!
Net weer wat bijgekocht rond de 93000.quote:Op maandag 26 mei 2014 21:38 schreef roislecxe het volgende:
En caix dan, die blijft ook maar zakken...
Zo zuur altijd he... en waarom ook echt he... dat zijn procententueel absurde cijfers binnen een half uur.quote:
Fiets naar huis, kunnen we samen gaan huilen.quote:Op maandag 26 mei 2014 21:40 schreef Nattekat het volgende:
13800... Had Ik nou zonder verlies kunnen verkopen?
Tja dat dacht ik ook ooit met MZC toen die net op Mintpal stond. na een paar dagen ging ie moon naar 0.00006500 ofzo. Kocht ik erna snel in op 0.00005500 om even snel op 6k te verkopen. Maar hij ging zakken, en zakken en zakken, dus ik dacht ik hold! Hij komt vanzelf weer een keer goed.quote:Op maandag 26 mei 2014 21:43 schreef curantis het volgende:
En daarom panicsell ik niet
Maar ja geen garanties he, morgen kan ie zo niks meer waard zijn..
Nog maar wat DRKjes gekocht.
Jups, daarom trek jij ook meer rode strepen dan mijquote:Op maandag 26 mei 2014 21:45 schreef Nattekat het volgende:
Kijk edraket, daarom kijk ik nooit naar het nieuws. De koers is wel afhankelijk ervan maar het blijft een eigen koers.
Mja, dat geldt voor mij voor POT. Deze pump stemt me ook niet vrolijk. Ik heb 85% verlies genomen, dat had nu minder dan 50% kunnen zijnquote:Op maandag 26 mei 2014 21:46 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Tja dat dacht ik ook ooit met MZC toen die net op Mintpal stond. na een paar dagen ging ie moon naar 0.00006500 ofzo. Kocht ik erna snel in op 0.00005500 om even snel op 6k te verkopen. Maar hij ging zakken, en zakken en zakken, dus ik dacht ik hold! Hij komt vanzelf weer een keer goed.
Inmiddels staat ie op 0.00000046.
Holden is niet altijd goed, heb het met 96% verlies weggedaan. Kun je nagaan hoelang ik hoop hield.
Op hoeveel had je in hemelsnaam pot gekocht dan om met die volumes 85% te dalen...quote:Op maandag 26 mei 2014 21:50 schreef curantis het volgende:
[..]
Mja, dat geldt voor mij voor POT. Deze pump stemt me ook niet vrolijk. Ik heb 85% verlies genomen, dat had nu minder dan 50% kunnen zijn.
Het domste wat ik kon doen, kopen op een pumpquote:Op maandag 26 mei 2014 21:50 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Op hoeveel had je in hemelsnaam pot gekocht dan om met die volumes 85% te dalen...
Chaos kommer en kwel.quote:Op maandag 26 mei 2014 21:55 schreef Nattekat het volgende:
Hopla, mijn buy is aangetikt
Waarom panieken jullie toch zo? Als ik dit topic niet had gelezen had ik betere tijden afgewacht
Nu ik zelf het topic doorlees en bitcoinwisdom heb gezien heb ik echt spijt van mijn sell...quote:
Truste en Caix to the moooonquote:Op maandag 26 mei 2014 21:58 schreef Joosie200 het volgende:
Goed, de accu van mijn Nexus 7 is bijna dood. Ik zie DRK de weg naar 200 vinden, ben benieuwd wat het morgenochtend is. Ondertussen lijkt CAIX slechts kleine pumps en dumps te accepteren want hij vliegt nog niet sky high. Tijd om de boel de boel te laten en te focussen op een belangrijk tentamen voor mij wat gaat bepalen of ik wel of niet een diploma zal halen van de universiteit. Zoals Ed al postte met een tweet: buy some CAIX and get a life. Trusten!
Dat heb ik ook echt TE vaak als ik wakker word.quote:Op maandag 26 mei 2014 22:03 schreef Nattekat het volgende:
Eindelijk, XLB blaast zijn laatste adem uit
Ik had gewoon met minimaal verlies kunnen dumpen als ik nooit op mijn mobiel had gekeken voor ik op de fiets stapte
Tis toch ongelofelijk dat ik de hele dag thuis ben en precies als ik weg ben de koers eraan gaat?quote:Op maandag 26 mei 2014 22:05 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Dat heb ik ook echt TE vaak als ik wakker word.
Maar je moet een keer kijken he
Het NKS kan hardnekkig zijn en in vele vormen verschijnen. En is blijkbaar nog besmettelijk ook.quote:Op maandag 26 mei 2014 22:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Tis toch ongelofelijk dat ik de hele dag thuis ben en precies als ik weg ben de koers eraan gaat?
De laatste keer dat ik potentiële buys laat staan voor ik weg ga :
quote:Op maandag 26 mei 2014 22:09 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Het NKS kan hardnekkig zijn en in vele vormen verschijnen. En is blijkbaar nog besmettelijk ook.
En die caixkoop zit me ook niet lekker ook al zegt iedereen dat het gaat stijgen van de week.quote:Op maandag 26 mei 2014 22:11 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Echt op het aller aller slechtste moment verkocht.
Ik had nog kunnen holden als ik de trade history en bitcoinwisdom had gezien, enkel die grafiek van mintpal schreeuwde SELLL!quote:Op maandag 26 mei 2014 22:11 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Echt op het aller aller slechtste moment verkocht.
dit grafiek vind ik sowieso maar een raar ding, update duurt echt lang.quote:Op maandag 26 mei 2014 22:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik had nog kunnen holden als ik de trade history en bitcoinwisdom had gezien, enkel die grafiek van mintpal schreeuwde SELLL!
Klacht indienen bij mintpal, met 0.03btc schadebehandelingquote:Op maandag 26 mei 2014 22:14 schreef apacalipto het volgende:
[..]
dit grafiek vind ik sowieso maar een raar ding, update duurt echt lang.
Niet zeuren jijquote:Op maandag 26 mei 2014 22:15 schreef doesd00 het volgende:
Toch jammer dat ik XLB heb verkocht met een minimaal verlies... Had hem vanmorgen kunnen verkopen op 160
quote:
De koers ging ineens wel heel hard naar beneden ook, dus ik denk dat ze wat gaan uitzoeken en de markt daarom even offline hebben gehaald of zo.quote:Sorry, something went wrong!
The market you selected could not be found.
Buys staan klaar.quote:Op maandag 26 mei 2014 22:17 schreef smiths het volgende:
NOTICE: The DRK/BTC market is currently frozen because of fork issues, we will bring the market back when the issues have been resolved.
Ik ga weer onder de 2. Gisteravond op 1.97. Vanmiddag tijdelijk op 2.11 maar zelfs DAT was nog verlies, dus alles gehold. Nu weer op 2.00.quote:Op maandag 26 mei 2014 22:17 schreef Nattekat het volgende:
Nog 200 satoshi
Dan ben ik iets minder humeurig dan nu
Had je anderhalf uur eerder moeten kijken https://bitcoinwisdom.com/markets/mintpal/drkbtcquote:Op maandag 26 mei 2014 22:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
[..]
De koers ging ineens wel heel hard naar beneden ook, dus ik denk dat ze wat gaan uitzoeken en de markt daarom even offline hebben gehaald of zo.
Ik sta nog precies op 30, gelukkig. XLB koop ik op 4000 wel weer.quote:Op maandag 26 mei 2014 22:18 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ik ga weer onder de 2. Gisteravond op 1.97. Vanmiddag tijdelijk op 2.11 maar zelfs DAT was nog verlies, dus alles gehold. Nu weer op 2.00.
Volgende keer dat ik boven de 2.07 zit ofzo sell ik alles en begin ik opnieuw
Ja, dat zag ik toen ook. Maar dat leek zich nu ook weer in te zetten...quote:Op maandag 26 mei 2014 22:19 schreef smiths het volgende:
[..]
Had je anderhalf uur eerder moeten kijken https://bitcoinwisdom.com/markets/mintpal/drkbtc
Toen werden echt binnen een paar minuten tijd meerdere malen DRK's weggegooid twv 50btc per order.
Jaa hoor. Net voor ik ging sporten kocht ik op 190.quote:Op maandag 26 mei 2014 22:20 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Dood. Niemand wil het meer die zooi.
Ga nou niet kopen boven de 10000quote:
Probleem met de vork, dus ze hebben de markt even bevroren.quote:Op maandag 26 mei 2014 22:21 schreef brombeer_ het volgende:
[..]
Jaa hoor. Net voor ik ging sporten kocht ik op 190.
Hij werd net keihard gedump thttps://bitcoinwisdom.com/markets/mintpal/drkbtcquote:Op maandag 26 mei 2014 22:21 schreef brombeer_ het volgende:
[..]
Hmm oke. Beter lossen ze dat even op.quote:Op maandag 26 mei 2014 22:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
Probleem met de vork, dus ze hebben de markt even bevroren.
Sportmaatjequote:Op maandag 26 mei 2014 22:21 schreef brombeer_ het volgende:
[..]
Laat ze het dan maar snel vrijgeven en keihard pumpenquote:Op maandag 26 mei 2014 22:22 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Hij werd net keihard gedump thttps://bitcoinwisdom.com/markets/mintpal/drkbtc
Denk niet dat het hard gepumpt wordt wordt als het weer open gaatquote:Op maandag 26 mei 2014 22:25 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Laat ze het dan maar snel vrijgeven en keihard pumpenAlles wat ik had is nu dus ook frozen @#&*-+
Ben er ook bang voor.quote:Op maandag 26 mei 2014 22:26 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Denk niet dat het hard gepumpt wordt wordt als het weer open gaat
Dit dus, daar ben ik nu ook bang voorquote:Op maandag 26 mei 2014 22:26 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Op Cryptsy gezakt tot onder de 160... nu ben ik even wat minder blij met mijn aankoop op 187quote:Op maandag 26 mei 2014 22:26 schreef roislecxe het volgende:
[..]
190 hier.quote:Op maandag 26 mei 2014 22:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Op Cryptsy gezakt tot onder de 160... nu ben ik even wat minder blij met mijn aankoop op 187.
Ja. 0.11 weer. Net als gister.In de tussentijd 6 trades in de plus ofzo, maar dit brengt alles weer omlaag.quote:Op maandag 26 mei 2014 22:27 schreef Nattekat het volgende:
Rois, mag ik vragen hoe veel jij kwijt bent?
Dat zei Martje ook over dark op 180 daarstraks ofzo. Een half uur later ging de stekker eruitquote:
Mijn dope is niet eens aangetiktquote:Op maandag 26 mei 2014 22:31 schreef DaMart het volgende:
Kut.
Heb ik mijn voor 49 gekochte DOPE verkocht voor 53... heeft iemand nu alle sell orders tot 80 opgekocht.
verdwijnde?quote:Op maandag 26 mei 2014 22:31 schreef doesd00 het volgende:
Heb bijna geen verlies gemaakt, minimaal op XLB. Nu zit ik in CAIx en de verdwijnde DRK..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |