https://www.bitsim.net/quote:If you want to give Bitcoin a try for the first time or want somewhere to test out your trading strategies then we've made this site for you. There's no real money involved at all. Here you can buy and sell Bitcoin in the same way that you would on real exchanges. We have functionality for MtGox and Bitstamp with plans to add in more exchanges if there is enough interest. Using this site is 100% free with no plans to change that. Feedback is greatly appreciated!
quote:Op donderdag 24 april 2014 23:36 schreef Tourniquet het volgende:
Voor degenen die het interessant vinden, lange termijn analyse van de mogelijke BTC-prijs:
http://blackminer.com/longterm-technical-analysis-bitcoin-price/
Sell staat op 177quote:Op maandag 26 mei 2014 15:55 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Geen touw aan vast te knopen deze
Hoe ben je erin gegaanquote:Op maandag 26 mei 2014 15:55 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Sell staat op 177![]()
Alsie dat ooit echt haalt heb ik 0.25btc winst
Regenquote:Op maandag 26 mei 2014 15:56 schreef Nattekat het volgende:
Begint hard te regenen, raam nog steeds wijd open
Wind staat gunstig.
Ik let enkel op XLBquote:
Ik heb daar wel weer een buyorder gezet. En ook bij wat domme volumeloze coins een aantal idioot lage buyorders. Wie weet zakt er 1 inquote:Op maandag 26 mei 2014 15:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik let enkel op XLB
De enige coin waar ik nog geen enkele foute beslissing heb gemaakt, behalve te vroeg kopen.
En wij maar gokken welke coin je telkens bedoeltquote:Op maandag 26 mei 2014 16:01 schreef Nattekat het volgende:
Ik weet niet wat ik moet verwachten
[ afbeelding ]
Leunt weer naar een uptrend.
XLB... hoe vaak moet ik dat nog zeggen?quote:Op maandag 26 mei 2014 16:02 schreef roislecxe het volgende:
[..]
En wij maar gokken welke coin je telkens bedoelt
Oh alweer.quote:Op maandag 26 mei 2014 16:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
XLB... hoe vaak moet ik dat nog zeggen?
Buy op 15000 gezet.
Er kwam net zo'n heerlijk het-regent-buiten-en-rommelt-in-de-verte briesje door de woonkamer naar de slaapkamerraam toe langs zetten. Echt zo'n lentebuitje, hier staan de ramen ook openquote:Op maandag 26 mei 2014 15:56 schreef Nattekat het volgende:
Begint hard te regenen, raam nog steeds wijd open
Wind staat gunstig.
Ik wordt dan enkel natquote:Op maandag 26 mei 2014 16:28 schreef roislecxe het volgende:
Ik ga maar eens buiten zitten... warm en plakkerig binnen
Ik wordtquote:Op maandag 26 mei 2014 16:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik wordt dan enkel nat
Raam nog steeds open
Waarom, is de fork niet helemaal lekker gegaan?quote:
Meer: http://willyreport.wordpress.com/quote:This analysis of trading logs from the Mt. Gox Bitcoin exchange analyzes a subset of the transactions that took place there prior to the exchange's collapse, and makes the case that two bots (the writer calls them "Willy," and "Markus") were making suspicious transactions which may have been used to intentionally manipulate the trading price, and which can explain the loss of Bitcoin inventory on which the exchange's failure was blamed. The author of the analysis says
"[T]here is more than plenty of evidence to suspect that what happened at Mt. Gox may have been an inside job. What I hope to achieve by releasing this analysis into the wild is for the public to learn the truth behind what happened at Mt. Gox, how it affected the Bitcoin price, and hopefully for the individuals responsible for the massive fraud that occurred at Mt. Gox to be put to justice. Although the evidence shown in this report is far from conclusive, it can hopefully spur a more rigorous investigation into Mt. Gox’s accounting data, both by the public (using the leaked data) and the authorities (forensic investigation on the actual data)."
Fork ging goed, maar kwam traag op gang qua betaling. Menig masternode stond nog op de oude fork. Dat en mensen hadden een moon naar 300 verwacht die uitbleef. Much ado about nothing yet I suppose..quote:Op maandag 26 mei 2014 16:33 schreef smiths het volgende:
[..]
Waarom, is de fork niet helemaal lekker gegaan?
Stond ook op nu.nl, had iemand daarstraks gelinktquote:Op maandag 26 mei 2014 16:35 schreef Maxbet het volgende:
Overigens:
[..]
Meer: http://willyreport.wordpress.com/
Ben er zelf nog niet helemaal doorheen maar klinkt plausibel tot nu toe.
Dat de moon uitbleef was wel heel erg te verwachtenquote:Op maandag 26 mei 2014 16:35 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Fork ging goed, maar kwam traag op gang qua betaling. Menig masternode stond nog op de oude fork. Dat en mensen hadden een moon naar 300 verwacht die uitbleef. Much ado about nothing yet I suppose..
http://tweakers.net/nieuw(...)oers-bitcoin-op.htmlquote:Op maandag 26 mei 2014 16:35 schreef Maxbet het volgende:
Overigens:
[..]
Meer: http://willyreport.wordpress.com/
Ben er zelf nog niet helemaal doorheen maar klinkt plausibel tot nu toe.
Was me wat te veel om helemaal terug te lezen sinds gisteravond.quote:Op maandag 26 mei 2014 16:37 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Stond ook op nu.nl, had iemand daarstraks gelinkt
Wel, had dat stukje ook al gezien. Maar waarom dat stukje plaatsen als je ook gewoon naar de bron kanquote:Op maandag 26 mei 2014 16:38 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
http://tweakers.net/nieuw(...)oers-bitcoin-op.html
Geen Tweakers volger?
Hier is het donker en natquote:Op maandag 26 mei 2014 16:41 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Dat mag nondeju wel eens tijd worden. Voel me lui omdat ik binnen zit terwijl het droog is.
Ik voel me ook lui, maar ik ben ook lui. Dat kan het zijn.quote:Op maandag 26 mei 2014 16:41 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Dat mag nondeju wel eens tijd worden. Voel me lui omdat ik binnen zit terwijl het droog is.
Zit veilig precies op zeehoogtequote:Op maandag 26 mei 2014 16:43 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Als de kat verdronken is, dempt men de put.
Ik verhuis dan gewoonquote:Op maandag 26 mei 2014 16:45 schreef Maxbet het volgende:
Ik zit geloof ik op iets van 25 meter boven zeeniveau![]()
Ik zal zwaaien als de boel onderloopt bij jullie
Loopt hier niet onder, in 1953 was het kantje boord maar een of andere dijk waar een vriendin van me nu op woont hield het tegenquote:Op maandag 26 mei 2014 16:45 schreef Maxbet het volgende:
Ik zit geloof ik op iets van 25 meter boven zeeniveau![]()
Ik zal zwaaien als de boel onderloopt bij jullie
Ik ook... straks training voor het eerst in weken. Wordt zwaar afzienquote:
Welke sport?quote:Op maandag 26 mei 2014 16:51 schreef Nattekat het volgende:
O
[..]
Ik ook... straks training voor het eerst in weken. Wordt zwaar afzien
Waterpolo, maar vandaag een keertje wedstrijdzwemmen (toernooi om het seizoen af te sluiten voor de hele club).quote:
Ik zal maar niet zeggen dat mijn ouderlijk huis al 2 keer een overstroming binnen heeft gehad toen ik klein wasquote:Op maandag 26 mei 2014 16:48 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Loopt hier niet onder, in 1953 was het kantje boord maar een of andere dijk waar een vriendin van me nu op woont hield het tegenSuperklein dorpje in de buurt met 250 inwoners en 8000 koeien
In Limburg loopt het water bergop.quote:Op maandag 26 mei 2014 17:06 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Ik zal maar niet zeggen dat mijn ouderlijk huis al 2 keer een overstroming binnen heeft gehad toen ik klein was![]()
Werkenquote:Op maandag 26 mei 2014 17:14 schreef roislecxe het volgende:
[..]
mensen die ergens wonen werken waar het regent
Waar zit je nu?quote:Op maandag 26 mei 2014 17:22 schreef µ het volgende:
* µ is op vakantie ne het gaat goed met BTC. Moooooi.
quote:Op maandag 26 mei 2014 17:14 schreef roislecxe het volgende:
[..]
mensen die ergens wonen waar het regent
Ja ik las al het eea in BCT forum, maar de helft zijn ook trolls..quote:Op maandag 26 mei 2014 19:40 schreef edraket31 het volgende:
Ik schreef vanmorgen al: drk onder de 200 vandaag
Ze schijnen de hele dag al last te hebben van ddos attack èn hardnekkige geruchten dat er een premine is geweest door de dev.
Ik zeg: voorlopig afblijven!
Gelukkig niet...quote:Op maandag 26 mei 2014 19:47 schreef smiths het volgende:
Wel mooi om de orderhistorie te zien bij DRK, paar seconden niets en daarna vol rode cijfers.
Ik hoop niet dat iemand nog in DRK zit?
Probleem is, waar ligt het dieptepunt en hoe zal de koers zich de komende dagen gedragen. Veel verhalen maar wat moet je gelovenquote:Op maandag 26 mei 2014 19:52 schreef DaMart het volgende:
Wat een slagveld bij DRK... als dat voorbij is, is het wel aantrekkelijk om er goedkoop wat aan te schaffen natuurlijk.
Denk dat je al te laat bent...quote:Op maandag 26 mei 2014 19:52 schreef DaMart het volgende:
Wat een slagveld bij DRK... als dat voorbij is, is het wel aantrekkelijk om er goedkoop wat aan te schaffen natuurlijk.
Ik zie het nog wel verder zakken straks hoor. Daarstraks leek het ook op te krabbelen en ging het vervolgens hard naar beneden.quote:
Nattekat zekerquote:Op maandag 26 mei 2014 20:01 schreef roislecxe het volgende:
Iemand hier zei dat Dark in no-time door de 300 ging rammen
Ik zit vol in CAIX.quote:Op maandag 26 mei 2014 19:43 schreef smiths het volgende:
[..]
Ja ik las al het eea in BCT forum, maar de helft zijn ook trolls..
Zit je al in CAIx? De dev is niet zo heel actief op BCT, ik denk dat de komende announcement niet zo heel speciaal is. Misschien iets over de android wallet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |